XBOX Lanparty

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door goodn8kiss, 3 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodn8kiss

    goodn8kiss Guest

    Heb gehoord dat er xbox-toernooi aan zit te komen in Amsterdam voor diverse spelletjes.. wie komen er een pakslaag halen van mij? _0/
     
  2. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan beter niet komen want het is tijd en geldverspilling als ik ook kom.;)
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Zou je even wat meer info kunnen geven? Zo kunnen andere mensen er niks mee.
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga nooit naar LAN-Party's lijkt me wel leuk maar is veel te verweg voor effe erheen te gaan..
     
  5. goodn8kiss

    goodn8kiss Guest

    Ik heb gehoord dat er ergens in juni in Amsterdam een toernooi van vijf dagen wordt georganiseerd voor diverse spelletjes, van voetbal tot vechten met leuke geldprijzen, nieuwe games, etc... weet niet precies wanneer, maar binnenkort horen we wel meer erover.. ik weet alleen dat ik van partij ben!!!!!!!!!! pakkie slaag pakkie slaag pakkie slaag.. oftwel ik reken mezelf al rijk.. bovendien lijkt het me gewoon vet.. eindelijk eens iets anders dan die eeuwige pc dingetjes... werd tijd...
     
  6. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen site of iets dergelijks?

    Wat is je bron?
     
  7. goodn8kiss

    goodn8kiss Guest

    ... word on the street, meer info volgt zal niet lang meer op zich laten wachten...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2005
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Tot over een paar dagen. - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2005
  9. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    LAN-party als in 'neem je eigen Xbox en TV etc mee'?
     
  10. Genome X

    Genome X Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0

    *) ga toch weg ik nak je kk hard met schooters. O-) maar waar haal jij die informatie vandaan?
     
  11. Genome X

    Genome X Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik houd namelijk zo vaak xbox SYSTEM link party's met 4 consoles (meestal halo 2) maar zo te zien komen er kkkkkkkkkkkkkkrrrr gruwelijke games eraan zoals Pariah die heb ik namelijk gelijk als t uit s.

    maar wie schat zich zelf vrij hoog in schooter games want die gene acht ik dat heel misschien uit te nodigen op mijn aankomende xboxparty (na het examen) maar het is niet gratis
     
  12. Genome X

    Genome X Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog noooooit gezien dat er een xbox System (oftewel lanparty) gehouden word in amsterdam of diverse plaatsen daar zou ik dan zekerzzzz aan mee doen mijn naam een beetje eer geven *) --Genome X --> _O_
     
  13. Genome X

    Genome X Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er allemaal xbox connection (voor mensen die dat neit weten---> systemlink over de internet)
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Mischien een idee om de editknop te gebruiken ..:{
    En mischien een idee om niet met kk te schelden :{

    En ik kom wel mischien daar ik nak iedereen :D
    maar mischien mag ik niet eens :'-(
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  15. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Genome X: Je moet idd even op je taalgebruik letten en geen quartet posts achterlaten..

    @ inflatable: Ja ehh..hoe wou je het anders doen ? ;)
     
  16. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer er een groot evenement door microsoft wordt georganiseerd, bestaat er een kans dat alles is geregeld. Dit in verband met dat er veel gecheat kan worden, wanneer iedereen z'n eigen (m*dd*d) xbox meeneemt (aim bot, fast reload e.d.).

    @genome x: Als je zo hard ownt in shooters, waarom kan je het dan (tot 2 keer toe) niet normaal spellen? Of is sChooters een nieuw genre _O_ ? En wat betekent eigenlijk 'nakken' (ik nak, jij nakt, wij hebben genakt)?? Misschien dat je ownen pwnen bedoelt :cool:
     
  17. Genome X

    Genome X Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0

    8) whahahaha komop zeg mensen alsof kk zo erg is. dan let je maar "even niet op dat woord! zo praat ik nou namelijk.

    denk maar dat kk voor iets anders staat
    en als je dat erg vind dan zou ik maar neit komen daar word het namelijk om de 3 a 5 minuten gezegt :D
    dat zou je neit overleven denk ik :p

    maar even om op ""Mischien een idee om de editknop te gebruiken"" wat bedoel je daarmee??? als ik vragen mag

    vat t namelijk neit
    wat is een edit knop uberhaupt?(ben pas 2 dagen een member)
     
  18. Genome X

    Genome X Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik test je eerst voordat jij denkt dat je mag komen
     
  19. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ten eerste, mensen met zulke opschepperij hebben gewoonweg geen skills, spreek uit ervaring en zie het vaak genoeg op lans. Mensen die zich voornamelijk stil houden en even gaan inspelen voor een lan ownen arrogante knulletjes met skills van 0 met gemak..<-- Gelieve hier niet op in te gaan want ik ga toch niet van mijn standpunt af, dit is gewoon hoe ik over bepaalde mensen in deze thread denk..

    Verder het is xbox connect niet connection en het is tunneling software, voor meer informatie zie mijn eigen gemaakt artikel/thread hierover.. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=23866&highlight=XBC FAQ

    En over die lan party van jouw Genome, wat versta je onder skills? 70% hit rate met battle rifle bij halo2? Over 14 frags/min bij unreal zonder instagib? Ik heb wel zin in een skilled lan, maar dan niet met gemiddelde spelers, als het echt geld kost om mee te doen dan hoop ik ook op serieuse tegenstand, hoe kan jij mij deze beloven..?
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ok, het is wel mooi geweest. Wat in principe best interessant had kunnen zijn voor een hoop members, is nu gewoon een grote flamethread. Heeft het zin dat hij open blijft? Ik denk van niet.

    Zogauw er meer info over deze LAN is, kan er een nieuwe en hopelijk zinnigere thread worden gestart.

    Dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina