Jade Empire hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tr@m$, 23 apr 2005.

  1. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    euh ik ben daar ook ongeveer.

    ik geloof dat open palm voor het goede is en closed fist voor slechte. je moet iets gaan uitzoeken of doen om daarna terug te komen en 1 van de 2 te kiezen.
     
  2. Defqon

    Defqon Jade Empire

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ongeveer 15 uur bezig en zit vast dus als je nog nie zo ver ben wil je misschien niet kijken, moe je zelf maar weten ;)
    Mijn vraag:

    Ik moet nu met de Emperor vechten, maar hij schijnt overal imuun voor te zijn...|:- Hoe kan ik hem verslaan..?

    O nvm, al gelukt :D geen id hoe maar lekker boeie! 8)
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2005
  3. donone84

    donone84 3rd Street Saint's

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Bianconero. Dat had ik al min of meer in de gaten dat dat goed of slecht inhoudt. Heb nu wat andere quests gedaan en ben meer Open palm geworden. Ga ik terug naar haar en zegt ze dat ik nog beter m'n best moet doen en dan weer terugkomen.... Wat zijn jouw vorderingen of weet iemand anders een oplossing hiervoor. Want ik wil heel graag een nieuwe vechtstijl leren.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    gewoon zorgen dat je meer open palm bent, dus probeer nog meer goede dingen te doen en dan traint ze je (trouwens crap trainingmet dit stomme magie aanvallen)
     
  5. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Je meot je zwaard of staf gebruiken tegen de emperor. Of je kan in een grote gollem veranderen, mijn favoriet. Zo heb je hem snel dood. Je moet wel 2 keer tegen hem vechten achter elkaar,
     
  6. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu overnieuw begonnen. Zit nu weer in emperial city.
    Maar ik heb nu de toad demon heel sterk gemaakt.
    Die demon is echt fijn man :D, als je de hele tijd X indrukt gaat hij met zijn buik ver naar voren en ramt hij alles weg dat in de buurt komt.
    Het fijna is dat hij niet ophoud met een move als hij geraakt word, en het kost alleen wel even veel chi. Maar dat is nooit zo'n probleem, aangezien het spel naar mijn id ietsjes te makkelijk gemaakt is :mad:. Maar dat is natuurlijk neit echt een nadeel, het is gewoon geweldig.
     
  7. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is the Great Dam??
     
  8. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de kaart van tiens landing bekijkt heb je een pad helemaal links, ik weet niet precies meer hoe die heet, maar daar moet je naartoe. Je moet wel eerst de sleutel halen bij minister sheng ofzo, minister sheng zelf kan je vinden op een plein bij het pad naar het forrest.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2005
  9. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm door die Rui (dat wijf) werd ik naar een Gate gestuurd. Je hebt er 2 allebei dicht volgens mij moet je deze openen met de sleutel maar ik weet niet hoe ik de sleutel equip.
     
  10. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... ik weet zo niet meer wie rui is. Ik bedoel je hebt best wel VEEL wijven in dat spel :p. Maar de naam rui komt me wel bekend voor.
    Maar als je een key hebt hoef je hem niet meer te equippen. Als je de key van een poort hebt gebruikt hij hem automatisch op de plaats waar hij voor bedoeld is.
     
  11. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Keej maar waar is de poort ze zeggen iets over het Westen van de stad maar ik kan echt niks vinden. En dat pad helemaal links leidt naar de school terug.
     
  12. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Lama het is me al gelukt!
     
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de quest an acient game in tien's landing moet je indruk maken op die meesters hoe doe je dat bij die man?
     
  14. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch die flikkerige opa met een andere meid die een spel aan het spelen zijn?
    Ik weet ook nog niet wat ik daar moet doen.
    Maar die heb ik maar over geslagen, je moet bewijzen dat je een open palm vechter bent, maar dan moet je balkje over goed/slecht helemaal goed zijn volgens mij.
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Voor die opa moet je helemaal in het rood staan met je balkje. En dan leert hij je de techniek closed fist. Ik zou het niet overslaan maar gewoon voordat je naar het paleis gaat ff bij hun langs.
     
  16. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bijna 9 uur bezig en zit nu in Imperial City waar ik wat sidequests aan het doen ben. Machtig spel!
     
  17. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm... voor die opa moet je juist helemaal in het blauw/groen of wat die kleur ook is staan, en die leert je de open palm.
    Six flags holland leert je de closed fist waarvoor je helemaal in het rood moet staan. Ik noem hem maar zo omdat zijn naam erop leek en ik zijn echte naam nie meer weet.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    oooh die opa leert je tempest (daarvoor moet je wel closed fist zijn en die vrouw die bij hem staat leert je stone immortal (als je open palm bent) wat die six flag holland (in dat oranje gewaad) je leert weet ik niet want ben open palm
     
  19. Avan

    Avan Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die 2 mensen die een spel aan het doen zijn en die van je eisen dat je Open Palm of Closed Fist bent is het NIET nodig om die balk helemaal op 1 van de 2 te hebben. 3 kwart is hiervoor voldoende.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Die six flags, wil dat je iets voor hem haalt bij zo'n dooie priester in het bos. En met die ouwe opa moet je echt wel closed fist hebben hoor!!!!
     

Deel Deze Pagina