Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Eehm, sorry. ik wil je heel graag helpen, maar uit het stukje tekst hierboven kan ik niet veel wijzer worden :{ Misschien moet je hebt eens typen met interpunctie ?
     
  2. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    kijk als je het level begint he je hebt die schakellaar om geze twaar die raket is af gegaan.daarna ga je met zijn 2en op zo platform en dna omlaag als je in ene gang loop een bewaker die sla ik k.o daarna moet je een space crowl in of zo iets dergelijks.
    Daarna moet je elkaar een opstapje geven en dna weer door zo klein gat daarnah oor je lambert is vertelen ooo zielig voor die dieren. daarna weer zo zo klein gat en kom je bij een lift uit loop je naar de zijant heb je een lange trap daar ga je omhoog dna heb je een wetenschapper een stuk verder die met zo aap bezig is die slaan we neer. maar bij komen dan nog een stuk of 4 man er aan die schieten we neer omdat ze ook op ons schieten. daarna weten wen ie tmeer waar we heen moete nals we de deur uit gaan daarna de gang aflopen kan je aan een pijp hangen als ik dat doe wordt ik neer geschoten dus daar kunnen we niet lang wie kan ons helpen?
     
  3. SPARTAN 117

    SPARTAN 117 Still G.U.D.

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een van die kerels oppakt dan kun je gewoon door die lasers heen lopen, ze hebben zo'n zelfde zendertje als die gasten in het banklevel uit de singleplayer...Maar ik zit daarna ook vast...ik heb het antivirus al gemaakt en opgehaald, maar daarna moet je naar de 'storage room' om uit een van de raketten daar het echte virus te halen maar ik heb GEEN idee hoe ik daar kom :confused: ...iemand een suggestie??
     
  4. SPARTAN 117

    SPARTAN 117 Still G.U.D.

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast die kamer met die wetenschapper en die aap erin zit nog een kamer, met een vriescel erin. In die vriescel zit bloed van een aantal bloedgroepen en daarvan moet geloof ik de middelste pakken (B). Als je dat bloed hebt ga je naar de cryochamber en daar moet je met z'n 2en dat bloed en nog iets anders mengen in een bepaalde volgorde (zie je notes)...
     
  5. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet allebei de samples in de vrieskist pakken, ieder 1. Dan moet je naar die kamer gaan, degene met sample a naar kamer a en sample b naar kamer b, dan kijken bij je notes inderdaad en tegelijkertijd de goede volgorde invoeren
     
  6. SPARTAN 117

    SPARTAN 117 Still G.U.D.

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    eeuh word hethierboven ook al niet gezecht??
     
  7. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet ze dus allebei pakken, ieder 1
     
  8. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    wie weet hoe je die soort helicoptertjes moet neerschieten die alles vanuit de lucht in de gaten houden met een rood sensor licht
    want als ik er gewoon op schiet dan gaan ze niet kapot.

    Het is in een level waar je op het dak zit en waar je met een touw naar de andere kant kan gaan om daar je missie te vervolgen.
     
  9. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0

    ik las zoiets dat je ze kan kapotschieten met je shotgun of met je sniper.
     
  10. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb jij goed gelezen. alleen moet je het met de sniper doen, of van dichtbij met shotgun kan geloof ik ook maar dat weet ik niet zeker.
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja
    het kan ook met shotgun :eek:
     
  12. SPARTAN 117

    SPARTAN 117 Still G.U.D.

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij lukte het bij mij met allen sample B maar zal wel...
     
  13. SPARTAN 117

    SPARTAN 117 Still G.U.D.

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar met shotgun is wel irritant...moet je heeel erg dichtbij staan wil je ze een btje op een normale manier kapot kunnen schieten...Maar iemand nog een suggestie voor me over level 3 coop (zie vorige pagina, ergens halverwege)?
     
  14. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Vanaf heel dichtbij moet je alleen niet doen, het is best een grote explosie. :)
     
  15. XForce1

    XForce1 Guest

    ik zit in dat level dat je die raketten moet uitschakelen (level na die japanse huisjes).
    Ben nu volgens mij aan het einde van het level dat je binnen 3 minuten iets moet uitschakelen, heb alleen geen idee waar ik naar toe moet
     
  16. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    eerst odner het platform daar iets van een pc halen. daarna naar de controllekamer. en dan pc aan klikken. en dan raket onschadelijk doen.
     
  17. Victor

    Victor Guest

    Ja ja noem me een grote noob maar mijn vriend en ik zitten een beetje vast in het trainingslevel van de co-op mode. Als je op een gegeven moment bij een betonnen muurtje bent met daarnaaste een grote houten gebouw waar je elkaar over die muur kunt laten gooien. Ik moet de rail sliding co-op move leren (of zoiets) maar hoe? Als je over die muur bent met een Spy kan je de andere er niet meer over krijgen. Hoe krij ik ons alletwee op dat houten gebouw?
     
  18. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff.... Die spy die over de muur is gegooid kan daar ergens via een pijp het houten gebouwtje opklimmen en daar kan hij dan een touw laten zakken zodat de andere spy via dat touw op het houten gebouw kan komen.... Het blijft moeilijk he?:9
     
  19. Victor

    Victor Guest

    Bedank voor de hulp en ja het blijft moelijk.;)
     
  20. XForce1

    XForce1 Guest

    kom er toch niet helemaal uit met dat laatste stukje in de Battery
    Waar moet ik nou exact heen als die 3 minuten beginnen te lopen
    Heb in die controllekamers alle pc's al gehad en boven waar die raket net is gelanceerd zie ik niks van een pc
     

Deel Deze Pagina