Reklame in game's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vinnie 78, 3 sep 2004.

  1. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij race games is het gewoon de omgeving die zo goed mogelijk word nagemaakt.
    Bij shooters zijn het meestal posters of reclame borden die je in het level tegenkomt

    Het zal ieder geval nooit zo zijn dat je een reclame blok hebt in het spel!
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    In splintercell bedoel je ? Zoja, dat klopt ! in het deel ervoor was het Motorola :cool: Maar ook egt in een Cutscene zegt zo'n gast zo van; "Nice PDA" En ja hoor ! Wat staat er op de Pda ...... Jawel ! Sony-Ericson :+
     
  3. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht dat ik gek was 8). Wel geinig though :).
     
  4. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    het is pas irri als ze een reclame in het begin van de game maken die je niet kan over slaan. als ze dat gaan doen, ga ik er over nadenken om te stoppen met gamen en gewoon tv tekijken want daar heb je ook reclame die je niet kan overslaan.
     
  5. fetEX

    fetEX Guest

    nee ik houd me daar niet zo mee bezig , reclame zit nu al in de games en het stoort me niet. dus ik geef er eigenlijk weinig om.
     
  6. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    het boeit mij ook niet echt of er reclame komt in games.. aan de ene kant moet het NIET overheersend zijn, aan de andere kant.. groter budget --> betere games! ongetwijfeld!
     
  7. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat vind ik nouw ook. :cool:
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    groter buget->hoger salaris top manager :mad:
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Aan sluikreclame ontkom je gewoonweg niet meer aan! Het zit overal in verborgen. Ik stoor me er niet aan, het verhoogt het realisme soms wel bij een game.
     
  10. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Gegarandeerd :mad:
     
  11. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik een leuke reclame vind als het goed is het grand theft auto vice city liggen er van die bladen op de grond van max payne :cool: volgens mij.(ik kan het mis hebben maar het lijkt er anders wel erg veel op)
     
  12. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    van 10 miljoen naar 1 miljard is erg veel. lijkt me niet leuk op Halo 2 te spelen met reclames in beeld
     
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    K vind het soms wel erg leuk reclame in games en sfeervol (PGR in new york-times square)
    maar soms ook storend zoals in DRIV3R alleen maar reclames van Nokia en dan soms 20 borden achter elkaar (bij wijze van) heel erg opvallend en dat in een stad als Istanbul :confused:
     
  14. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja ze moeten het niet gaan overdrijven en als de verwachting is dat het reclame-budget 100 keer zo groot wordt ben ik bang dat ze dus wel gaan overdrijven. De meeste reclame heb ik overigens geen last van en vind ik eigenlijk wel fraai. Bij racegames zijn de bekende reclameborden natuurlijk niet weg te denken, maar bij kleinere gevallen vind ik het ook wel geinig (in True Crime kreeg Nick Kang Puma schoenen :)). Ook bij Tony Hawk zijn alle merken kleding vertegenwoordigd en dat vind ik eigenlijk alleen maar beter. Maar als er straks cutscènes komen waarin Sam Fisher een lekkere Coca-Cola neemt en in de camera zegt: "Zonder Coca-Cola had ik dit nooit kunnen doen!" dan zijn ze toch wel een beetje doorgedraaid met de reclame. Ik ben wel bang dat het die richting opgaat, zoals het met film al grotendeels is gebeurt. James Bond is gewoon lachwekkend absurd...
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  15. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger was het niet veel beter kijk maar :+
    [​IMG]
    Maar zolang reclame niet iri is in games ( zoals NFSU ) vind ik het niet erg. Maar als men voor dat je een game start een filmje krijgt te zien word ik gek }:]
     
  16. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Nee joh, die bladen en het reclamedoek wat achter de vliegtuigjes hangt is -hoe kan het ook anders- een verwijzing naar Scarface. Het is het logo van de sommige video en DVD edities.....

    Reclame vind ik overigens helemaal niet erg mits het een beetje binnen de perken blijft en goed geintergreerd is... in Burnout 3 is dat bijv. niet altijd het geval terwijl het in een game als PGR2 prachtig gedaan is.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2004
  17. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Burnout 3 zie je idd alleen maar reclame voor andere EA-games, dus daar zullen ze zichzelf niet voor betalen. Je hebt het ook in RB6: BA dat je in de eerste missie reclame voor POP op die zuilen ziet.

    Die Nokia-reclame in Driv3r is idd best irritant, maar aan de andere kant, als ze er zo een deel van de ontwikkelkosten mee kunnen terugwinnen is het mooi meegenomen voor ze en kunnen ze ook weer meer geld investeren in een goed vervolg.

    De reclame in games zal trouwens toch wel binnen de perken blijven denk ik, want als het de spuigaten uit gaat lopen voelt de gamesindustrie het vanzelf wel. Als er zoveel reclame in een spel zit dat je niet meer fatsoenlijk kunt gamen zonder om de seconde een reclamebord tegen te komen zullen mensen vanzelf gaan protesteren en minder games kopen en de opbrengst uit verkoop is altijd groter dan reclame.
     
  18. kealf

    kealf Waiting for Briefing

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang de gameplay niet word beinvloed door de reclame (hierbij bedoel ik dat sommige delen van een spel expres gemaakt worden voor het enige doel "reclame" maakt het mij niets uit.
     
  19. Xavearr

    Xavearr Don't Think, Just Do

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluikreclame bijna bij elk spel te vinden, en ik stoor me er niet aan. Zoals ze het maar niet al te groot maken en soms filmpjes gaan afspelen van reclame's. :)
     
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Als het niet te gek wordt gedaan heb ik er niet echt veel last van, maar als ze het gaan overdrijven zou het wel eens heel naar kunnen uitpakken voor de speelbaarheid van spellen. Als je om de 5 meter lopen een merk op de muur ziet staan bij een spel als Halo dan wordt je er nou niet echt bepaald vrolijk van lijkt mij
     

Deel Deze Pagina