laptop op computer aansluiten

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door drolloe2080, 5 apr 2005.

  1. drolloe2080

    drolloe2080 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er misschien iemand hoe ik mijn laptop op mijn computer aan kan sluiten zodat ik bestanden van mijn computer op mijn laptop kan transferen. Is er een kabel of iets dergelijks........????????

    _0/
     
  2. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Mja je kunt natuurlijk altijd een thuis-netwerkje aanleggen met (jaja...) netwerk-kabels. Dan moet je wel met allemaal van die instellingen gaan frøtten enzo, en dat lukt mij nooit.

    Als ik nu zou moeten kiezen zou ik een bluetooth-verbindinkje opzetten. (Ik heb 2 van die bluetooth usb-sticks.) Die ros je gewoon in je usb-poorten en je kunt meteen zenden. Okee, het gaat niet waanzinnnig snel, maar ik heb geen haast. :cool:
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Met Windows XP is het opzetten van een netwerkje geen probleem. Het enige wat je dan nodig hebt is een crossed-cable, die bij elke computerzaak te koop is voor een paar euro. Windows XP heeft een handige Netwerk Wizard die het een fluitje van een cent maakt om je netwerk (en ja, 2 pc's aan elkaar is al een netwerk) op te stellen. Daarna is het alleen nog een kwestie van mappen delen (kun je instellen in mapeigenschappen), en je kunt de gedeelde mappen benaderen via mijn netwerklocaties.

    Erg simpel, en kost je niet meer dan een paar euro en een paar minuten :)
     
  4. Marv-Killer

    Marv-Killer Rainbowsix 3

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je gebruikt gewoon een floppy _O_
     

Deel Deze Pagina