Hoe kan je de mailtjes van outlook opslaan?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door JKI, 1 mei 2005.

1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de HDD formatteren, maar dan zijn de mailtjes van Outlook ook weg. Hoe kan ik ze opslaan, of in welke map worden ze opgeslagen?

Ik wil ze trouwens wel allemaal in een keer opslaan, dus niet een voor een. Het zijn er nl nogal veel:D.

Laatst bewerkt: 1 mei 2005
  2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij gewoon bestand en dan opslaan:)

3. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    C:\Documents and Settings\Username\Local Settings\Application Data\Identities\map met rare getallen\Microsoft\Outlook Express

Daar staan ze :). Gewoon alles in die map kopieren en terug kopieren na het opnieuw installeren.

Bestand en dan opslaan is een ongelooflijke klus, en zo kan je ze dacht ik ook niet importeren.

Althans, zo werkt het voor Outlook Express...

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    De map 'documents and settings' staat niet op m'n computer:D. Alles is in het nederlands en k heb windows ME.

Edit: lamaar, de map application data enz staat er wel op. Maarre, die bestanden die je dan ziet, moet je die dan gewoon weer terugkopiëren in die map als de schijf is geformatteerd?

Laatst bewerkt: 1 mei 2005
  5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja :)

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt:). De thread kan alweer dicht:D.

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt ze ook gewoon slepen naar een folder, die bijvoorbeeld op CD zetten en daarna weer uit die folder op die CD slepen in je outlook.. :) (nog makkelijker)

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ehm, ik wil niet bijdehand doen, maar Outlook en Outlook Express hebben een hele handige Exporteer-functie, waarmee je in één keer je hele adresboek, agenda én alle mailtjes in de door jou geselecteerde mappen kunt exporteren naar een enkel bestand. Deze kun je na die tijd gewoon weer importeren waardoor alles weer op z'n plek terechtkomt.

De exporteerfunctie vind je onder Bestand -> Exporteren...

Vele malen makkelijker dan de oplossingen hierboven.

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Vind jij!

Ik heb zat problemen gehad, ik heb liever elke file apart dan één enkele file die corrupt kan worden, per ongeluk deleted kan worden of niet in een andere e-mail client geimporteerd kan worden. :)

Losse e-mails in een folder all-the-way, baby!

Deel Deze Pagina