Zo luid de titel van de actie bij Free Record Shop. Als je niet weet waar te overgaat bekijk dan even deAdvertentie. Op zich is het een leuk idee, maar het werkt voor geen meter. Ik wil vragen of mensen hier op XBW ervaring hebben met deze actie en of dat een goede of slechte is. Vertel er in dit topic over. Mijn ervaring met deze actie (brief die ik naar de FRS heb gestuurd): Ik ging vanmiddag naar de lokale Free Record Shop in wassenaar, om daar een nieuw NDS-spel te kopen (voor mijn net gekochte speeltje) en gelijk wat van mijn oude xbox games in te wisselen. Nou wilde ik 3 xbox games inwisselen, maar ik had er 4 meegenomen omdat ik van een vriend had gehoord dat een spel als het te erg beschadigd is niet wordt aangenomen. Nou verzorg ik mijn spellen goed, en ging ik er niet van uit dat ze beschadigd waren, maar toch had ik voor de zekerheid 1 spel extra meegenomen. Ik lever aan de toonbank 3 spellen in, waarvan er 1 een lichte kras op zit die dus niet verkocht kan worden (heb ik toch goed gedaan om dat ene spel mee te nemen). De andere spellen waren allemaal goed genoeg. Mooi dacht ik, dan krijg ik dus €30,- korting. Dus niet! De mevrouw achter de toonbank vertelde mij dat ze de spellen 'Catwoman' en 'Harry Potter WK Zwerkbal' al te vaak in haar assortiment had, en dat 'Indiana Jones and the emperor's tomb' bij de FRS nog maar €5,- kostte. Géén van mijn 4 spellen is geaccepteerd, en ik ging dus zonder spel naar huis. Ik vind dit belachelijk, de actie werkt dus niet goed. Als er staat: spellen ouder dan 6 maanden: €10,- korting, dan moet dat gelden voor ALLE spellen mits onbeschadigd. Dan wil ik best mijn verlies nemen dat 1 spel beschadigd is, maar ik vind dat de andere 3 spellen gewoon ingenomen hadden moeten worden. Later vertelde mijn vriend (die me vertelde dat jullie spellen niet innemen als ze beschadigd zijn), dat hij met 14 games naar binnen was gegaan, en er slechts 2 heeft kunnen inleveren. Ik vind het knap waardeloos dat deze actie zo slecht werkt!
Nee, jij snapt de actie niet, er staat ook bij de actie dat ze niet verplicht zijn om de games in te nemen. Staat onder de voorwaarden, volgende keer beter lezen dus
Ik snap best dat sommige spellen niet ingenomen worden, maar dat dat er zoveel zijn, dat gaat nergens over! De actie werkt niet als er zoveel spellen afgewezen moeten worden, dat is mijn punt.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=69371 Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me wel handig...
Precies. Voortaan eerst even de [search]zoekfunctie[/search] gebruiken. Deze is dubbelop en gaat dicht.