pakket editie ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door de j, 4 mei 2005.

1. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doen jullie dat als jullie een pakket editie hebben kopen jullie dan een groen hoesje ? en hoe komen jullie aan een goede kaft ik heb niet zo'n goede printer

2. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    waar heb je het over?
    over gedownloade games :confused:
    (zoja)daar hebben we het hier dan niet over _0/

3. NeoAllstar

NeoAllstar This Is A War!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ff na man, hij bedoelt zo'n pack met een xbox en een game...

4. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een xboxpakket koopt met spel dan krijg je alleen het spel en de boekjes

5. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij kan je die groene hoesjes los kopen. Ik dacht dat laatst iemand zei dat hij ze bij videoland had gehaald. Alleen de cover moet je denk ik wel gewoon uitprinten...

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat het zelf zo, ik heb alleen maar het Sega Pack (JetSetRadioFuture + Sega GT 2002), maar volgens mij kun je die groene hoesjes wel ergens los kopen... Kaft zou ik uitprinten bij iemand die wel een goeie printer heeft :)

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die groene hoesjes op Internet bestellen. Ikzelf heb altijd die groene hoesjes van de OXM waarvan ik de disks gewoon in een cd-hoesje steek, en de groene OXM hoesjes gewoon voor mijn Pack-Versies gebruik. :)
    Ik denk dat dit wel een nutteloos topic is..

8. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Als je geen losse groene hoes kan vinden dan kun je altijd nog de hoes gebruiken van de demo's bij OXM...

[edit] lol feodor was me voor...

Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders doe je gewoon een DVD-Hoesje gebruiken, is niet zo erg. Als je uitprint, stel je printer dan op maximale kwaliteit, dan doet ie er langer, maar beter over. ;)

BTW, ik heb hier trouwens ook niet de beste printer..Epson Stylus 760. :)

10. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tis overigens niet bij alle pakketten zo dat je geen hoesje krijgt. Ik had Burnout 3 pack, en daar kreeg ik gewoon compleet gesealed spel :+

11. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet het altijd nog een keer doen, ik heb Halo, PGR2 en Fable in Pack-editie, maar ik moet de covers nog een keer bij de drukker laten afdrukken, het is daar goede kwaliteit, heb ik ooit ook met CD-hoesjes gedaan. Ik kan ze daar heen mailen, maar met welk programma krijg je ze op juist formaat en hoe doe je dat dan? Nero Cover designer hebben ze daar niet. Ze zeggen dat het daar ook in Word kan, heb ik wel eens geprobeerd, maar dat werkt helemaal niet. Iemand tips?

12. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Had ik met het pakket wara halo mm3 en brute force en aten brute force was alleen hoesje:mad:

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    je kan gewoon op internet naar covers zoeken.. die zijn al precies het goede formaat.. moet je ze alleen nog ff uiitknippen

14. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, en als ik ze daar heen mail zijn ze nooit op goed formaat, maar ik zal even kijken. Wat zijn de standaardafmetingen in pixels voor zo'n complete dvd-cover? Niet alleen de voorkant...

15. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zelfde verhaal als mij. :) @ MOB: Stel gewoon je printkwaliteit op 10, en kopiëer de afbeelding in word. Photoshop is aan te raden.

16. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Wie zegt dat ik een printer heb?

Bovendien is het bij de drukker van uiterst hoge kwaliteit en op elk soort papier wat er maar is. Die CD-hoesjes zijn qua kwaliteit niet van de echte te onderscheiden. 90 cent per a-4, dan heb je ook wat, als ze in een groene hoes zitten, kun je niet meer zien dat het een pack-editie is geweest, als je een Nederlandse of Engelse (Indien Nederlands niet bestaat) cover gebruikt.

EDIT: Dit klopt ook niet. Via dezelfde site 2 covers van Halo gedownload: Een NTSC Game of the Year-cover en een gewone PAL-cover. De NTSC was 959x653 en de PAL was 1183x800 pixels, dat schiet op, nu weet ik het nog niet. Wat is de juiste afmeting voor en complete dvd-cover in Pixels en CM?

Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jongens allemaal da doen voor die stomme hoesjes waar tock krassen opkomen en je niet meer naar kijkt later spaar je geld of printcolor voor iets anders

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Als het je niet bevalt, dan post je hier toch niet en kijk je hier niet.

Deel Deze Pagina