Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

  1. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik er meer van verwacht had, sommige stukjes uit de trailers die ik zag, heb ik nooit in het spel gezien, wat ik erg jammer vond.

    Bovedien had ik meer van de Closed Fist / Open Palm verwacht, ik dacht dat je zo een 'factie' echt zou joinen, bijv. je komt in een stad, loopt naar de Open Palm recruiter ofzo, en je werkt je zo op naar een hogere positie in de 'factie'.

    Begrijp me niet verkeerd, het is een super spel, de sfeer die er hangt, het vecht system(alhoewel sommige tegenstanders erg makkelijk zijn, en sommige weer extreem moeilijk)en het verhaal is ook goed,

    Maar toch, misschien is het m'n eigenschuld omdat ik er al zo een half jaar echt op zat te wachten, en misschien heb ik wel te veel trailers gedownload.

    Ach ja, na 24 uur gespeelt te hebben, wordt het tijd voor nog een ronde door de Jade Empire ^^
     
  2. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Eh, welke vond jij moeilijk dan? Ik heb alles op hard gedaan, en vind het maar simpel allemaal. :eek:
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik speel ook alles op hoogste difficulty, en vond zelf die Strangler spook in die cave erg lastig (tot ik doorhad wat zijn zwakke punt was), en nu bij die Fox-spirit of hoe dat wijf ook heet, sta ik tegenover 5 van die Scream-ghosts die de hele tijd pijlen op je afvuren (Als je dat kristal eerst IN die paal hebt gedaan, met die lichten hebt gekut, en daarna die kristal er weer UIT hebt gehaald...), en die vond ik ook best lastig. Ga ik vanavond dus weer ff mee knokken.
     
  4. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik een verdeelde mening hier op heb als het gaat om sommige stellingen van bezoekers aan het forum.
    1.
    De game vind ik persoonlijk erg goed uitgewerkt, als je alles zou doen..dus alle dialogen zou aanhoren , alle side quests zou onderzoeken etc etc...dan kom je echt helemaal in de verhaallijn...en duurt het wel even voor je hem hebt uitgespeeld...dus dat is een manier van hoe speel ik deze game...ga ik van gevecht tot gevecht en druk ik de meeste dialogen weg in de game met de befaamde A button, of ga ik voor 100% uitspelen. daar zit natuurlijk ook een verschil in!!
    2. Het is tegenwoordig net als met het weer, je kan een mening over een game hebben...en sommige mensen zijn nooit tevreden... de console waar de games op zouden moeten draaien die deze mensen echt helemaal doet smelten qua graphics, gameplay, langdurige herspeelbaarheid...die moeten nog geschetst worden. Ik denk dat Bioware met deze game een stukje klassewerk heeft neergezet.. (ik kan deze mening alleen voor mijzelf geven!!) Een Action RPG met een hele goede verhaallijn en zeer goede effecten, muziek etc etc!!. En of zo'n game dan in 10 uur uitgespeeld wordt (wat mij met alle respect erg kort lijkt) of in 100 uur...dat zal mij worst wezen.. het is een goede game voor je of niet!!!

    3.
    Prijzen van games zijn idd erg duur vind ik ook...en ze worden met de next gen xbox alleen maar duurder naar het schijnt. Maar met sommige sites kun je toch al aardig een € of 10 besparen, en dat scheelt toch wel weer dan!! Maar voor mij mg het ook wel wat goedkoper!!

    kortom:
    Ik was zelf helemaal niet into RPG's totdat ik van Bioware de eerste topper speelde namelijk KOTOR, en nu deze titel weer...ga zo door zou ik zeggen...het kan alleen maar beter worden met de volgende generatie Xbox op komst

    Greetz

    ;)
     
  5. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Er waren er 2, ben de naam ff kwijt maar ze gebruikte flame armor(ben er btw zelf nog niet achter hoe je dat moet gebruiken.. -.-) en dat vond ik best irritant
     
  6. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game op grand master gedaan. Ik vind de combat erg simpel, maar dat is niet echt een minpunt. De game is briljant, de scene's zijn heel goed gerigiseerd, en de combat is goed. Maar hij is gewoon te kort.
     
  7. Cuber

    Cuber Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t! Dit spel is echt helemaal geweldig.

    Eindelijk weer eens een (action)RPG met originele quests en een goed verhaal :-D
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk (of beter gezegd ik weet bijna zeker)dat je overdrijft...10 uur uit spelen en dan alle sidequest..dat betwijfel ik echt...alleen al als je checked hoeveel tekst er in het spel zit waarvan je toch echt een gedeelte moet lezen om bepaalde sidequests te doen. Combat is idd heel simpel..je kan het spel makkelijk uitspelen zonder ook maar 1x dood te gaan... maar dan nog ..10 uur hmz
     
  9. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze game is zo'n spel wat je maar blijft spelen tis gewoon de shit!
     
  10. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn idee...

    Kzit al op 39 uur, heb dan ook wel onwijs rondgehuppeld en zit nu denk ik aardig op het einde maar toch... :p

    Vraag me af of je wel kunt genieten van een spel als je als een mongool rond gaat rennen om een nieuw wereldrecord uitspelen te halen 8)

    Ik vinnum vet, kicke verhaallijn met jammergenoeg veel zwakke tegenstanders.
    Any ho', volgende keer ga ik zsm een wapen maxen want die Kill Bill bloedfontijnen zijn echt cool & the gang :+

    Nu op naar Den Haag om de Queen te eren door zo lam als een aap te worden O-)
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga hem morgen eindelijk kopen, ik kan echt niet wachten. Ik was op werkweek naar Parijs echt vet :D Kan ik eindelijk genieten van dirt meesterlijk spel.
     
  12. charkie

    charkie Mabok

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb um donderdag gehaald en woensdag uitgespeeld,,, 15 uur over gedaan,,, het is wel miss un kort spel,, maar wel heel mooi,,, mooie graphics,,, dikke verhaallijn,,, du sterkte van du tegenstanders hadden zu wel beter kunnen uitwerken,,, khad meer moeite met kleinere tegenstanders dan met un hele grote of un soort van eindbaas,,, nou nog un keer uitspele met de Xtra character op de Special Edition cd....
     
  13. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou nog een keer een cursus Nederlands ;)
    Spel is ook korter dan ik had verwacht, in 17 uur uitgespeeld...
     
  14. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik deed er 21 uur over, jammer dat het laatste deel een beetje afgeraffeld aanvoelt.
     
  15. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem in 17 uur uitgespeeld met level 20 was een leuk en mooi spel maar vind het wel een beetje het zelfde als fable en star wars kotor 2 want daar had je ook dat je leermeester je veraade dus ik vind dat sommige spellen toch echt te veel op elkaar gaan lijken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2005
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Graveheart

    Ik heb z'n post al aangepast.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2005
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Snap echt niet hoe sommige mensen er zo kort over (willen?) doen...

    Hoor ook dat sommige de gevechten te simpel/makkelijk vinden, maar dat probleem heb ik ook absoluut niet. Misschien dat ik de enige ben die de moeilijkheidsgraad gewoon op z'n hoogst heeft staan!? Op die manier zijn die gevechten toch echt wel een uitdaging, en gaat gewoon de speelduur een stuk omhoog...
     
  18. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik speel ook op het moeilijkste niveau en ik moet ook zeggen dat ik het niet bijster makkelijk vind, maar aan de andere kant had ik van de moeilijkste niveau veel meer uitdaging verwacht.
    BTW ik vind het egt een super titel
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ik snap hoe dan ook niet, de gevechten zijn goed te doen (hoogste niveau) maar alle verhalen sidequesten enz is echt veel; (zit nu in chapter 3 op 20 uur) gewoon naar iedereen luisteren en side-questen doen
     
  20. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is idd een makkelijke game.
     

Deel Deze Pagina