hallo, ik zit nu in het level monorail en ik moet weer in de deltalabs in zien te komen. Ik ben met de trein geweest en dan krijg je zon cutscene en dan moet je de trap op klimmen. Als je gewoon je pad loopt dus 1e deur rechts en dan gewoon het pad volgen, dan kom je in een kamer met van die turrets. Hoe kom ik daar langs????
ik zal het niet weten ik zit er ok vast /Mod Post dan niet! Op zo'n zinloze opmerking zit niemand te wachten. Darkwing
bij zo'n machine die pompt gaan staan en wanneer de pomp omlaag gaat,er op staan en hopla je bent boven
Das gewoon dat treintje. Die kan ook als een soort hoogwerker omhoog. Moet je ff uitvogelen met welke knop je hem omhoog beweegt.
Ik hoop dat je deze bedoeld want hier zat ik iedergeval aan m'n kop tekrabben ,...van en wat nu,... ik dacht in een keer het is een soort lift en toen kwam ik er weer uit 2 Zombies are located in this room, and when they are killed, 2 Imps will appear. Once THEY are killed, another 2 will come out of the previous hall. There is a panel here. You can use it to unload and load those bins in the wall. Box 1 contains a monkey skull, box 2 some mess, box 3 a monkey skull and some mess, box 4 nothing, box 5 some mess, box 7 a skull and box 9 more mess. However, let's get serious now. Unload box 3, and wait till it's done. Tell the machine to return the box to spot 3, and quickly jump on the bin. When it's almost back into its spot, jump on the little walking space on the right. Follow it until you enter a new hall through the shaft.
volgens mij moest je naar de overkant toe hollen (recht door dus) (rechts zie je dan de turrets) en dan de kamer in, daar kan je de turrets uitschakelen,...maar als je even wacht dan maakt die turrets ook wat imp's af!