heeft iemand al ergens blade II reviews gelezen of meningen gelezen van mensen die hem hebben gekocht (is uit in de VS)
Yep, IGN gaf em iets van een 5,7 ofzo... niet zo heeeeel goed dus! K heb de review nog niet gelezen caus' it's locked! IGN insider anyone?!!?
Yup: Closing Comments The results are not mixed. It's pretty much all bad. To put it quite succinctly -- the game bites. It's not a horrible game. In fact, it's pretty average. The fighting convention hurts a lot, because it's a bit too weak to pull off the desired innovation. And then the rest of the game feels pretty much like your typical action stuff with nothing standing out beyond the frustration of the controls. A valiant effort, but one that falls far short of excellence or even solid success. It's probably not a bad choice for a rental, but definitely not one to buy without trying out first. -- Hilary Goldstein Presentation It's got Blade in it, so that's a plus since it's a game about him. Otherwise it's pretty standard stuff. 6.0 Graphics Boring! A vampire game that isn't viscerally stimulating? Yeah, that's this one. Not a shining example of the Xbox' graphical capabilities. 6.0 Sound Good voice acting, but the sound effects are a bit tame. No 5.1? Come on people, get with the new millenium! 6.0 Gameplay Ugh. The controls suck. Turning sharply? No thank you. The fighting design gets an extra point for trying, but it still gets a low score for failing. 5.0 Lasting Appeal Play it, finish it in under ten hours, and never touch it again. I can't imagine anyone coming back for seconds. It is a challenge, though. 5.0 OVERALL SCORE (not an average) 5.2
Ouch, zelfs een 5,2.... Nou, de plaatjes zagen er wel bout uit, maar wel jammer want blade is wel echt een cool dude! Blade III beter?
nee joh, komt ook van een serie/film af en word gelijk weer gekeken naar die andere.. heeft niks met de buffy game te maken, want de buffy game is gewoon gelukt, en blade niet. Maar ik wist van tevoren al dat deze game zou zuigen, maar sommige blijven er zo aan hangen he..
Buffy moet zeker wel beter zijn... Damn zeg.. Ik krijg Blade 2 morgen... En zoveel zin heb ik er ook niet in... Ik post mijn impressies morgen wel even...
voice acting is geen eens door Wesley Snipes gedaan... ik had ook hoge verwactingen van deze game, maar na het downloaden van een paar filpmjes en het lezen van de recensie op IGN, hoefde deze van mij niet meer... gelukkig krijg ik over een weekie of twee mn XBM buffy binnen
Blade II is een stront spel. Ik heb medelijden met degenen die er een review over moeten schrijven Ik heb hem zelf voor de PS2 thuis gekregen. En echt pure stront. Op de Xbox ziet ie er ietsjes beter uit enzo maar de gameplay is gewoon enorm slecht. Vooral dat vechtsysteem is troep. Buffy lijkt me wel erg leuk. Die ga ik nog wel een keertje halen
Ok... Ik heb hem gespeeld.. En ik ben Wat een scheitgame is dit zeg.... Nog nooit zo een boutgame gespeeld..
Daar kwam ik 2 weken terug ook achter. Ben blij dat de review inmiddels af is. Mja, nu nog Legend of Excalibur en Dondal Duck PK
Sterker nog.. Het is een kutspel.... Ik ben 2 bezig geweest... En ik zit nog in het eerste level... Ik kan niet overweg met het combat systeem.. Die zit echt kut in elkaar.. Moet de game nog eventjes spelen.. Dus ben benieuwd.. Wanneer ik me zelf ophang..
Blade 2 moet gewoon zo'n klotegame zijn. Als je hem wil kopen, dan raad ik je dat dan ten strengste af
wil je niet steeds oude topics omhoog gooien?? Beetje onnuttig, zeker met dit soort posts... dat Blade 2 zuigt wisten we al