1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Team Ninja en de Xbox/Xbox360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ErectionJackson, 4 mei 2005.

  1. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt erop dat we in elk geval weten wat Ninja Gaiden Black is ;) Het blijft nog allemaal een beetje vaag, maar gelukkig staat Itagaki volledig achter de 360.
     
  2. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, dat betekent dat we alle vervolgen van DoA en NG op de nieuwe Xbox krijgen.ze hadden ooit gezegt dat ze maar voor één platform games wilden maken. Goed nieuws :)
     
  3. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer van Code Cornus, was ik wel benieuwd naar. Ik verwacht eigenlijk veel Xbox/ Xbox 360 titels aan het einde van het jaar. Dat ziet team ninja denk ik niet zitten.
    Nu weet ik ook waarom ze zijn over gestapt naar de xbox. Daar konden ze de meeste ideeen kwijt.

    Speculatie:
    Ze gaan gewoon dit rijtje af.
    Dreamcast---PS2---Xbox---X360---PS3

    De grote vraag is moet de Team Ninja fan (die maar 1 console kan kopen) voor de X360 gaan of wachten op de PS3?

    Ik wacht nog even af totdat ze beide uit zijn. Als Team Ninja een console verlaat komen ze ook niet meer terug. Het is zeker dat Code Cronus en DOA4 naar X360 gaan.
    Ik heb het gevoel dat daarna Xtreme Beach Vollyball 2 uitkomt. Ninja Gaiden 2 kan dan wel eens de laatste titel voor de X360 zijn. De overstap naar de PS3 maakt DOA4Hardcore haar debuut.

    Als je het mij vraagt kan je niet lang genieten van van Team Ninja op de X360.
     
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    en gelukkig is dat laatste idd niks meer dan speculatie :)

    maar een NG hoef ik niet op me xbox, heb ik al....;)
    en andere spel? we zullen wel zien dan
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb ninja gaiden helemaal kapot gespeeld en toen verkocht
    ut lijkt me wel vet om de volgende te spelen, die ga ik dus ook meteen kopen.
    al hail ninja gaiden (en dead or alive mag dr ook wel wezen:))
     
  6. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel goed nieuws, dat ze achter de X360 staan :)
    Daar ben ik wel blij mee :D

    Ben echt benieuwd waar die gasten mee aankomen op de E3 _O_
     
  7. Chemer_128

    Chemer_128 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat team ninja achter microsoft blijft staan omdat microsoft team ninja echt nodig heeft. Vooral voor Japan als ze het daar beter willen doen is elke goede japanse exclusieve support welkom. Ik denk dat voor elke exclusieve xbox360 game die team ninja levert, microsoft een aardig zakje geld geeft.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik hoop heel stiekem dat Microsoft Team Ninja gewoon aan zich bindt als 2nd party ontwikkelaar (dat is toch 2nd en niet 1st dan?). Het is erg goed om te horen dat Itagaki de Xbox 360 zo steunt. Dat tovert een glimlach op mijn gezicht. :)
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als team ninja echt volledig exclusief voor xbox 2 is, zou wel enorm goed zijn,hopelijk is het echt zo.
     
  10. FabianNL

    FabianNL Guest

    1st party is dat MS zowel de uitgever als de ontwikkelaar is en 2nd party is dat MS alleen de uitgever is en niet de ontwikkelaar (zoals volgens mij Halo (2), ontwikkelaar is Bungie, uitgever MS (weet alleen niet zeker of Bungie van MS is of niet, als dat wel zo is dan is dit weer ff een heel slecht voorbeeld ;))

    correct me if i'm wrong
     
  11. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij was bungie een 1st party.
    omdat bungie eigendom is van microsoft.
    en volgens mij was 2nd party als een developer niet eigendom is van microsoft maar wel het spel door hen laat uitgeven. ik kan nu niet meteen een voorbeeld bedenken
     
  12. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eerlijk gezegd dat Team Ninja met iets nieuws komt. Alle respect voor ze, maar DOA3 was slechts een update van DOA2 wiens vechtstijl revolutionair was. Ninja Gaiden moet zo blijven, geen vervolg, dan krijgt het een cult status. Alleen niet zo negatief als Duke Nukem Forever :{
     
  13. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Slecht nieuws voor Xbox 360 en Team Ninja Fans. Het is allemaal nog niet zeker, maar zoals het er nu naar uit ziet, komen alleen DOA 4 en Xtreme Beach Vollyball 2 naar de Xbox 360. Na de overstap zal Team Ninja bij de NRS of PS3 blijven. Totdat er weer een nieuwe generatie komt.

    Bron
    http://www.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=11652&abbr=igamernl
     
  14. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd minder goed nieuws, maar dat is nog een tijd weg he ;)

    Er kan nog van alles gebeuren in die tussentijd ;)
     
  15. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik was eerst ook ff een beetje benauwd, maar ik twijfel een beetje aan het bericht. Ik denk dat Itagaki bedoelde dat hij nog niks kan bevestigen, omdat het spel zelf nog niet eens officieel bevestigd is. Dan kun je ook moeilijk een platform noemen natuurlijk. Ik denk dat NG2 gewoon op de 360 uit gaat komen.
     

Deel Deze Pagina