Jade Empire hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tr@m$, 23 apr 2005.

  1. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je ook van kleren veranderen?

    Die Techniques, die werken toch automatisch?

    Hoe ver ben je als je
    met Minister Zheng hebt gepraat?
    Ben daar al 5 uur bezig namelijk :9


    Laten we wel spoilers gebruiken om het niet voor anderen te verpesten
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan ben je niet zo ver. Nee, je kleren veranderen niet.

    Oh, misschien bedoel je niet de martial, magic of andere stijlen, ja inderdaad die zijn gewoon automatisch toegevoegd aan je statistieken. :)

    (Dat leggen ze toch allemaal redelijk goed uit?)
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  3. ScorpiuS

    ScorpiuS Cede maiori

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, hep het spel net 15 min geleden uitgespeeld... vond het uiteindelijk toch wel een beetje tegenvallen. Cut-scenes waren niet geweldig, vechten is nogal eentonig, af en toe ergelijk lange laadtijden (bij de arena werd ik egt helemaal krankzinnig ervan!!!).
    Verder zijn de sfeer en de gfx van het spel wel prachtig! Het verhaal is duidelijk wel jat-werk van ninja-gaiden. De engineer/piloot kwam volgens mij ook in ninja gaiden voor, death's hand is identiek aan de eindbaas van NG ongeveer... beetje jammer dat ze zelf geen eigen toffe dingen konden bedenken.....
     
  4. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb het spel vanmiddag ook uitgespeeld, laadtijden zijn op zich wel lang, maar ik heb me er niet zo aan geirriteerd. Vind het al met al een mooi spel, vond de cut-scenes wel mooi, het verhaal en plot was geweldig, zeer interessante wendingen.

    En het vechten is zo eentonig als je het zelf maakt. Je kan door het hele spel heen door gewoon elke keer over je enemy heen te springen en dan AAA, spring weer naar de andere kant en weer AAA. Maar als je afwisselt met magic en support styles enz kan het wel interessant zijn.
     
  5. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is het HULP topic.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    wanneer kan je ongeveer andere wapens krijgen (zit nu net na het open doen van de dam) (tien uur spelen, praat echt met iedereen) maar wil graag een ander wapen want vind longsword niet echt chinees en wil dus andere wapen omdat ik geen punten in het zwaard wil stoppen en krijg je nog de mogelijkheid om de skils die je in het begin van het spel kan kiezen ook te krijgen (dus legendary strike, leaping tiger of thousand cut of white demon) want heb zelf thousand cuts (heerlijk als ie het schreeuwt maar had legendary strike gezien met die trappen en die vind ik ook super cool (zeker als je die twee kan afwisselen, paar trappen, paar slagen en dan een vuurbal van dire flame op iemands reet

    Laatste vraag, in welke van de drie upgrades moet ik dire flame upgraden om die slang te krijgen die vuur spuit, iedereen doet hem behalve ik
     
  7. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik snap het filmpje niet dat ik als baby word meegevoerd door master LI, ik snap het hele verhaal van die spirits niet en wat die spirits met de emperor te maken heeft. plz kan iemand me helpen?
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    De emperor heeft de 'Water Dragon' vermoord en deze Water Dragon is de godheid die de doden door stuurt naar de hemel. Omdat deze nu 'gestorven' of verslagen is, kunnen de geesten niet naar de volgende wereld en komen die dus overal in Jade Empire tevoorschijn, soms worden ze gek en dan zijn het gevaarlijke spirits.

    Waarom jij meegenomen bent, kom je nog wel achter, dat verklap ik nog niet. Hoop dat het helpt!
     
  9. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ok laatste vraag
    maar master Li heeft het ook over deaths hand ofzo wat is dat dan en waarom wordt het the right hand of the emperor genoemd. En heeft de vernietiging van water dragon nog effect gehad op de emperor zelf. en tot slot hoe komt het dat er ook evil assasins zoals die ene lotus op die boot ineens op de wereld zijn gekomen? alvast bedankt voor je uitleg
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, speel eerst maar verder!
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hahaha vraag je dat overal? ik heb je al antwoord gegeven in jade empire topic gast. gewoon effe geduld hebben

    kan iemand me nou btw vertellen of die dingen in het forest nog iets speciaals doen??? (bedoel die dingen die een soort schild maken als je in de buurt komt)
     
  12. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    MIsschien eens google gebruiken ?
     
  13. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    wat ik wel vreemd vind is dat ik een steen gekocht heb (kan ff niet op de juiste naam komen) en nou blijkt dat ik hem niet eens heb, maar wel 6000 centjes lichter ben.
    rara hoe kan dat?
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    waar heb je hem gekocht dan???
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Kan zijn dat het geen gem is maar zo'n ander ding een skill of scroll.. Weet niet precies hoe die heet.
     
  16. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    nee het was een gem, die heb ik gekocht in euh volgens mij ergens rond tien's landing,

    had iets van +15 focus en 8 health
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    rond tiens landing, denk het niet aangezien + 15 focus en + 8 health niet kan op een gem --> een gem geeft alleen + mind, body en spirit) die technieken geven de secundaire skils (health focus chi)
     
  18. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    blaat weg centjes, ik zou toch zweren dat dat erop stond
     
  19. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel een tijdje terug ook uitgespeeld.
    Dit spel is.... GEWELDIG :D
    Prachtig verhaal, gewoon te vet.
    Ik vind het mss wel de beste xbox game [niet zo moeilijk aangezien de rest van de games saai en slecht zijn].
    Wel jammer dat je maar 2 moves per vechtstijl hebt, maar dat je zoveel vechtstijlen hebt maakt het weer goed :D.
    Ik ben bezig [speel het nu al wat minder] om bijna alle quests te halen en nu alle minigames te unlocken nu ik overnieuw ben begonnen met een andere character.
    Ik heb weinig rpg's gespeeld die ik een 2e keer ging uitspelen :D. Maar ik ga hem ook nog een 3e keer uitspelen, dan ga ik iedereen afslachten die mij niet aanstaat en dan wil ik dus slecht worden :D.
     
  20. donone84

    donone84 3rd Street Saint's

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag. Ik snap het systeem van de Open Palm en Closed Fist niet helemaal. Wordt je dat nou gewoon als je goeie of slechte dingen doet? Plus ik ben nu in Tien's Landing en daar staan een man en een vrouw die aanbieden mij een stijl te leren. Voor de één moet ik Open palm en voor de anders Closed fisted zijn. Ze zeggen: "Kom maar terug als je denkt dat je daar klaar voor bent". Moet ik dus gewoon goeie of slechte dingen gaan doen om één van de twee te worden??? Alvast bedankt!
     

Deel Deze Pagina