fable: the lost chapters naar xbox!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 28 apr 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ja dat vind ik ook wel heel spijtig, echt waar, gewoon klote is het! Maarja wat kan je er aan doen, niks he, ja je iets doen: het kopen of niet kopen. Maar er zijn zoveel uitbreidingen bij zoveel games waar je dan heel blij mee bent, hopelijk ben ik met deze uitbreiding ook blij.

2. Dukey

Dukey Gaming 24:7

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom worden uitbreidingen van bijv. The Sims wel geaccepteerd en van Fable niet? Bij the Sims zijn de uitbreidingen vast ook wel wat ze niet in het origineel konden doen.

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Bij The Sims(2) zitten in de uitbreidingen van alles in verwerkt waarvan ze bij het maken van het spel zelf geen ideeen over hadden. Bij Fable hadden ze alles al flink uitgedacht en uitgeschetst en wegens tijdgebrek maar achterwege gelaten. The Lost chapters moet je ook niet zien als een uitbreiding, maar als een versie 1.5.

4. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Wat klagen jullie?
    Hebben jullie van het spel genoten ja of neen? Zo niet, miskoop, verkoop hem op Xbazaar, genoeg mensen vinden het spel wel leuk om te spelen.
    Niet alles wat er in moest komen is er in.... dus? Wat is je probleem? De makers doen met hun spel wat ze willen, als zij er een hele boel uitlaten wegens tijdsgebrek, en het spel nog steeds cool is, wat klaag je dan? Wat er achter de schermen gebeurd, wat er weggelaten word hebben wij geen zaken mee, wij moeten gewoon genieten van wat zij ons geven, vind je het te kort, vind ik ook, nou en, ik vond het toch z'n geld waard.
    Als dit spel op Xbox uitkomt, kan je ook gaan kiezen het NIET te kopen, klaag niet dat je het MOET kopen om het "volledige spel" te hebben. Als het uitkomt koop ik he allesinds.

Ok, dus wij kregen een mindere versie, en dat was wel te zien, maar ik heb me vermaakt met het spel, heb je liever dat ze "the lost chapters" NIET uitbrachten? Want dan blijft het gewoon een game waarvan er veel is uit weggelaten wegens tijdsgebrek. Ze willen mensen dan toch plezieren met een "uitbreiding", en het is niet meer als normaal dat ze dat niet gratis doen.

5. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi zo, ik ga m zeker kopen. Ondanks alles vond ik Fable een zeer leuk spel.

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik had het niet beter kunnen zeggen. :)

Weet iemand trouwens of er dan ook screens van deze versie van Fable zijn vrijgemaakt. En dan met name een screen met de beroemde/beruchte draak. Overigens ga ik hem dus niet kopen. Fable was een leuk spel. Maar ik doe tegenwoordig nagenoeg niks meer op de xbox (behalve gebruiken als DVD speler), dat ik er dus ook geen nut in zie om alsnog een spel te gaan kopen.

7. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al wel screens van ja, maar die zijn tot nu toe alleen van de PC.
    Ik hoop echt dat het ook op de Xbox komt, weer nieuwe wapens, uitrustingen en quests, wordt echt cool. :)

8. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k moet eerst maar eens zien hoe dat uitpakt op de pc, 't lijkt me der eerlijk gezegd geen game voor, maar goed. De graphics zullen vast wel een stuk beter worden maar de systeemeisen zijn er denk ik ook wel naar. Ik weet niet of ik hier wel de volle mep voor wil betalen..

9. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zat ik dus op te wachten*)
    ik heb de eerste fable nog niet gekocht, dus ik ga em zeker wel aan ga schaffen.
    ik denk overigens dat niet veel mensen zullen zijn die deze versie nog willen kopen (tenminste de xbox-versie)

wanneer komt ie dan eigenlijk?

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    De PC-versie wordt in ieder geval in het vierde kwartaal van dit jaar verwacht,
    laten we hopen dat de Xbox-versie (als die komt) dan ook rond die tijd uitkomt.

11. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    tja, is wel mooi heb wel genoten van Fable zolang hij duurde.
    ik vind alleen best zonde maargoed.

Ik wacht alleen af hoe ze het gaan doen, kan je nu wel je speler zelf maken.
    En dalijk moet je echt alles opnieuw gaan spelen waar niks mis mee is natuurlijk, maar zomige hebben daar geen zin in.

12. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Zal dat nieuwtje niet wat goedkoper zijn als je Fable al hebt? --> Je gaat naar de winkel, toont je doosje, ze zetten er een stempel op (dat je ze niet meer kunt doorgeven) en je kan ze kopen voor...mmm...10 euro?
    Zou dat kunnen?

13. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, gewoon inruilen, vroeger was het dacht ik mogelijk, volgens mij kon je je PS1 tijdens de releasetijd van de PS2 inruilen voor korting. Ik denk dat die dagen voorbij zijn, de tijd van uitmelking is al enkele jaren aan de gang. Ze zullen je gewoon €60 laten betalen of je pech laten hebben.

EDIT: Bovendien is het nog te fraudegevoelig, die stempel. Zo'n cover kun je nog wel een keer herkrijgen en een xbx-case helemaal. Bij een pack-editie zit helemaal geen cover bij. Alleen al die pack-editie is een enorme reden om geen inruil te doen.

Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de prijs van een gemiddelde Classic lijkt mij ook wel prima, als ze maar genoeg uitbreidingen hebben.

15. FabianNL

FabianNL Guest

dan moet je geen stempel zetten maar staat er geen unieke code of iets op je CD/Cover? Staan iig wel code's op, weet alleen niet zeker of die ook uniek zijn, anders idd dat je hem moet inleveren maar dat lijkt me niet realistisch (andere ook niet echt, maar iig realistischer nog ;)) of gewoon idd voor 30 euro in de winkel als expension pack en tegelijktijd word er dan een Ultimate Edition (of welke naam ze er ook aan gaan geven uitgebracht) met Fable + Lost Chapters voor 60 euro

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat ook een klein stukje op Planet Lionhead over The Lost Chapters en of die nou wel of niet op de Xbox komt, dat eerste stukje was al bekend (dat van Game Informer) maar dat laatste gedeelte is misschien wel interessant:

"Either this is an educated guess or from spy's in the LH camp, it certainly backs up our news from March 17th where Lionhead Community Head SamVT said he would 'Love to see The Lost Chapters on the Xbox' and also saying that if it is going to happen 'I'm sure Microsoft will announce that closer to the first anniversary of the game'."

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga het niet kopen als het uit is. Fable is een erg leuk spel maar om voor een paar nieuwe dingen weer eens zestig euro te moeten betalen is erg overdreven. Ik wacht wel ofdat iemand het aanbied anders koop ik het helemaal niet.

18. FabianNL

FabianNL Guest

"to the first anniversary of the game"

spel is 14 september uitgekomen in de VS, moeten we dus nog best wel heel lang wachten als dat zo is :confused:

19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar de PC-versie werd ook pas aan het einde van 't jaar verwacht, hopelijk komt de Xbox-versie dan ook rond die tijd, niet veel later na de aankondiging dus. Fingers crossed.

20. FabianNL

FabianNL Guest

o... ok... ik dacht dat hij al iets eerder kwam op de PC, maarja, dan is het opzich niet eens zo heel vreemd allemaal

Deel Deze Pagina