Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Naja, het id achter verschillende versies van de xbox 2 lijkt me heel logisch. Je hoeft deze thread maar door te lezen en je ziet al duidelijk dat de een graag zoveel mogelijk toeters en bellen wil hebben en de andere graag alleen een game console.
    Door ons de keuze te geven daarin, stelt MS zoveel mogelijk mensen tevreden en ze kunnen een console maken zoals zij die graag willen, zonder zich zorgen te hoeven maken of dat ding niet teveel toeters en bellen gaat krijgen.

    edit: owja, over die scart kabel. Fardo zegt: er zit een andere grafische kaart in, dus kun je ook andere kabels verwachten.

    Dat vraag ik me eignelijk af. Ik bedoel, je ken toch een uitgang op die grafische kaart dezelfde poort geven als die op de xbox 1 zit?
    Als ik het goed heb kon je voor de PS2 ook gewoon de kabels van je PS1 gebruiken. En volgens mij zit daar toch ook een andere grafische kaart in.

    maja, dat zien we vanzelf.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  3. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    klopt volgens mij dat je de kabels van ps1 ook op ps2 kunt gebruiken...maar ik vind het niet zo storend als er nieuwe kabels komen.
     
  4. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    iemand deze pic al gezien die ik op www.tweakers.net zag staan? Ziet er niet best uit...vind ik...de naam is nou ook niet echt waarvan je denkt yes...Ik mag dan ook hopen dat dit een compleet verkeerd plaatje is met een verzonnen naam door iemand in sint jut.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die foto heeft zelfs op de frontpage van XBW gestaan! Hij is hartstikke nep volgensmij, net als die honderden lelijke ps3's die op het internet rondzwerven.
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    even een geheugen opfrissertje...


    en het is zeker niet zo dat deze absoluut fake zouden zijn... sterker nog het is zekerder dat ze echt zijn dan dat ze nep zijn... (kijk naar ourcolony)

    en even voor de duidelijkheid hij is WEL mooi :p

    edit: btw het eerste en laatste plaatje van de vier zijn renders... de 2de en 3de zijn fotos...
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  7. djbirdie

    djbirdie Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Backward comp. maakt mij niet zoveel uit, anders gebruik ik daar gewoon de huidige Xbox voor :)
     
  8. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar maanden geleden las ik op Teamxbox dat er een 3rd Party Bedrijf was dat zelf met software kwam waarmee je Xbox spellen kan spelen op de nieuwe Xbox.
    Ik heb even geen zin om de link op te zoeken maar het is 100% waar...
     
  9. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat is mooi nieuws!!
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kan je dat linkje geven? want ik weet het niet meer en ik ben net zo vaak op teamxbox te vinden als op www.xbw.nl
     
  11. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop hem nu op te zoeken op Teamxbox maar tot nu toe nog niks gevonden, ik ga wel even alle maanden af want ik weet zeker dat ik het heb gelezen...

    Edit: Ik zie dat dit onbegonnen werk is omdat er honderden nieuwtjes zijn, ik kan het ook niet vinden als ik een paar trefwoorden intype dus waarschijnlijk heeft het een keertje in "xbox on the net" gestaan...
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Bron

    Weet niet echt wat ik er van moet vinden, maar dat zou dus toch moeten betekenen dat de xbox2 controller een usb plugje heeft anders zou je hem toch niet op de PC kunnen aansluiten :confused:
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    als je naar de Xbox360 kijkt is hij kleiner, en heeft hij een witte kleur. dan krijgen we dus indezelfde stijl controllers etc.
    ik weet niet of iedereen dat wel zo leuk vind
     
  14. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    En dus zou je ook geen Xbox 1 controllers kunnen gebruiken. Toch?
     
  15. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nog steeds klote dat er geen HD in komt.Niks kan je dan doen met je xbox.Ook geen XBMC :mad:
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Komt er wel, alleen dan betaal je meer. Er zullen waarschijnlijk 2 versies uitgebracht worden. 1 zonder alle toeters en bellen en 1 met.
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga Xbox versie 2 of 3 kopen
     
  18. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    zit je nu al te denken over 3? haha. beetje voorbarig niet? kijk eerst maar wat je van 2 vind. xbox 1 is 1.5 jaar na de release jaar dood. helemaal als Sony en Nintendo ook volgend jaar met een nieuwe console komen. Of je moet van kiddy games houden, maar als je kijkt naar de PS1 toendertijd hoef je te verwachten dat de XBox 1 nog lang mee gaat.
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    denk dat hij bedoeld de xbox2 met alle bellen :p en misschien ook toeters als der 3 versies komen :+
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je hebt gelijk, als ik die 2e foto zie. :eek: Ik vind hem hartstikke mooi, behalve de voorkant. O-) Maar dat is een render dus wie weet ziet dat wel mooier uit in het echt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina