[XOne] [Centraal] Opzeggen xbox live

Discussie in 'Games' gestart door FragSoldier, 8 nov 2003.

  1. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik had ook een hoop 2 month trials liggen.
    Maar die moesten VOOR 31 maart gebruikt worden. Dus ik heb 3 accounts geactieveerd op 30/3/2005.
    Maar had er al 4 lopen... en moest er afgelopen week eentje opzeggen.
    Ze vroegen wat mijn reden was.
    Ik heel droog: tjah ik bedenk me dat ik toch geen 7e account wil :p.
     
  2. Boeddha

    Boeddha The one and only

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tijdje geleden was het zo dat je minimaal 2 maanden voor het aflopen van je abonnement xbox live moest opzeggen, maar als ik deze thread nou doorlees lijkt het zo dat dit nu niet meer hoeft?

    Hopelijk weet iemand dit, ik wil live namelijk opzeggen maar wil er natuurlijk nog wel zo lang mogelijk gebruik van maken :9
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Als je belt naar M$, wordt je abbo per direct opgezegd. Je kan dan niet meer op Live.
    Het is dus het handigst om een dag vantevoren even te bellen. Vertrouw je jezelf echter niet, kun je het dus nu doen ;)
     
  4. Boeddha

    Boeddha The one and only

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nee oke dan zeg ik het wel over 2 maanden op thnx :cool:
     
  5. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn 2-Month opgezegt en hij doet het dus ook niet, maar als ik op live ga kan ik dus een live account selecteren via welke ik wil spelen, en het probleem is, is dat ik dat 2 maanden geval (Gamertag) er nog tussen zie staan. Hoe haal ik dit weg ?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dashboard --> save games --> gamertag verwijderen
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar er staat 2 saves en dan verwijder ik meteen beide accounts..:confused:
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan de datum checken en er staat als het goed is welk account het is
     
  9. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn gamertag is afgelopen 28 maart verlopen en automatisch verlengd met een jaar. Het is nu 10 mei en ik wil de tag opzeggen. krijg ik het geld dan terug gestort van de resterende 11 maanden, of ben ik het geld kwijt?
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Fout.

    Zie volgende post.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope je kan je geld terug krijgen (gedeeltelijk) neem contact op met de helpdesk .. je krijgt inderdaad het resterende bedrag teruggestort
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Terugbetalingsregeling voor de Xbox Live Service

    Als je bij verlenging van jouw Xbox Live abonnement het soort abonnement wijzigt, kan het zijn dat je recht hebt op terugbetaling van een evenredig deel van de ongebruikte abonnementsperiode. Dit hangt af van het soort wijziging dat je in je Xbox Live abonnement doorvoert. De terugbetalingsregeling is van toepassing als je bij het verlengen van je abonnement een ander soort abonnement kiest, zoals hieronder wordt beschreven. De regeling geldt niet voor de eerste abonnementsperiode voor Xbox Live die is opgezet met de Starter Kit of als je om wat voor reden dan ook je Xbox Live abonnement opzegt.

    Je abonnement wijzigen

    Je kunt je huidige abonnement op Xbox Live bekijken en wijzigen als je Account Management en vervolgens Subscription selecteert in het Xbox Live Now Dashboard. Hieronder wordt beschreven hoe je je huidige abonnement kunt wijzigen en verlengen.

    Terugbetalingen op het abonnement

    Als je nu een maandabonnement hebt op Xbox live, ontvang je een terugbetaling van een evenredig deel van de ongebruikte abonnementsperiode als je je soort abonnement wijzigt via het Xbox Live Now Dashboard. Als je nu een jaarabonnement hebt op Xbox live, ontvang je alleen een terugbetaling van een evenredig deel van de ongebruikte abonnementsperiode als je je soort abonnement wijzigt met behulp van een abonneecode.

    Als je een terugbetaling ontvangt, schrijft Microsoft deze bij op de rekening waarmee je je Xbox Live abonnement betaalt. De bijschrijving is te herkennen aan "Microsoft Online SVCS Credit" op het afschrift van de bankinstelling waar de creditcard loopt. Deze creditcard heb je aangegeven als betaalmethode voor jouw Xbox Live account.


    De terugbetaling wordt berekend volgens de volgende formule:

    (A / B) * C


    waarbij:

    A = het aantal dagen tussen de wijziging van jouw account en de volgende betaaldatum.
    B = het aantal dagen tussen de twee opeenvolgende betaaldatums.
    C = het bedrag dat je betaalt voor jouw abonnement.
    Let op Het eerste abonnement dat je hebt gebruikt om de Xbox Live account op te zetten is geen maand- of jaarabonnement. Abonnementen die zijn opgezet met Xbox Live Starter Kits of met trial-kaarten voor een gratis abonnement van twee maanden worden aangemaakt met abonneecodes die niet onder de terugbetalingsregeling vallen. Een online maand- of jaarabonnement kan alleen worden afgesloten als een verlenging van een bestaand abonnement.


    http://www.xbox.com/nl-NL/live/accounts/refunds.htm
     
  13. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    ik wil mijn abo afzeggen, en gebeld naar 0800 023 3894, maar daar krijg ik te horen dat dit nummer niet te gebruiken is vanaf gsm.. en ik heb GEEN vaste lijn!

    heeft iemand een ander nummer voor me?

    ik heb nog maar een paar dagen, en ik heb wel al een mail gestuurd naar supxbxen@microsoft.com maar ik weet niet of dat snel gaat daar.

    Nog snel wat anders, als ik mijn 1jaar abo heb opgezegd. kan ik dan later nog gebruik maken van trials ? of is dit dan gekoppeld aan je creditcard?
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Laat iemand anders even bellen, of ga naar kennissen toe oid.
    Je kan later nog zonder problemen gebruik maken van de Live-service :)
     

Deel Deze Pagina