Sega Pack

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mike, 16 okt 2002.

  1. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    OK, je hebt me :9 M'n moeder zou idd nog niet eens weten hoe ze een pc moet aanzetten, laat staan surfen op internet en naar dit soort sites gaan! :9
     
  2. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, hehehe. Die van mij is totaal hulpeloos zonder me. Kan niet eens de video instellen of een muziekje opzetten. Als ik een race spel zit te spelen zegt ze:"een ding begrijp ik niet, waarom rij je nou zo hard". Dat soort dingen.....
     
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    ik dacht dat ie 179 euro ging kosten in Nl maar nog niks zeker
     
  4. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Sega pack?
    Haha nou als dat zo is, dan koop ik nog een Xbox!

    Nee maar het pakket is gewoon 259,-
    Wat wel zo is, is dat mensen die de Xbox verkopen een fikse korting krijgen. Zij hoeven voor dat pakket nl. maar 149,- te betalen!!! :mad:

    Dus mocht je iemand kennen die ze verkoopt....:D
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja retailers kunnen voor 150 die pack krijgen, maar dan krijg je wel een B-Xbox, een Xbox die langs de costumer service is geweest en misschien niet helemaal 100% zal werken.

    Dat is althans dat mij is verteld.
     
  6. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ken niemand en koop m gewoon in de winkel, dan ben ik iig verzekerd van een goede box. Ik hoop natuurlijk wel dat de prijs gewoon €259 zal zijn, ik wil er natuurlijk ook gelijk een DVD kit bij... En Halo! :9
     
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    sj*t en ik wan nog wel van plan om GT te verkopen en jsrf houden :mad:
     
  8. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    hehe, kheb mijn moeder toch al aardig wat bijgebracht.. ze kan comp aanzetten, word opstarten en mee werken, internetten, en tegenwoordig zelfs mailen!! multifunctioneel! ;)
     
  9. Foxz

    Foxz 343 Guilty Spark

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Medewerkers van sommige winkels kunnen inderdaad voor €149,= een Xbox met daarbij de Jet Set Radio Future en Sega GT2002 kopen. Echter is het inderdaad zo dat het hier een b-console betreft en hij dus in gerepareerd, maar de kans dat hij daardoor niet zal werken lijkt mij eigenlijk net zo groot als dat je hem in de winkel koopt. De console is immers gerepareerd en wanneer hij het onverhoopt toch niet doet heb je natuurlijk nog altijd garantie. Ik weet trouwens niet of de Controller S erbij zit of niet, zelf denk ik eigenlijk van niet. En ja ik ben dus een van die mensen die deze aanbieding heeft gekregen.
     
  10. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ah! Weet jij dan ook de preciese datum wanneer deze aanbieding ingaat? Wanneer kun jij gebruik maken van de aanbieding?
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wij ook :p :cool:

    Zover ik weet gaat dit gebeuren beginnen op de 1e van nov.
     
  12. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Controller S zit er in Amerika 100% zeker weten bij. Of dat in Europa het geval is nog niet bekend, evenals de prijs in Europa, maar waarschijnlijk zal de controller S er in Europa ook gewoon bij zitten :).
     
  13. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Is die oude controller dan echt zo'n ramp dat iedereen controller S wil?
     
  14. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    De vraag daarnaar is iig erg groot en er zijn veel mensen met kleine handjes.
     
  15. Foxz

    Foxz 343 Guilty Spark

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Read my lips, dit gaat over iets heel anders dan de aktie die voor de consument is bestemd. Dit is gewoon een personeelsaanbieding. Oh ja, in dat pakket wat wij konden bestellen waren JSRF en Sega GT2002 op een disc gebrand, denk dat dat eigenlijk ook wel het geval zal zijn bij het pakket dat in de winkel komt te liggen. Oh ja, wij konden vóór 17 oktober bestellen maar de actie voor de consument (dat Sega pack dus) gaat op 1 november in volgens mij.
     
  16. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die 'normale' contoller echt super relaxed! Hij past precies goed in mijn handen en ik heb nog nooit last van kramp oid. gehad.
    Maar de controller S heb ik nog nooit geprobeerd, misschien is die wel NOG beter....;)
     
  17. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk wel lachen zon disc met twee games. Krijg ik flashback uit m'n Mario 1/Duck Hunt tijd. Ahhh, dat waren nog es tijden.:9 :9
     
  18. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    alleen is er nu ietsie meer opslagcapaciteit op een Speldisk :9
     
  19. spider

    spider XGSX

    Berichten:
    699
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen...tis officieel bekend gemaakt door M$ kijk maar is op xbox.nl enne er zit idd een controller S bij...
     
  20. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Eehmmm, ik kijk er waarschijnlijk naast, maar je bedoelt toch de aankondiging van die aanbieding (SEGA pack) ?

    Btw, ik kreeg per mail dit binnen:

    http://www.gamestop.com/gs/xbox/newxbox.asp?affid=4062

    Daar staan verschillende aanbiedingen, ook het SEGA pack staat ertussen en je zou volgens die aanbieding ook een DVD kit krijgen en een extra controller + gratis verzendkosten! :9 Helaas dat t US is, anders had ik m gelijk besteld!
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2002

Deel Deze Pagina