1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBW Preorder Shop] vragen en problemen thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door GrEyFoX1987, 22 mrt 2005.

  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze werken samen. Kobold, edit die banner bovenaan de site. ;)
     
  2. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Delta Force; Black Hawk Down voor €40,- excl.

    edit: waar blijft UC2 nou, dit staat op de site: 'Levering van je spel zal geschieden voor of op de aangegeven releasedatum. Uiteraard onder voorbehoud van veranderingen en voorraadproblemen bij de leverancier.'

    Maar ja, das ook eigenlijk wel het risico, aan de andere kant ben ik al lang blij dat ze de game voor zo'n lage prijs kunnen leveren. GC shop _O_
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2005
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Yep, over die banner wilde ik ook net vragen, GTA: San Andreas is de enige die nog ge-preorderd kan worden die in de banner te vinden is.
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had zelfs een mail een maand geleden gestuurd en heb vandaag nog steeds geen antwoord:confused::confused::confused::confused:
     
  5. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er ook nog een pre-order van Forza met het Fanatec Speedster ForceShock racingwheel?
    Als dat namelijk een mooie combi zou worden, zou dat best wel intressant kunnen zijn.

    Voor meer info over het stuurtje: Speedster ForceShock Wheel
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  6. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de frontpage zie je soms een banner van Juiced, en dan staat er dat je hem kan preorderen, maar volgens mij kan dat nog niet?
     
  7. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier ooit wel eens een spel 2 tot 4 weken te laat ontvangen?

    Zo ja, dan heb ik nog hoop. Twee games heb ik besteld. Orderstatus allebei verzonden, maar één ontvangen... Vind wel erg vaag hoor.
     
  8. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit slaat echt alles. Nog geen half uur later ligt ie op de deurmat :confused:
     
  9. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    De postbode voelde zich waarschijnlijk betrapt en schuldig toen ie jouw reactie las ;)
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Stuur een mail naar GCshop, dan kunnen ze een onderzoekje instellen.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wel alle posts lezen Mirik, we moeten uiteraard wel het goede voorbeeld zetten. ;)
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    OH, okay, dacht dat dat iemand anders was!
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer wordt die Banner nou veranderd ?
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer ik tijd heb...

    Anyways, iedereen: Als je Pariah besteld voor €47.50 dan krijg je een gratis Pariah t-shirt!!!!!!!!!

    http://preorder.xboxworld.nl/

    SCHNELL!!
     
  15. Mad Jack

    Mad Jack Dit is Snuk trouwens

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de aanpassing van de orderstatus van de XBW preordershop erg langzaam gaat. Ik heb al meerdere malen bij GC Shop besteld en daar werd mijn betaling binnen een dag (of twee) bevestigd.
    Nu heb ik op 4 Mei al mijn bestelling betaald en nu staat hij bij orderstatus nog steeds als Nog niet betaald.

    Ik weet dat ik deze vraag aan GCshop moet voorleggen maar ik denk dat het voor jullie ook wel handig is om te weten dat het sneller kan :)
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt er aan welke bank je hebt en er zijn natuurlijk feestdagen geweest dus het kan daar ook aan liggen.
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Als er daadwerkelijk een verschil is in wanneer hij bij GCshop aangeeft dat hij afgehandeld en bij de XBW Shop nog niet, dan klinkt dat inderdaad als een soort technisch mankement! Ik zal Jorrit verwittigen kan hij er heel even naar kijken..
     
  18. Mad Jack

    Mad Jack Dit is Snuk trouwens

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    De status is vandaag veranderd naar Betaald in behandeling

    Ik vind het vrij lang geduurd hebben, maar dat zal idd ook te maken hebben gehad met de feestdagen die er tussen gezeten hebben en het feit dat het mijn eerste bestelling was via XBW.

    @Kobold--> GCshop staat hier helemaal los van omdat ik daar een aparte account had. Nu heb ik echter via XBW besteld en die bestellingen zie ik dus niet terug bij mijn oude account van GCshop. Allemaal ingewikkeld maar het is weer helemaal opgelost :)
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan wel je orderstatus op gcshop checken.
     
  20. Mad Jack

    Mad Jack Dit is Snuk trouwens

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rikkel --> Dat kan idd maar zover ik weet kan je niet met je XBW account inloggen bij GCshop. Dus de bestelling die je via XBW doet kan je niet volgen op GCshop.nl (heel logisch ook want het zijn twee verschillende accounts).
     

Deel Deze Pagina