Tothegame meld dit ook ja, Codemasters had mij ook al verteld dat dat misschien gebeuren zou. Jammer, want nu missen jullie een hele coole CMR3-week die we gepland hadden staan maar nu niet door kan gaan..
Tis jammer ja maar gelukkig komt hij wel en ook redelijk snel toch nog. OFP zou eerst 29 november komen en nu 14 maart
wat is dit vernederend zeg. ik op me kalender hele tijd de dagen schrappen en nu moet ik nog langer wachten. oh oh oh watc een uitstellers zeg bij codemasters
timesplitters 2 komt gewoon morgen, alleen de gc versie is voor de 31 e. maar dat uitstellen is wel kut zeg!!!!!
misschien moet codemasters nog net dat beetje bijwerken dat het spel gewoon een 10 krijgt! wacht maar en we zien of dat dat wachten wel waard is
Langer wachten hoeft niet perse beloond te worden met een betere game.........was dat maar zo.............Volgens mij zitten er op t moment nog een paar bugs in het spel die ze proberen te verwijderen.....zelfs dat lukt niet altijd. Time will tell
je denkt toch niet dat ze nu nog aan het verwijderen zijn?? De game is al af maar er zijn waarschijnlijk wat problemen bij het persen en verspreiden van de CD's CYA Chiti
Idd, en in de laatste trailer die op internet geplaatst is staat hij ook nog 25 oktober, ook bij game mania staat hij 25-10
Time splitters is hier in wassenaar allang uit. Alleen deathrow is alleen bij de intertoys te koop. Iedereen denkt dat colin mcrea een super mooi spel wordt maar ik denk dat de auto's ietsjes mooier zijn dan rallysport en de omgeving is veeeel lelijker. Ook op de foto's en de demo is het niks. Ik wacht meer op sega gt