demo's

Discussie in 'Algemeen' gestart door de j, 30 apr 2005.

1. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komen jullie meestal aan xbox demo's kopen jullie een blad met xboxdemo
    of gaan jullie naar een winkel en vragen jullie daar een demo ik heb zelf al wel eens een xboxdemo gratis in een gamewinkel gehad :p

2. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon naar de Bruna gaan en daar een OXM (Official Xbox Magazine) kopen en daar zot dan standaard een Demo disk bij. :)

Denk dat deze thread wel wat overbodig is. |:-

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    of je kijkt op Xbazaar of iemand die demo disc aan je wilt verkopen/ruilen/geven

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Must Have Demo's

5. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nog wel een aantal demo's voor je :). Normaal gesproken krijg je dus demo's door het kopen van een blad waar ze bij zitten. Die bladen kosten dan wel meteen 15 euro maargoed.

6. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    OXM is vreselijjk duur, er zit dan wel een paar vette demo's bij, maar die mensen maken goud geld joh

kijk es naar Voetbal International, ook een goed blad, maar het is een kooppie!!!

7. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden die demos gewoon gratis moeten uitdelen bij winkels..
    Ik bedoel: daarmee promoten ze teminste hun games en de gamers kunnen het dan in iedergeval uitproberen of het wat is, want niet iedereen koopt zo'n blad voor een demo.
    Maarja als ze het gratis zouden uitdelen, dan heb je natuurlijk ook weer van die mensen die de winkel in lopen en ze buiten op straat verot gooien ofzo :{

Maar het lijkt mij beter, want ik denk dat je die Warez shit enz dan wel meer tegengaat, want er zijn natuurlijk mensen die downloaden games om ze ff uit te testen...

Ik weet niet of er al winkels zijn waar je gratis demo's cd's kan halen, maar hier in de buurt iig niet. :'-(

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox demo's zijn zowiezo bijna nooit gratis te krijgen
    in tegenstelling tot PS2 demos...

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet een interyoys waar je gratis xbox demo's kan krijgen, maar die zit ergens in groningen!!

10. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat is dus het grote probleem van warez :{ Ze zouden die demo's gewoon moeten uitdelen bij winkels ( o.a Gameshop,dixons,mediamarkt ofzo ), want daarmee promoten ze gewoon het spel en het geeft de mensen de kans om het spel even uit te testen. Of 0,50 voor een cdtje vol demo's, want een cdtje kost tegenwoordig ook niet zoveel meer...
    Het is in iedergeval beter dan dat je zown blad moet kopen om een demo te spelen..

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenljk best gaar .. :{ Ik koop soms bij de BartSmit xbox spellen en dan krijg ik vaak PS2 demo's gratis erbij voorgeschoteld..

12. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe idd:D :9
    Zal wel reclame voor PS2 zijn ofzo ^^

13. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Net of je dan ineens een ps2 gaat kopen.

14. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik denk dat het je zal verbazen hoeveel mensen dat doen denk.
    Als je genoeg geld hebt, waarom niet;)

15. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    kspeel nooit demo's.. :confused: kheb wel één keer voor de grap een action man demo voor de pc gespeeld :p maar dat was eenmalig omdat ik wilde weten hoe dom het was.

Kspeel alleen demo's als ze bij een ander spel bijzitten, bv. jade empire heeft conker live and reloaded etc.

16. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook niet vaak demo's maar vind die van OXM toch redelijk handig, vooral die live enabled demo's !

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik koop altijd OXM, maar speel de demo's maar één keer. IUk heb nu ook weer een thread open staan, maar blijkbaar heeft niemand interesse in die demo's. Terwijl ik enkel de verzendkosten wil.

Verder vind ik het eigenlijk wel logisch dat ze niet gratis zijn. Ik ken zat mensen die enkel de demo hebben van een spel. Sommige demo's kun je met 2 spelers of één level op live. Is soms net genoeg om het spel er even in te doen.

Wil ik echt zekerheid dan vraag ik de winkel of ze hem er even in willen doen. Doen ze altijd, komt denk ook wel omdat ze weten dat ik vaak spellen koop.

Deel Deze Pagina