Grappig, ik eet of drink eigenlijk nooit wat Gewoon concentreren en gaan Als ik dan toch wat heb, óf Paprika Superchips/Pringles Sour Cream and Union of Vlammend hete Oranjepeper met Smirnoff Ice óf Lays Sensation chips met sinaasappelsap. Dat zijn toch wel dé combinaties Alleen soms wel irritant met vette handen als je chips zit te bikken, maar ja...
wanneer het spannend is eet ik mijn nagels meestal eet ik niets, maar soms wel en dan is het wel ongeveer altyd anders ^^
De oplossing voor al je drink problemen Heb nieuwe etens verslaving.. van die chocolade koekjes ( bij de aldi weg dus lekker cheap ).. zitten stukjes chocolade in.. ah die dingen zijn zooooooo fijn..
Zo'n ding wekt inderdaad supergoed. En je blijft geconcentreerd. Plus je kan gewoon door gamen en relaxed wat drinken.
Mja, M&M's, Chips, Koekjes, het maakt me eigenlijk allemaal niet uit. Zolang je er maar van in leven blijft tijdens een 24 uurs sessie.
coolbest als drinken die shit is echt lekker, en natuurlijk japanse-mix je weet tog die nootjes enzo echt kapot lekker maar je gaat er zo f*king van uit je mond stinken echt neit gezond je controller trekt gewoon krom er van.
ik vind drop-fruit duos egt super lekker, maar ook biggetjes en krijtjes zijn erg lekker tijdens het gamen. En dan vooral met dubbelfris erbij. En voor de avonden vind ik nog steeds een lekker koud biertje met pringles naturel het lekkerst tijdens het gamen.
Nee, lekker op het gemakje nog wat drinken met dat ding van flipmode is echt relaxed. En softspinners zijn ook erg lekker.
Die koekjes zijn ZOOOO lkkr... tis dat me ma ze niet altijd haalt, maar die zijn soms in een halfuur weg bij mij... kan dr nix aan doen.. ze moeten er ook meer in zown pakkie stoppen ik zit nu met Drop-Fruit Duo's te gamen.... gaat prima.. op rustige momenten ff snel eentje pakken.. (kwas op de Huishoudbeurs met skool, en daar hadden ze vier zakken voor 3.00E, das geen geld )
ik vind lollies altijd zo irritant bij het gamen. als je op live zit zit dat stokje contstand tegen je mic aan super irri
Ik lijk wel gek dat ik hierop in ga, maar goed... Een Snelle Jelle is een soort van ontbijtkoek als tussendoortje. Die dingen smaken wel lekker, maar lijken me niet erg handig tijdens het gamen. Iets wat je simpelweg uit een zak kunt graaien en meteen in je mond kunt stoppen is handiger.
Standaard frambozen roze cadillacs van autodrop, met 'n kist Freddies naast m'n stoeltje. Daarnaast om me constant te kunnen focussen een GroteGroeneKruidenStaaf in m'n mond.