fable: the lost chapters naar xbox!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 28 apr 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Fable: The Lost Chapters komt volgens het Amerikaanse blad Game Informer ook uit op de Xbox. The Lost Chapters werd in eerste instantie alleen voor de PC aangekondigd als Fable zoals Fable bedoelt was. Met meer opdrachten, wapens, spreuken en vooral een langere levensduur.
    Damn he, dit vind ik persoonlijk wel ellendig, koop je fable op xbox,en nu komt er ineens een uitbreiding, heb ik dat dan voor niets gekocht(ja voor een supergame, maar die uitbreiding is nog mooier, en nog eens dat kopen, no way hoor!)

2. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    I'm not buying it...

3. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ben benieuwt.
    zal wel zoiets zijn als morrowind year edition (of hoe die ook mag heten)
    in begin werd hij hier op bepaalde datum verwacht, ik gaat naar winkel om te vragen of ze hem al hebben en ze reageren op een manier alsof ze er nog nooit van hebben gehoort.

4. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    De game, of het nieuwtje ? :+

5. FabianNL

FabianNL Guest

als ie niet zo veel gaat kosten misschien wel, maar zo geweldig vond ik Fable niet, misschien ooit als 2de hands of zo... ik zie wel... iig wel mooi nieuws :)

6. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eerst zien dan geloven...

7. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Hee, toevallig over GotY, ik heb exact hetzelfde meegemaakt.

The lost chapters lijken me wel wat, maar niet wat, waarbij ik op de releasedatum met €60 klaar sta. Wanneer hij €30 zal kosten (kan ook wat later zijn) koop ik hem denk ik sowiezo of als ik hem via x-bazar kan krijgen. Zo denk ik ook over GotY, maar die is denk ik ook al wel meer als een jaar uit en heb hem nog nie, terwijl ik hem nog steeds graag wil. Het probleem is denk ik dat hij niet zomaar bij de Intertoys(voorbeeld) te koop is. Als hij €30 bij de Intertoys was geweest had ik hem allang gehad. Ik had hem dan misschien al wel bij de release voor €60 gekocht. Bij Fable zal ik dat niet zo snel doen, maar toch een toevoeging voor mijn wishlist.

Laatst bewerkt: 29 apr 2005
  8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    het hangt ervan af hoe groot die lost chapters zijn
    als het nou 1 extra quest van 2 minuten is en wat items,
    nou dan hoef ik het niet

maar als het nieuwe gameplay beidt van bijvoorbeeld het dubbele van Fable (dus: originele Fable + Lost Chapters = ongeveer 30 uurtjes) dan vind ik het wél interessant

maar 60 euro, nah dat niet

9. Pizzajongen

Pizzajongen The Fearless

Leuk Bevonden:
    0
    het schijnt dat lost chapters 3X zo groot is als t orgineel..
    en als download beschikbaar komt op de xbox..
    ik denk dah je xbox dan wel onderhand vol zit met 1 download die 3X zo groot is als fable |:-

10. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er ZIT überhaupt geen content downloadfunctie op de fablecopy! Dus hoe kan het dan als content download beschikbaar worden gesteld?????

11. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Als The Lost Chapters zeker op de Xbox komt dan ga ik 'm wel halen, met Fable heb ik veel meer uren gespeeld dan welk ander spel dan ook en ik baalde er ook ontzettend van toen ik las dat dit alleen op de PC kwam. Ik hoop nu echt dat ze 'm ook op de Xbox willen brengen, het liefst voor een aardig prijsje natuurlijk maar als de uitbreiding zo groot is als ze zeggen dan heb ik er ook wel 60 euro voor over. _O_

12. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me prettig genaait. In de PU staat dat het alleen voor de pc komt. En daar staat dan ook in dat het zo bedoeld was. dus wij hebben gewoon een verklote versie. Je had het al kunnen verwachten, aangezien Blakc & White ook niet is zoals het moest. Geldklopperij.

13. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    fable is geen drol aan jullie leuken wel 3 jaar zo kinderachtig

/Mod Wat je zegt ben je zelf!
    Dw

14. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk heb je Cees :p *) :D

15. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat?!

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik ga hem zeker kopen! ik heb screens gezien van nieuw harnas en t ziet er tof uit en ze zeggen dat er nu WEL +130 uur speelplezier aanzit.

17. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    lul niet da master.

18. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    de j: zielige post |:- Wat ben jij dan? 12 en voelt zich al volwassen?

"I'm not buying it" slaat dus op het nieuws :9

@the game master: verklote versie? Nou, hij was dan niet wat hij had moeten zijn, maar ik vond het een aangenaam spel!

19. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Over die Dragon Cliff quest heb ik al genoeg gehoord en gelezen in het oude Mysteries-topic. Als die er al inzit, is het al mooi, maar ik heb ergens een lijst gezien dat er enorm veel quests gewoon uit zijn gelaten.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het echt pure naaierij, maar ik zal hem denk ik toch wel halen. Ik vond Fable zo vet. Deze lijkt nog veel vetter te worden.
    Beetje jammer dat ze deze versie niet gewoon meteen hebben uitgebracht.

Deel Deze Pagina