hoe kom je van een stomme game af ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door de j, 4 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    als je een knappe kaft te pakken krijgt, dan gaan ze heus niet tsjekken of je wel een 'echte' kaft hebt hor...

als je echt Evil bent, dan moet je naar Bart Smit gaan O.I.D. en daar gewoon een kaft uit een hoesje vissen :p
    Nóg Eviler(<--is dat een woord?? 8) ) om em bij de FrS te halen, dan krijgen ze dus gewoon weer hun kaft trug, en hebben ze nix om te zeuren ;) en is het dus ook geen stelen :+

}:]

*ik heb dat nog nooit gedaan hor, maar ik weet dat het mogelijk is O-) *

P.S. ik wil je niet op het slechte pad brengen ofzow hor ;) *)

2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    replay games.

www.replay.nl (dacht ik)

/edit: Ja hoor:

Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb je hebt ook de handleiding nodig ;)

4. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de Gameshop in Enschede waar ik af en toe kom, nemen ze maar al te graag gewoon pack-edities aan, misschien dat er bij jou in de plaats of een grote stad in de buurt een gameshop te vinden is die veel aan tweedehands games doen.

Misschien heb je een kameraad die op xbw zit of een andere site. Verkoop je het spel aan hem en kan hij het doorverkopen. Je kan ook overleggen met je ouders dat hij hem verkoopt. Bovendien kun je via XBW wel heel goed ruilen/verkopen. Mocht iemand hier op jatten uitzijn, dan heeft deze toch al een slechte repuatie. Als je het spel met iemand verhandeld die een handels-veteraan is, dus met een flink aantal goede deals, dan komt alles wel goed. Je kan je ouders ook gewoon vragen of zij zich erzelf mee bemoeien. Als je hem hier verkoopt, moet je gewoon zorgen dat de koper eerst het geld op je rekening stort en als je het binnen hebt, dan pas opsturen, dan kan je niks gebeuren

Bovendien een algemene tip als je toch genaaid bent, heb ik van een kameraad die genaaid werd via een Magic: The Gathering tradingcards site. Gewoon het telefoonnummer opzoeken via telefoongids.nl, af en toe een keer 's nachts bellen en dan heb je hem zo. T is misschien best triest, maar iemand naaien is triester, zulke lui verdienen het. Dan maar enkele daagjes iets langer opblijven, maar je hebt wel je geld/spel.

5. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Alweer zo een 1337 zinloze topic, damn. Hoe kom je van een game af? Weggooien, simpel. je hebt 30 posts in 6 dagen waarvan er 30 zinloos zijn :/

6. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    weer zo'n zinloze 1337-reactie waar ik er al genoeg van heb gelezen op XBW. Er zitten wel een aantal posts tussen de zinloos zijn, maar het merendeel heeft hij wel wat aan. Suggesties voor Gameshops en game-beurzen etc. En met zo'n reactie van jou schiet hij helemaal niks op.

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Geef aan mij die fable _0/ _0/ _0/

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Gelukkig geeft jou post nog wat niveau aan het topic nietwaar?

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Laat deze onnozelle thread gewoon met rust. En laat Darkwing (de Man van de slotjes) het verder afhandelen...

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Opzich is deze thread niet onzinnig, alleen reacties als: Geef aan mij! en Gooi Weg! zijn gewoon te stom. Misschien vraagt de titel erom, maar dan zou die aangepast kunnen worden.

11. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Analoog is het antwoord O-) .

Hang een briefje op bij de ; appie,vomar,deen,digros,lidl,konmar,aldi,maxis,dirk van der broek bevoorbeeld.

Geef een minimum bedrag aan+eerlijke gegevens en je raakt hem eg wel kwijt hoor!! :) _0/

BTW; Mensen wouden zelfs nog 007 Nightfire van mij kopen,dan is in vergelijking fable meteen weg! ;)

Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  12. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    goh...verkoop stiekem aan mij :D

13. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    of aan eenderde persoon

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ja..maar het gaat erom dat ie m ook stiekem gewoon kan verkopen/ruilen ;)

15. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Waarom bewaar je hem niet.. :confused:
    Misschien een keer als je niets te doen hebt dat je het dan weer uit de kast pakt.

Mijn suggestie is gewoon op marktplaats plaatsen en dan zeggen dat ze hem wel komen ophalen :)

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Wat een onzinnige thread. de j, doe alsjeblieft wat aan je postgedrag, dit slaat nergens op.

Mag ik het ook doen? Alsjeblieeeeft?

Ja? Oh, dank U!:cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina