Reklame in game's

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vinnie 78, 3 sep 2004.

1. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Klet er nooit op en als je het kan wegklikken vin ik het goed!

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Burnout 3: Battlefield 2 en Nfsu 2

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Bwa mij heeft reclame in een game nog nooit gestoord, en het boeit mij eigelijk ook niet zo veel, allé soms is reclame ook wel op een sarcastische manier in een game gestoken, vind ik wel grappig, maar heeft me nog nooit gestoord, ik hoop natuurlijk wel dat het mij nooit gaat storen, als ze bijvoorbeeld na elk level zo: "and now it's time for a pepsi!!!" ofzo iets zouden doen, dan zou ik het wel op mijn heupen krijgen, maar hopelijk gebeurd zoiets niet!

4. Lorin

Lorin Dynamite RulezZz

Leuk Bevonden:
    0
    Bij sommige spellen hoort gewoon reclame; sportspellen met reclameborden maakt het echter dus leuker, racespellen idem, spellen als Tony Hawk en NFSU2 hebben een 'omgeving' nodig, dan is het ook leuk om af en toe(!) iets bekends tegen te komen.
    Reclamespots zullen het gamen kapot maken denk ik, maar gelukkig hebben wij gamers de macht. Ik ga iig niet betalen voor reclame, dan kunnen ze wat mij betreft mn p*k likken.
    Zoals in burnout vind ik het eigenlijk ook al te, je rijdt op een normale weg, en langs 'normale' wegen staan geen reclameborden om de 10 meter, zoals in Dr3ver wordt weergegeven, dat soort reclames laat mijn interesse in bepaalde spellen iig serieus afnemen. _0/

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Brain Bread: Mod Half Life, Burger King en Pepsi

Deel Deze Pagina