[PC] Age of empires 3 Bekend Gemaakt!

Discussie in 'Games' gestart door Rupac, 4 jan 2005.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    is er al iets bekend over het geheel van formaties enz? aangezien ik dat bij American conquest en Cossack back to war fantastisch vond,. deze game ziet er ook goed uit maar al die losse ventjes is altijd irritant en zeker bij grote veldslagen is het nodig om controle te houden
     
  2. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit. Zo te zien alleen verbeteringen in de graphics, misschien wat nieuwe features, maar gameplay zal denk ik hetzelfde nog zijn.. Jum!:9
     
  3. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow heerlijk een van de RTS waarvan ik 2 keer hem nieuw heb moeten kopen omdat hij gewoo kapot gespeeld was ow ik verheug me nou al!!!
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlanders en Schotten in Age of Empires 3?

    Sinterklaas is alweer een goede maand uit Nederland vertrokken, maar voor gevulde speculaas is er altijd plek. Hoewel Ensemble Studios maar drie van de acht beschavingen van hun volgende RTS blocbkuster Age of Empires 3 bekend heeft gemaakt, is het speculeren over de resterende vijf inmiddels in volle gang. Aan hand van de screenshots, waarop Duitse en Portugese vlaggen te zien zijn, zou dit samen met de Engelsen, Fransen en Spanjaarden het totaal op vijf brengen. Nog drie te gaan dus. Nu denkt de PC Gamer dat ook de Zwitsers en NEDERLANDERS van de partij zullen zijn. Dat laat ruimte voor een beschaving en die eer lijkt naar de Schotten te gaan. In de eerste singleplayer campagne stap je namelijk in de schoenen van Morgan Black, een settler van Schotse afkomst. Om alvast in de stemming te komen kun je op deze pagina een aantal zeer lekkere screenshots bewonderen.

    We want to stress that only three are known and the rest is just speculation. There are some reasons why the Scots could and could not be in the culture list. Why would ES say that the campaign revolves around a Scottish man if the Scottish weren't a playable culture? I highly doubt that ES would have a campaign revolve around a character that was not from one of the playable cultures. Also, why does the article say "Scottish" specifically, which makes a clear distinction between those people and the English. Lastly, in one of the screenshots, which you'll find in our new Cultures section, you'll see that some of the units are wearing kilt-like outfilts. On the other hand, as you'll find in Wikipedi's section on Scottish colonization in the Americas, the Scots' attempts at colonizing were on a lesser scale than the other European nations and many of their colonies failed.

    [​IMG]

    Bron.
     
  5. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan echt niet wachten
     
  6. nanne.tolsma

    nanne.tolsma Guest

    dit lijkt het masterlijkste 3d spel ooit gemaakt te worden wat ziet dit er geweldig uit zeg must have ik hoop dat het net zo druk bezocht online wordt als A o E 2. Speel ik nog steeds!!!!
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er zeker geweldig uit. Ik heb AOE 1 en AOE GOLD EDITION egt helemaal plat gespeeld. ECHT een coole game voor die tijd, goeie strategie en coole gevechten:) dit lijkkt me ook egt een vette game mooi 3d. Maar ff een vraagje Er bestaat tog ook al een AOE4 met dat ROME gebeuren ofzo???!???
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de volgende Age of Empire games zijn er:

    Age of Empires
    Age of Empires: The Rise Of Rome
    Age of Empires II: Age of Kings
    Age of Empires II: The Conquerors

    Nu volgt Age of Empires III: ...

    Er is door Ensemble Studios wel een spin-off gemaakt, ook wel Age of Mythology genaamd. Dit is geen vervolg op Age of Empires II.
     
  9. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kijk heel erg uit naar AOE 3 . vraag me wel af hoe de besturing zou zijn. Vind dat ik de feel van een ECHTE RTS *zoals ik het puur voelde* de laatste tijd weg is. Met C&C : Red Alert 2 en Age of Empires had ik het geniale RTS gevoel. met de versies van C&C daarna veel minder een gevoel erbij van een goede RTS. Nu begint het steeds meer op een mooi schilderij te lijken (mooie screens, veeeel mogelijkheden) maar het leuke doch simpele overzicht van levels zoals *vroeger* mis ik.....
     
  10. nanne.tolsma

    nanne.tolsma Guest

    Daar heb je zeker gelijk in desert fox maja ik moet die feel toch wel weer een keer kunnen vinden?!
     
  11. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    agh als we maar reusachtige legers kunnen maken 8)


    ik hoop dat ze dat limiet van je mensen eraf hebben gehaald
    en de code optie moet eruit vond ik altijd zwaar irritand
     
  12. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 mei 2005
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Sh*t die ziet er strak uit!
     
  14. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Een woord:

    Prachtig! _O_ :9
     
  15. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    er staan nog meer nieuwe screens op die site maar dit vond ik de mooiste :p
     
  16. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er mooi uit die screens zeg
    Damzzz hehe beter werkt die goed op mijn pc

    Maar om 1 of andere manier vind ik door de 3d zooi RTS minder leuk :confused:
    was vroeger veel overzichtelijker enzo vind ik zelf.
     
  17. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je daar snel aan wend
     
  18. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    nou heb al heel wat 3d games nu gespeeld ondertussen :)
     
  19. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf heb er niet zo'n last van

    maar ik zal de eerste 100 potjes wel verslagen worden omdat ik naar het uitzicht kijk _O_
     
  20. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is weer wat nieuwe info en screens op gamespot.com. In de preview staat dat je met 8 verschillende landen kunt spelen, waaronder Nederland. _O_
     

Deel Deze Pagina