Deathrow: hapering

Discussie in 'Algemeen' gestart door alexbox, 17 okt 2002.

1. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik las dat Deathrow in de winkels lag heb ik meteen de dichtsbijzijnde intertoys gebeld en 'm apart laten leggen. Wat een bruut spel zeg :) Ze vloeken ook lekker, die lui. Niet van dat kuise Unreal Tournament gedoe.

MAAAR... Wat mij opviel is dat de XBox het er nog wel eens moeilijk mee heeft. Niet zozeer slowdown, maar dat het beeld in verschillende "segmenten" (horizontale delen van het scherm) gerefreshd wordt, wat niet 100% synchroon gaat. Het resultaat: een lichte hapering in de schermopbouw. Dit komt met name voor wanneer je al draaiend door een volle arena heen rent.

Vroeg me af of dat jullie ook was opgevallen.

Desalniettemin een extreem vet spel!

2. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    is mij nooit opgevalle, misschien ook niet overkomen, kzal der is op letten

3. Supreme Sniper

Supreme Sniper Bloody Scope

Leuk Bevonden:
    0
    Niks van gemerkt
    8)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm zet je Xbox eens op 50hz, misschien pakt die hem dan wel goed :{

5. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook wel een beetje een mierenneuker zijn, wil het opvallen. Maar ja. Ik neuk dus graag miertjes.

Let er maar eens op... Vooral in die Sea Cats stage.

6. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat ze dit spel wel uitvoerig hebben getest, en dan zit er nog een (klein, maar toch) bug in... Erg jammer. Ik vind het cijfer toch echt behoorlijk overdreven die XBW ervoor heeft gegeven.

7. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    heb ik ook wel eens last van in dat chinese level mischien is het weg als je hem op 60 zet

8. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb het idee dat het echt aan de engine ligt. Ik bedoel, de XBox is krachtig, maar dit spel vergt ERG veel van het arme doosje.

Maar blij dat ik niet de enige ben die het opgevallen is. Was al bang dat ik een gare XBox had ofzo :)

9. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er eens proberen op te letten maar niks van dat kunnen vinden/ zien.

10. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... misschien moet ik dan toch eens met die refreshrate setting klooien. Toch weet ik haast zeker dat het daar niet aan zal liggen.

11. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Precies dat heb ik ook en volgens mij is mijn tv gewoon standaard 50 hertz.
    Dan komt er een lijn over het beeld had ik veel in het begin als ik injured was.
    Maar heb er nu geen last meer van!?
    Ik zet hem net aan staat er zo:
    This is een xbox game disk please put it in your xbox to start playing??!!?!?
    WTF was that?
    Ik zette hem aan en uit nu doet hij het weer maar wat was dat nou weer voor raars?

12. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom in de wondere wereld van Microsoft bugs jongen ;)

13. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lame opmerking zeg:{

14. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het is waarschijnlijk software-matig, dus eerder een Southend bug!

15. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat jij dan wel effe kan uitleggen waarom dit niet aan Microsoft zou liggen... Lijkt me duidelijk een XBox issue. Als het aan de Southend software lag, zou het niet verholpen zijn na een reboot (de DVD data verandert immers niet na een reboot).

16. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar waarom zegt ie dat als hij um ziet als een xbox game disk en hij zit in een xbox waarom zegt die dan dat hij in een xbox moet vet raar!

17. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik dit weer echt zo'n actie vind dat alles wat MS doet fout is, en Sony & co niks fout doen, de Xbox is stabieler als een PS2..........

18. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Flikker op joh. Ik heb nog nooit zoveel gezeik gehad als met m'n XBox. DVDtje erin: "Your Xbox cannot recognize
    this disc. Make sure it's an Xbox game, DVD movie, or audio CD." Effe 6 keer opnieuw aan en uit zetten voordat je eindelijk je film kan kijken. Gebeurt ook geregeld met games.
    Of dat 'ie na 1,5 uur DVD afspelen begint te haperen omdat 'ie het niet meer trekt door de hitte ofzo... En dat zijn dan de dingen die ik zelf heb meegemaakt. Kijk ook maar eens op andere forums/newsgroups...

Dus ik zou zeggen: praat geen poep

PS. Wil overigens niet zeggen dat Sony, Sega en Nintendo wel perfect zijn. Maar MS is het zeker niet. Meest instabiele console die ik tot nu toe heb gehad.

Laatst bewerkt: 17 okt 2002
  19. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dus ik zou zeggen:

Bel de Xbox support en laat dat ding eens nakijken!

20. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft geen zin, want zo vaak gebeurt het niet. Dan proberen ze het 10 keer, en sturen ze 'm terug met een briefje: "geen problemen geconstateerd", en dan heb jij lekker 3 weken zonder XBox gezeten.

Deel Deze Pagina