Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ga ik ook doen, het is veel leuker om met iedereen te praten en de sideguests doen.
    Ik vond de demo al wel makkelijk dus ik denk dat ik Jade Empire op het hoogste moeilijheidsgraad ga spelen.
    Volgens mij kan je saven wanneer je wilt dus dat wordt dan ook wel wat makkelijker. Ik ga 'm iig maandag halen, na het lange wachten.
     
  2. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ga ik nu ook doen na de game in 10 uur uitgespeeld te hebben.
     
  3. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in tiens landing en doe daar derde main quest (volgens mij is dat nog niet zo ver) en ik zit al op 10 uur.
     
  4. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem ook uitgespeeld met gevechten op hard. Heb all me training punten in Legendary Strike , Thousand Cuts en Fortune's Favorite (longsword). Hak echt overal doorheen.
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    waarom in legenadry strike en thousand cuts (een martial style is toch genoeg) en btw waarom fortune's favoritE? niet dragonsword gekocht, die doet nog meer damage en heeft zelfde skillpoint (geef mij maar dubbel axes)
     
  6. verboonstra

    verboonstra Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    legendary strike enzo zijn wel makkelijk voor tegen ghosts enzo. ik heb die ook vrij hoog staan. en weet je trouwens waar je zwaarden en crap kunt kopen? ik zit nu ook in tien's landing en ik heb nog nergens een zwaard kunnen kopen. ook niet bij die winkel daar terwijl ze er wel liggen. dam is closed btw.
    verder wel vet spel allen die gesprekken duren echt veel te lang. in de tussen tijd kan ik fable uitspelen.
     
  7. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het zwaard gepakt. Wie nog.
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem eindelijk ook. Hele toffe game. Ik ben nu bij chapter 2 na ongeveer 3 uur. ik had mijn side quests nog niet eens allemaal gedaan in Chapter 1, voor de volgende keer maar weer. Ik speel het ook op Grand master.
     
  9. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    wat heb je gepakt. Zwaard of staff.
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie ik.....bedoel je in het begin. Dat was Fortunes Favourite ofzo, het zwaard dus.
     
  11. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je zien in welke chapter je bent?
     
  12. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    dat staat er in het begin van de chapter, en ik dacht ook met start menu.
     
  13. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe doe je die harmonic combos?? ik snap daar niet veel van
     
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij doe je eerst met je heavenly wave een krachtige aanval, met x dus. Dan komt er een groene timer te staan onder aan de tegenstander. Je switcht dan snel naar een martial arts style en doe je weer zon krachtige aanval. Het mannetje is dan in 1 keer dood en hij laat een rode gem achter.

    Gewoon een beetje uitproberen dan lukt het wel. Let wel dat niet bij elke vijand dit lukt.

    Ik ben nu bij tiens landing en daar is echt veel te doen. Ik ben inmiddels al 7 uur bezig, maar dan doe ik echt alles.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmz heb hem uitgespeeld in dertig uur maar heb dan ook alles gedaan en naar iedereen geluisterd, nu eerst maar eens wat andere spellen spelen en dan op naar closed fist
     
  16. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik heb hem nu 5 uur gspeeld en ik vind het echt vet.:) Normaal hou ik niet zo van deze games... Maar met Jade Empire vermaak ik me echt goed.:)
     
  17. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ongeveer na 23/24 uur uitgespeelt..moet em nog met Closed Fist path uitspelen..

    Ik had ergens gelezen dat er 3 endings zijn in totaal..klopt dit?
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Voor de gene die hem al uit hebben gespeeld: hoe hoog is de replaywaarde en is het een beetje lang spel?
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    tja replay waarde, ik ga hem niet gelijk nogmaals spelen want als ik hem op closed fist speel wil ik wel weer op alle gesprekken een evil reactie geven maar heb echt geen zin om nu weer naar alle gesprekken te luisteren

    qua vechten replay waarde is wel hoog, nieuw char --> andere basis vechtstij (in plaats vna thousand cuts ga ik waarschijnlijk leaping tiger gebruiken en andere wapenstijl want eigenlijk gebruik je maar 1 martial stijl (ik thousand cuts) 1 sword stijl (die double axes ik) 1 transformation form (jade golem) en ok heb dan 2 support (paralysing palm en spirit thief) en geen magic want daar heb je niks aan

    en je kan wel bijvoorbeeld meerdere martial stylen gaan gebruiken maar je hebt er geen crap aan want echt grote verschillen zitten er niet inen je kan niet duizend levels up ofzo zodat je ze allemaal kan volgooien en je kan er beter eentje volgooien en dan je krachten verdelen --> alleen bij support is handig door verschillende effecten maar thunder palm ofz o (met shock) en heavingly wave zijn beide nutteloos --> thunder palm doordat het te weinig damage doet en heavingly wave als je paralysing palm hebt (wat heb je liever iemand die sloom is of iemand die niet beweegt)

    dus tja ikzelf denk dat als je hem over een tijdej weer speel na bijvoorbeeld een paar andere games dat je replay waardeplezier dan veel hoger is dan als je hem gelijk weer speelt --> denk dat verveling toeslaat
     
  20. Victor

    Victor Guest

    Bedankt, dan zal ik nu mijn 2e vraag stellen: is de vrijheid een beetje goed uitgewerkt?
     

Deel Deze Pagina