[PC] World of Warcraft [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is nog wel leuk want je een flink eind lopen om vijanden van de andere kant tegen te komen.
    ik ben er ook net mee begonnen en het is leuk, ik kom niet eens veel mensen hoger dan 30 tegen :confused:

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn genoeg mensen die ook alts maken en dus zijn er nog genoeg low lvls, en op een PvE server ben je altijd veilig en een PvP server heeft voor low lvls save gebieden (zie 1e post).

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Als je voor printscreen alt + z intoetst dan verdwijnt alles behalve je beeld, heb je dus een "clean" screen.

4. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    [newbie-modus]
    Aha, dan denk ik dat ik Maandag maar even langs de Free-recordshop ga. (Als mijn Ati Radeon 9100 het ten minste aankan?)

Ik heb inmiddels al wat rond gekeken, en ik denk dat ik iets van Alliance wil gaan doen. Is een Night-elf een makkelijk personage om mee te beginnen. Ik heb echt 0,0% verstand van Warcraft en MMORPG's, op R.O.S.E na dan.
    [/newbie-modus]

Alvast bedankt voor de hulp

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Een race maakt niet uit, het gaat om de class voornamelijk.
    Persoonlijk vind ik NE's nogal lame, zijn er gewoon teveel van tis gewoon een plaag :+.
    Meeste servers zijn er net wat meer alliance dan horde plus dat de horde betere races heeft (voor zover het uitmaakt) heeft mij geleid tot undead rogue.
    But of course feel free to choose.

6. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Mwah, op Ravencrest zijn de meeste mensen Undead. En er is meer Horde dan Alliance. (Alliance is wel erg lame, helpen je niet als je wordt geganked e.d.) Maar NE's zijn gewoon cool :)

Btw, Xink heb je geen fireblast? :eek:

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je Ati Radeon 9100 zal het zeker aankunnen, ik draai hem prima op een Ati Radeon 9000. :cool:
    Welk ras je kiest hangt af van welk ras jij het coolste vind, en welke racial abilities jij het meest kan waarderen (wat je ook meteen doordrukt naar de class die je wilt gaan spelen). Persoonlijk vind ik Night Elves te relaxed, en die undead die verafschuw ik. :cool:

8. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, heel erg bedankt. Ik denk dat ik Dinsdag dat spel maar eens ga halen.:9 Ik denk dat ik een Druid wil worden, en Alliance lijkt me leuker. (Afgaande op de verhalen van het WoW forum) Dus ga ik voor de Night elves. :)

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Verrader :+.

Laatst bewerkt: 1 mei 2005
  10. Loki

Loki I like cookies

Leuk Bevonden:
    0

Dragonmaw server - Undead - Rogue - Herblarisme - Alchemy - lvl60 - Honor kills 918

Sunstrider server- voor me alliance <<<< Verrader 8)

--------------------------------------------------------------------------------
    Laatst aangepast door Tco : Vandaag om 13:54.

11. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel de verrader die jou over een paar maanden een koppie kleiner komt maken. }:]

12. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    wat is fireblast?
    en hij slaat ze trouwens zelf op dat wist ik niet :p

13. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ff 2 vraagjes. Hoe kan je nou een pet krijgen? En waar kan je zien hoelang je bezig bent? Wil weleens weten hoelang ik de buitenlucht al niet meer gezien hebt 8)

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Pet kun je krijgen door een quest te volbrengen. de 2e vraag kan ik niet beantwoorden.

15. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    /played. Op die manier krijg je te zien hoelang je gespeeld heb.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Maar das alleen per character.

17. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben een Tauren hunter lvl 24 en ik heb nu een bow, maar ik heb liever een crossbow. Wat is de beste crossbow voor dit level en is die beter dan een bow op hetzelfde level?

Alvast bedankt!

18. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, neem eens een kijkje in de Auction House (in Oggrimar voor jou). Daar zullen vast wel wat crossbows staan en dan is de vergelijking makkelijk gemaakt.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    bows zijn op het einde ietsje beter maar je moet gewoon bow, xbow en gun nemen en het beste wapen nemen voor elke moment.

20. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Is er serveronderhoud? Want er stond dat de server disconnected werd na 15 minuten. Is dat elke week of maand?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina