Area 51

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 25 jan 2005.

1. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel lijkt me wel leuk, maar dat vind ik ook van Phariah en Unreal Championsship 2
    dus ik wacht wel rustig af :)

2. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    * Kickje

Ik zie dat 'ie bijna uit is, weet iemand wanner precies?

3. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    20 mei.

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb da filmpje gekeken wat bij UC2 zat,
    en de omgevingen zijn me echt bagger en ongeïnspireerd...
    de actie/verhaal/guns zijn wel heel cool

5. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Area 51: Leuk spel, leuk om te spelen, leuke wapens, de levels zijn alleen een beetje onduidelijk. Dit was op demo zo.

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waar staat dat filmpje?

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt in single player menutje zo'n view movies menutje
    daar staatie tussen
    hemaal bovenaan

8. shaban85

shaban85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, het zal wel een hele nare snaak worden _0/

9. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem gespeeld bij de demo van official xbm. Geloof mij dit is niets, ook al is het een demo. Koop je liever een andere game.

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel tof, het hoesje vind ik iig wel lelijk. :'-(

11. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    In de nieuwe xboxmagazine waren ze er ook al niet zo positief over...

12. /Mod Graveheart

Tot ziens kloontje! _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2005
  13. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de volledige game (US versie) en ik vind het tot nu toe wel een coole game. Wat vooral opvalt vind ik is de sfeer en immersie van de game en goede implentering van 5.1 Surround sound (mocht je dat hebben). Vooral in het begin van de game, als je opweg bent naar je missie en de basics leert kennen van de game. Je loopt dan door een grote hangar waar vanalles bezig is, je ziet een helecopter weggetakeld worden en allemaal mensen bezig, heeft echt een beetje een film gevoel als je daar loopt. En dan krijg je je briefing e.d. Ik vind alleen jammer dat de game heeel snel in tempo toeneemt. Er is niet echt een langzame spanningsopbouw zoals ik die had verwacht, ik dacht dat het een beetje ala de film "Aliens" zou zijn, waar bij de marines de basis eerst zouden infiltreren en er nog nix aan de hand is, maar dan inneens de hel los breekt. Bij Area 51 is het zo dat de chaos al vroeg begint en vind het daardoor een beetje chaotisch. Verder is de game tot nu toe erg actie gericht, veel schieten en weinig rust momenten. Doom 3 heeft denk ik meer rust, (en betere spannings opbouw) maar ik las in een review dat er nog wel afwisseling gaat komen. De animaties en film achtige sfeer vind ik wel tof. De vijanden maken soms wel een coole entree door van bovenverdiepingen te springen e.d. De controls zijn wel goed, al heb ik de verticale sensitivity moeten aanpassen, maar verder speelt de game lekker soepel en is mikken niet echt een probleem. Wat wel opviel is dat het strafen met de linker analoge stick gevoeliger en sneller is dan bij de meeste andere shooters, heb ook het gevoel dat Midway dezelfde game engine heeft gebruikt als in The Suffering. De voice-acting is ook wel ok, al vind ik David Duchovny een beetje stoned klinken als ie door je luidsprekers klinkt, maar die toon in z'n stem had ie altijd al een beetje. Powers Boothe klinkt wel geweldig als de generaal, kan ook weinig misgaan met zo'n stem. En Marlyn Manson ben ik "nog" niet tegen gekomen als Edgar. Wel hadden ondertitels de dialogen misschien iets makkelijker te volgen kunnen maken omdat sommige door hun communicator helm praten en dat het niet altijd helemaal helder is voor de meeste oren denk ik, misschien wel als je met koptelefoon speelt

Mijn voorlopige conclusie: Lekker speelbare game met veel sfeer en mooie directional sound, maar tot nu toe iets te druk en luidruchtig qua gameplay. Misschien kan ik later meer vertellen. De reviews van deze game komen allemaal rond de 8.0 dus ik moet de game verder spelen om een goede impressie te hebben. Een demo hiervan lijkt me ook geen goede indruk trouwens, ik denk dat Midway met The Suffering en Area 51 best goede titels hebben neergezet.

14. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel ook gespeeld
    vette game man :p
    en het zag er op eertse ogenblik niet super uit maar op een gegeven moment tussen filmpje
    damnz dat zag er echt goed uit.

lekkere actie veel beesten om op te knallen het is leuk veel vijanden en niet rampzalig veel vijanden :p
    soms alleen beetje het gevoel van er zitten te weinig kogels in 1 magazijn.
    en idd rust zit er tot nu toe niet echt in.
    je blijft maar lopen en schieten.

wel vind ik dat wanneer je 2 guns hebt dat die dan iets teveel beslag nemen van je beeld.
    maar voor de rest is het zeker een lache game

15. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Moeite waard om te kopen anders doe ik een andere FPS?

16. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op dit moment vind ik het zeer cool. Maarja dat is meer eerste indruk weet neit hoe snel het gaat veranderen. Moet hiervoor wat verder zijn met het spel.
    heb net mijn team mates verloren en zit nu in een meer donker deel van het complex maybe dat het hier anders gaat worden. MAar dat moet ik ff verder spelen om te kijken

17. Lord Voldemort

Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag een filmpje van Area 51 bij Gammo. Zag er wel leuk uit. Ook dat je ken switchen tussen Alien en mens. En dat je dan Alienkr88 krijgt en lasers ken afschieten!!! :)
    Maar ik hou niet zo van shooters, dus ik koop hem niet.

18. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    kheb de game nu uitgepseelt: wie o wie nog meer? want ik snap iets niet.
    in de outro zie je een vrachtwagen wegrijden met iets onder een doek. wat is dat voor een ding?

19. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraag is al door een vriend van me opgelost.

Laatst bewerkt: 6 jun 2007
  20. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Teering , op het Playstation 2 Netwerk word dit spel nog steeds volop gespeeld . :9

Deel Deze Pagina