kijk dit!!! Rank Score Name 1 12977 yay 2 10447 TeamXbox 3 10421 ARGolonists 4 9250 The Brotherhood 5 7840 XBW en de specificatie van onze score: XBW Points * Colonists : 990 * Challenges : 150 * Contributions : 5760 * Bonuses : 940 het ligt dus aan die contributions..waar komt dat in vredesnaam opeens vandaan? maar goed, xboxworld 5e van de hele wereld niet slecht
volgens mij had je dit ook wel in een gewone thread kunnen melden, en er niet speciaal eentje voor hoeven maken. Maar volgens mij werd er in het geluidsfragment iets gezegd over dat je moest opletten op de rankings...
de 'gewone' threads waren niet erg actief/veelgelezen en sloten niet direct nauwkeurig aan bij dit onderwerp. ik hoop zo wat meer aandacht op dit onderwerp te vestigen, aangezien hier op XBW niet echt actief aan de challenges wordt gewerkt, in tegenstelling tot andere forums als http://forums.unfiction.com/forums/viewforum.php?f=126
Deze sluit er wel op aan Maar inderdaad mooi van die contributions. Ben wel nieuwsgierig wat / welke het nou het nou geweest is / zijn.