Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Richard burns rally? :+ (NIET DOOR EEN ANDER ZN SCHULD, MAAR DOOR DIE K*TBOMEN)

Over dat op zn kop liggen: het is toch niet zo dat als je in een mercedes rijdt en hij gaat op zn kop en ziet er niet uit, dat je dan maar denkt ik koop geen mercedes meer :confused: Tenminste bij mij niet....

2. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jep dat bedoelde ik. en ik had het ook een keer toen ik tegen vriend ging rijden, ging hij in de bocht stilstaan om mij een beetje te naaien, want we waren de hale tijd elkaar van de baan aan het beuken. dus toen ik bovenop hem knalde, lanceerde ik hem, en bleef ik stokstijf staan :9 . dus het is niet heel erg, maar als je het toch over de details hebt ;) .

3. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk zoieso niet dat ik een mercedes kan kopen
    en ook al zou ik hem kopen dan zou het niet zijn omdat ik hem in een spel zie O-)

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IMO zal er nooit een game zijn waarbij je volledige/realistische schade hebt terwijl het de licenties zoals FM/GT4 heeft. DTM2 heeft dit wel, maar dat zijn raceauto's, ik kan me dan nog wel voorstellen dat het dan wel mag, maar met games waarin personenauto's zitten zoals bij GT4 en Forza, nooit!

5. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    maar als je met een bmw z4 (kweet nie of ie erin zit) tegen een muur rijd en hij is total-loss dan wil dat niet zegge dat ik ooit nog een bmw z4 zal kope :p
    dus tjah ik vind het een beetje onzin

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja, maar toch wordt het <terecht> gezien als negatieve reclame. Een auto van je eigen merk kappot zien knallen en lekker in de fik zien vliegen nodigt eenmaal niet echt uit om maar meteen een proefritje in de desbetreffende auto te maken :D

7. JeePee

JeePee Guest

Misschien dat ze in FM2 of in GT4 alleen de racebakken total loss kunnen laten gaan, en dat het bij de personen auto's wat minder is.

8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou dan weer stom zijn, dan is het spel maar half realistisch. nee, doe dan maar gewoon dat ze niet total loss kunnen.

9. marcj

marcj marcj

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geluid van die turbo en de gear changes is echt heerlijk :9 . Het driften ziet er ook redelijk goed uit alhoewel een slechte drift makkelijk lijkt te worden gecorrigeerd.
    Weet iemand of de vleugels die je kan monteren ook werkelijk invloed hebben op het rijgedrag? Weet iemand al welke auto hij gaat kopen; mij lijkt de 350z wel een lekkere.

10. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Vleugels hebben efect;)

11. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag las ik toch iets grappigs :) Bij ons in de krant (Rijn en Gouwe) staat er soms een review in van een game, vandaag dus GT4. Allemaal leuk en aardig, goede game blabla, slecht A.I. etc. Staat er aan het eind, verkrijgbaar op PS2 en Xbox... 8) |:-
    Was het maar zo'n feest O-)

12. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben straks FM, dus is ook Gt4 voor mij niet eens nodig, al zou het natuurlijk wel een leuke toevoeging zijn.

13. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    das wel n hele grote fout ja

14. JeePee

JeePee Guest

jammer hea :+

15. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    neej
    want dat word 13 mei ruimschoots ingehaald :eek: :+ _0/

Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  16. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de PS2-owners ja }:]

17. JeePee

JeePee Guest

hmmzz, ik vat 'm niet...leg eens uit

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Jij zegt jammer hea, waarschijnlijk omdat GT4 niet op de Xbox uitkomt. Dan zeg ik: Voor de PS2-owners ja, dan draai ik het eigenlijk om, omdat ik het jammer vindt voor de PS2-owners dat Forza alleen op Xbox uitkomt;)

19. JeePee

JeePee Guest

ohhh, zo. Oké, maar dan mis ik de DFP nog hea :p

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    DFP?? geef eens een link?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina