1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden gewoon TE MOEILIJK?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ultrabrain, 29 apr 2005.

  1. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enigste die er zo over denkt of zijn er meer? :mad:
    Na 50 keer achter elkaar te zijn afgemaakt door het tweede level eindmonster heb ik er gewoon totaal geen zin meer in... Mijn broer en een vriend van me denken er precies zo over, nadat hun het 10x geprobeert hadden riepen ze ook gefrustreerd "wat een tyfuspel!!".

    Op teamxbox.com lees ik ook veel reacties van mensen die het spel gefrustreerd weer in de kast leggen en maanden niet meer aanraken omdat het gewoon geen fun meer is om uren het zelfde monster proberen te verslaan. 8)
     
  2. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    maar hij is echt te doen, en het level daarna is weer heel makkelijk... dus dan schiet je weer lekker op... zelfs ik heb die eindbaas verslagen, en zo fanatiek ben ik nie... misschien opnieuw beginnen en wat life-potions sparen, dan kom je er echt voorbij!

    succes!
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dit kan trouwens in de Ninja Gaiden Thread. Toch ben ik het niet met je eens. Ja, natuurlijk; Ninja Gaiden is een lastig spel. Maar dat geeft nou juist de uitdaging. Hierdoor bleef ik het spelen (toen ik hem nog had). Echt het speelt gewoon zo lekker; als je eenmaal 15 andere ninja's naar het hiernamaals weet te sturen zonder zelf ook maar noemenswaardig geraakt te worden, dan voel je je gewoon de uber-man. Geweldig spel vond ik het!
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Coole Avatar;)

    PS: Het is te doen _0/
     
  5. Rolf85000

    Rolf85000 Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    geen gametalent
     
  6. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal ook wel te doen zijn, maar ik heb helemaal niet meer het gevoel dat het met skill te maken heeft... tenminste niet bij dat monster waar ik nu ben (dat paart en die twee ghostninja's). Het heeft meer met geluk te maken. En daar word ik knap pissed van. Maarja, over twee weken ofzo maar weer is proberen want hij komt me nu ff de strot uit ;)
     
  7. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    set yourself on fire (dat wil wel helpen ;) )
     
  8. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden is echt niet te moeilijk, tenminste als je wat oefent. Gewoon ff oefenen en dan krijg je het wel in je vingers. Bedoel je soms dat HARD / VERY HARD / HURRICANE PACK moeilijkheidsgraad te moeilijk is of zo? Normal is toch wel te doen, maar je moet gewoon ff oefenen.
     
  9. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa hij zal best wel te doen zijn. Gewoon beetje nadenken. Maar ja het mooie is. Als een spel te makkelijk is zeiken de mensen... is het wat pittiger krijg je ook weer gemekker. Nou heb liever dat het spel wat moeilijker is dan een doorsnee game want anders is er voor mij naar een paar uurtjes ook al niks meer aan. Leg je dan je geld voor neer.
     
  10. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, gewoon normal :D
    Ben ook niet echt een die hard gamer ofzo, maar heb tot nu toe wel al me spelletjes uit weten te spelen. En petje af voor de mensen die zo door Ninja Gaiden heenrennen, zelfs op de moeilijkste stand :eek:
    Misschien is het gewoon me genre niet... Zal hem uiteindelijk wel uitspelen, maar dan wel met een paar weken pauze tussen elke eindbaas anders kunnen ze me opsluiten in een gesticht denk ik :+
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben het er helemaal niet mee eens. Ik vind het ook doodzonde dat mensen dit spel gewoon aan de kant schuiven vanwege de moeilijkheidsgraad! Ik zou gewoon doorzetten, want de kick als je het dan na 50 van die keren hebt gehaald is geweldig. Het wordt ook steeds makkelijker als je die moves leert en er goed in wordt. Het is zeker te doen, als je het eenmaal doorhebt dan vlieg je door normal heen. :D
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon eerst in ieder geval z'n aanvallen uit je hoofd kennen. Zo weet je precies waneer hij aanvalt en wanneer jij kan aanvallen etc. Ik weet niet hoeveel potions je hebt en nimpo? Dat scheelt ook veel natuurlijk. Maar ik zat zelf ook wel vast af en toe bij een eindbaas. Ik vond eerst die tentacle monster in Tairon (chapter 5) zo moeilijk. Achteraf bleek hij heel makkelijk te zijn door te weten wanneer hij aanvalt en wanneer jij dus kan aanvallen.

    Het is in ieder geval geen makkelijke game, ik heb er ook een hele tijd over gedaan. Het is juist de uitdaging ja wat hiervoor ook al was gezegd. Je wil en zal die eindbaas verslaan. Je zal hem laten zien wie Ryu Hayabusa is. Zo dacht ik er altijd over. :D Ik bleef doorgaan to het lukte maar op gegeven moment gaat het inderaad ook wel vervelen als het alsmaar niet lukt. Maar het is ook geen makkelijke. Als je weing potions hebt kan je die andere 2 ventjes killen voor leven. Succes. _0/
     
  13. politrix

    politrix Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is er nog iemand die flink pissig word op ninja gaiden

    Ik denk dat het mijn genre gewoon niet is maar ik zit ook bij dat klote mannetje op zijn paard. Ik heb alle gamefaqs (en dergelijke) al gelezen en geprobeerd maar ik werd het zo zat dat ik de disc in een hoek heb gegooid.
     
  14. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat de makers dan ook gewoon niet de gamemode ' nooby easy' inbouwen voor spelers als ik :+
    (racespellen uitgesloten :+)
     
  15. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat doe jij dan bij de 2'de eindbaas ?
    Stilstaan en blokken ?
    ja.. dan bende al fout bezig en zul je niet ver komen.

    Ik heb het spel al 3x op normal uitgespeelt, dus het is te doen.
    Eerste keer is het altijd zoeken en kijken(Meer voelen) hoe sterk de eindbaas is.
    Maar ik merkte het wel toen ik het spel had uitgespeelt, het leek net alof jezelf een level hoger ging in ervaring.
    2'de keer uit spelen was toen makelijk :p.. ragde zo door de levels heen.

    Heb het toen eens voor de gein op Hard en Very Hard geprobeerd.
    kwam niet voorbij de 2'de eindbaas.

    Maar TE moeilijk, NEE ! het is echt wel te doen ;)
    Gewoon wat tijd in stoppen, en veel ontwijken ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2005
  16. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is nou juist het probleem van Ninja Gaiden.
    Als je Ninja Gaiden speelt kan je niet zomaar een baas op je bloote voeten afmaken.
    Er komt bij Ninja Gaiden tactiek aan de pas om het spel uit te spelen.
    Ninja Gaiden heeft niets met geluk te maken.
    Je moet gewoon weten hoe je een vijand verslaat en je moet leren om jezelf te verdedigen. 7 van de 10 spelers verdedigen niet als ze tegen een vijand vechten.
    Mijn tip is dus blijf verdedigen en blij staan en als je pas echt denk dat je kan aanvallen moet je aanvallen. En als je klaar bent met je aanval gelijk daarna weer verdedigen.

    Ik blijf met Ninja Gaiden hangen met de laatste download content in Phase 5 of 6 volgens mij. Verder heb ik alles uitgespeeld van Ninja Gaiden.
    En ik hoop dat ze een Ninja Gaiden 2 nu niet minder moeilijk maken.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2005
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Stelletje N00BS :+
    Ik had de 1e baas in 1 keer al verslagen en de 2e baas in 2 keer en de 3e baas weer in 1keer :9
    veel blokken ;) en die moves uit je hoofd leren :cool:
     
  18. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    IK vind ninja gaiden niet zo heel moeilijk alleen je moet gewoon weten en proberen om verder te komen in het spel
     
  19. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch denk ik dat er veel mensen afknappen op de moeilijkheidsgraad, ook al zullen ze het hier niet toegeven. Kijk, je wilt een spel toch ook hebben om gewoon fun te hebben met vrienden of familie of weetikveelwat, maar tenzij je er uuuuuren in wilt steken is dit geen game om gewoon ff FUN mee te hebben. Dit voelt meer als werken! En het is denk ik toch een bepaald slag gamers die dit helemaal te gek vinden. Als wij thuis aan het spelen zijn en ik vraag "eej, zullen we ff ninja gaiden doen" en iedereen roept "neeee, gadver, komen we toch niet verder mee" dan baal ik best wel.

    Maarja, misschien denk ik er over een jaar anders over als ik weer een level verder ben ;)
     
  20. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik het goed begrijp heb je Ninja Gaiden Pas een week. (Bron je Site :D )
    Ga je gauw schamen en als de sodemieter achter je xbox zitten.
    Pas een weekje in je bezit en nu al klagen.
    Het leukste is de zelfvoldoening als je een level uitgespeeld heb.
    Vooral omdat ieder einde een tof filmpje heeft.
    Vooral die Filmpjes met Alma zijn tof.
    Geef mij echt maar liever een spel wat super moeilijk uit te spelen is dan een soort EA Harry Potter game.
     

Deel Deze Pagina