Ik ga in de mei vakantie een weekje naar New York (aaaaait) ik ben er nog nooit geweest dus wat fucking louw. We gaan daar natuurlijk erg veel winkelen dus ik ga denk ik voor een paar xbox spellen. Maar kan dit.... Zou ik een spel kunnen spelen op mijn xbox met een spel uit een ader wereld deel. (in dit geval NY)
Als je je xbox gewoon in EU hebt gekocht en hij niet is omgebouwd kan het niet. Want dan is jou xbox PAL en de spellen daar zijn NTSC. Dus helaas.
En als je hem daar koopt kan je hem niet in nederland spelen in verband met het stroom netwerk. Dan zou je xbox namelijk ontploffen...
Je hebt dacht ik wel converters, maar die zijn erg duur. Kijk anders ff op www.lik-sang.com, daar staat vaak erg veel (xbox) hardware.
Bull. Je hebt gewoon een converter nodig. Je kan het echt alleen met een omgebouwde xbox. En daar praten we gelukkig hier niet over. Koop je games dus gewoon in een land waar ze gebruik maken van PAL.
Hopelijk gaan ze de volgende generatie regiovrij maken, want dit soort teringzooi heb ik zo vaak meegemaakt. Spellen die niet als PAL versie te verkrijgen zijn, maar zo leuk en goed.