Van de makers van Breakneck van de PC. Die was grafisch ook heel goed, maar het racegevoel was minder. Ik hoop dat het bij deze game niet zo is.
de carmodels zijn heel errug vet, maar ik vind de omgevingen (bv. de struiken en bomen) eigelijk beswel lelijk..... stond trouwes een filmpje van op een van die OXM discs
Die palmbomen zijn geen sprites, die stad ziet er erg goed uit, de textures van de weg zijn mooi en die achtergronden, voor al die met die bergen...daar kan Colin een punt aan zuigen!
DIe eerste is niet echt? Jezus man lijkt echt net echt ik dacht echt wat doet dit hier maar het was een spel vet mooi!
nou mooi maakt mij geen reet uit enigste wat ik weet dat dit spel mischien bagger wordt omdat het alleen maar auto's hebben van hun eigen merk Mercedes Only
Bravo! Dit is echt de mooiste zin die ik ooit gelezen heb. Geweldig argument ook: "omdat het alleen maar auto's hebben van hun eigen merk Mercedes Only" De thread starter bedoelde gewoon dat dit spel er uit ziet om je vingers bij af te likken. Dat doet het ook vind ik. Dat is alles. Hoe het spel speelt weet niemand nog.
jammer dat ik zon tering hekel heb aan mercedes pooier bakken (en hier ook wederom et zelfde verhaaltje. alle polygonen in de autos en de omgevingen blijven weer achterwege)
Ik denk dat het net zoals Gran Turismo zonder damage wordt. Gewoon meer een reclamespot dan een spel zeg maar. Daardoor kunnen ze die auto's ook zo mooi maken, ze hoeven niet stuk te kunnen.
Aan de ene kant wel ja. Gran Turismo is kwalitatief natuurlijk een heel goed spel maar er is geen damage en je kunt je auto niet op z'n dak krijgen. Dat willen de autofabrikanten niet want hun autos zijn natuurlijk oerveilig en onverwoestbaar (kuch). De races in GT3 zijn ook niet echt superleuk. Je spuit bij de start gewoon weg en maakt je rondjes vol. Het is echt een soort demo voor de kapaciteit van de PS2 en voor de autofabrikanten. Wel een essentiele koop als je van race-spellen houdt hoor, maar zeker niet perfekt.
Helaas, ook deze is uitgesteld : TDK delays Merc-Benz racer TDK Mediactive’s Mercedes-Benz backed ‘WorldRacing’ title has been delayed until January 2003 due to a need “to invest more time in the development process” at German firm Synetic. That from TDK director Heiko Tom Felde. Although dismissed by many as just-another-racer, TDK hopes that its heavyweight license coupled with a thorough simulation can transcend the rest of the genre after a last stretch of elbow grease-splattered track. Dit is de bron