Ik heb Quantum Redshift nu voor 67% uit en ik ben benieuwd of er all luitjes verder zijn dan dat. Wel?
Ik heb Quantum Redshift nu voor ongv. 70% uitgespeeld, maar dan ben je nog nie veel verder. Ik kan het ook nie zo 1,2,3 uitleggen hoe je verderkomt want ik weet nu niet waar je precies zit. Leg ff wat beter uit
Ja, bij je profile kun je zien hoeveel procent je hebt uitgespeeld. Ik nu 67%, dwz met 8 coureurs heb ik nu master gehaald en met 8 expert. Je krijgt pas redshift als je met alle 16 coureurs master hebt gewonnen. Ik heb al wel die maori dude erbij en Draco Island 2. Ook al geracet (en gewonnen) van Kuto of zoiets. EN ja erg vet.
Het is nu echt wel sprokkelen zeg. Van 67 naar 68% houdt in dat je een master toernooi moet winnen met een racer waar je dat nog niet mee hebt gedaan. En dat kost toch gauw een uurtje werk. Pfffffff, als dat zo door gaat is 100 % dus nog 33 uur ver weg. Ouch!
en ik vermoed dat eenmaal op redshift van 85 naar 86% meer gaat kosten dan een uurtje. Dus ik ben nog wel effuh bezig met QRS
Jazeker, ik bedoelde het ook niet als klacht. Maar meer dat ik ook wel weer een keertje wil slapen (hehehe). En ik heb nu reumatische aanvallen in m'n vingers (zonder dollen). Wellicht tijd om even de controller weg te leggen. Maar ik wil zo graag 100% halen.