Er zijn ook mensen die er een importeren zodat ze de films werken die ze willen importeren (ik ben er daar 1 van)
na eindelijk besloten te hebben dat ik een psp ga importeren, heb ik nog 1 laatste vraag; Waar kan ik het beste een japanse value pack bestellen?
_OMFG_! Hoevaak is deze vraag wel niet langsgekomen? Lees eens wat op Internet: Xbw/Got/Fok.. Voor de laatste keer, klik hier! -- Zeg Conquistador, wordt jij hier niet gek van?
toch snap ik die prijsvergelijking niet zo.. er staat dat de value pack bij bijvoorbeeld play-asia 300 euro is, waar eventueel nog eens importkosten bijkomen, terwijl als ik op play-asia.com in mn shopping cart check, ik inclusief verzendkosten op ong. 250 euro uitkom..?
Importkosten = 19% BTW. Je kan het beste PSP en Game apart laten komen. Over games betaal je namelijk geen BTW !!!! Over de totale bedrag ( PSP , Game en Verzendkosten ) betaal je hier in Nederland 19% BTW.
Ik heb Ape Academy bij Lik-Sang besteld, op de site stond dat het 5 tot 14 dagen duurde. Maar toen ik het verder ging bestellen stond er 5 tot 20 dagen. Heeft iemand hier ook een spel besteld en hoe lang moest hij hier op wachten? (ik wacht nu al 14 dagen op de game )
Mijn duurde het maar 9 dagen !! De games worden verstuurd via Lik-Sang Europa in Duitsland. Games kan je beter via VGP bestellen , dan heb je ze in 3 dagen thuis. En ze worden netjes door de postboder thuis bezorgd.
ja eerst haalde ik altijd 150 duizend en opeens kwam ik verder dus meteen doorgespeeld en uit gehaald met puzzels was ik al ver en de challanges zijn ook bijna klaar.
als je een umd film in japan koopt, welke taal is die dan, met welke ondertitels? (weet iemand dat?) enne, het komt toch ook voor dat je geen import moet betalen? (dan is het namelijk goedkoper bij bijv. play-asia of lik-sang, want dan kom je uit op pakweg 250 inclusief.) Edit// wat is trouwens vgp?
Dat had ik dus ook, als je daar voorbij bent wordt het opeens weer heel makkelijk en kan je zo doorgaan naar de 250.000 (dat is mijn topscore btw).
Waarom bestellen veel mensen bij Lik-sang? bij dvdboxoffice en vgp etc ist stuk goedkoper en geen verzendkosten bij dvdboxoffice
Hoe hoog zijn de verzendkosten bij VGP? Want anders kan ik hem net zo goed bij die gast kopen voor 280!
Als je de valuepack met gretzki erbij zit met shipping kom je op 270 euro uit. En die gretzki game kan je wel weer verkopen voor 30 euro ofzo, dus dan ist alweer goedkoper.
En bij VGP betaal je hoogst waarschijnlijk ook geen belasting erover omdat ze op de doos zetten, plastic toy value $20.
Iemand interesse in Metal Gear Acid en / of Ape Escape: On the Loose? Zijn beide US versies en compleet en in nieuwstaat. Stuur een PM met een normaal bod. Ik doe het maar hier vermelden omdat elders men toch niet serieus doet. Bij dvdboxoffice komt alles mooi door de douane . Bij VGP ook.