hulp gevraagd bij Max Payne2[PC]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Spartan_117, 3 mei 2005.

1. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze game op de pc uitgespeeld en ik wou is gaan heaten:) maar ik snapthe het niet helemaal:)
    ik ging voor cheats kijk op www.cheatcc.com.
    toen zag ik bij max payne 2 dit:

Start the game with "-developer" command line parameter. While playing a game, press ~ to display the console window. Enter one of the following codes at the console window to activate the corresponding cheat function

wat moet ik hiermaa doen??? develper command line parameter???

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    bij shortcut (van max pane) ff op rechtermuis drukken. Dan naar eigenschappen en dan typ je bij 'doel:' achter wat er al staat -developer
    (dan krijg je waarschijnlijk zoiets van "C:\games\Max Payne 2\Max Payne 2.exe" -developer maar dit weet ik niet zeker want heb het spel zelf niet meer)

dan gewoon openen en op ~ drukken tijdens het spelen en dan in dat console dat dan opend de codes intypen...

goodluck

EDIT: achter doel: moet waarschijnlijk: "C:\Program Files\Rockstar Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe" -developer staan

Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Die cheat is voor de pc, waardeloos voor jou als je de Xbox versie hebt.

4. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Staat toch ook dat 'ie 'm voor de PC heeft |:-

5. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    idd pc:) maar als ik dat doe wat dahouseman zei dan staat er als ik in het menutje op play klik dit:

Exception in engineInit:Unable to load save game "developer". File does not exist or it is not a valid savegame file.

het werkt! wel als ik developer er zo neerzet: "-developer"

Laatst bewerkt: 3 mei 2005

Deel Deze Pagina