Ik heb hem ook gekocht...gister bij de E-plaza... En als ze hem niet hebben moet je vragen of ze hem achter hebben liggen. Dat hadden ze bij mij wel , omdat hij het nog niet in het rek had gezet Nice game
Thanks voor het medelijden, ik liep alleen door Rijswijk heen, beetje onduidelijk idd. Niet dat je dat uit m'n post kon halen. Ik scoor hem wel in Den Haag van het weekend. *Stiekum woon ik al 3 jaar in Rijswijk nl.
EN VANDAAG HAD WEER NIEMAND 'M Ben vandaag zelf maar even op pad gegaan, en Dixons had 'm weer niet binnengekregen. Ik ben toen richting Entertainment gegaan heb gevraagd; Hebben jullie Deathrow al? Nee helaas nog niet. Ik zeg; Dat is jammer anders had je er nu 3 verkocht. Dus nou moet het morgen allemaal gebeuren heb er 3 gereserveerd; 1 voor mij, 1 voor The BEAR en 1 voor Blue Flame. Slayer wil 'm zelf ophalen dus dat duurt wat langer voordat we weer kunnen Lannen met z'n 4en. Tenminste dat kon toch allemaal of niet? ff off-topic; Ze hadden daar 2de hands Desert Storm liggen voor 38 euro is dat het waard?
Ik juist omgekeerd, je hebt totaal geen overzicht in action 't is wel mooier omdat je je ventjes van dichterbij ziet BTW ben ik de enige in belgiƫ die deathrow heeft ??? sinds zaterdag
Met de conquest-mode... Ik vind die messages wel geinig,die je in deze mode kan gebruiken...zoals gokken...pillen slikken...etc
jow kremers, k heb je icoontje maar eventjes geleend . k heb er onderhand zelf 1tje geregeld. dus maak je geen zorgen
Maakt me niet uit hoor Maart het verwarde me ff, dacht al, dat heb ik toch helemaal niet gepost Kijk nl. nooit naar namen eig
ik ga hem vrijdag halen. Ik d8 eerst zo van: wat een kut game lijkt mij echt een oersaaie game.:r maar na die review hier op XBW d8 ik: WAAAAH vette game die ga ik zeker deze week nog halen! THKZ dat jullie van die relaxe reviews maken.
It will not disappoint you..... Deathrow is gewoon een regelrechte smash hit... Ik ben hooked... Helemaal gehooked.... Dit is een IAN game van jewelste....
Oke voor de mensen die nog niet zijn overtuigd. Heb ik vandaag ff een beetje met mijn TV tunner gekloot. En dit is dan het resultaat. Dit zijn onbewerkte screens en staan 100% garant voor de graficse kwalietijt van Deathrow Dat zijn ze dus Oke ze zien er ietsjes minder scherp uit dan verwacht:{ Maar ja
de werkelijkheid is idd NOG mooier .... JAJAJA! LIEVE JONGENS EN MEISJE! IK HEEFT NU OOK DEATHROW! HAR! HAR! stoere game! w00t! echt kewl, ben nog maar net begonnen, grafisch gekwijl, besturing is toppie, gameplay wordt steeds beter/verslavender NO RULEZ! JUST DEATHROW! mzzl Munch and Abe
Eigenlijk geef ik het spel grafics gezien gewoon een 10 Maarja this wat al gezegd was je moet ruimte geefen voor andere games. Man this gewoon niet te gelofen tot waar toe de X-BOX instaat is. Waarschijnlijk woord Halo 2 ook nog mooier dan wat de screens al zeggen. This meschien moelijk te gelofen maar dat is wat de X-BOX kan.
zitten er eigenlijk ook filmpjes in het spel(ala doa), om het team te intro-en of als je iets heb gewonnen?
Je krijgt intro scherm van Blitz TV.. Ziet er wel kewl uit... Het is leuker als je wedstrijd begint.. Camera vliegt door de arena heen, en roept de namen van de teams.. Dan beginnen ze elkaar uit te schelden.... Dat helemaal cool is.. En elke keer verschillend... En hoor je FIGHT>.. En is de game begonnen.. In plaats van GO hoor je gewoon Fight.... Echt wel kewl..
Kan je ook slow motion moves maken als je tegen menselijke spelers speelt? Of als je bijv. met zijn 2-en in 1 team tegen de computer speelt, kun je dan slowmotion moves maken??