Ik heb het gedaan, maar sinds ze het killen voor aiming skills hebben ingevoerd speel ik niet meer. Veel mensen worden zo onterecht neergemaaid, waardoor hun spelplezier wordt vergald. Het duurde dan ook niet lang voordat ik kassie wijlen was...
Ik heb dit ooit eens 3 dagen ofzo gespeeld, maar k von t niet zo leuk (alleen verslavend ) Is de nieuwere versie cool?
Daarom is het een goed plan om samen een familie te maken, dan kunnen we elkaar beschermen en zullen we niet zo snel neer gemaaid worden.
Ik heb nog niemand in mn testament staan. Als ik bij jouw in het testament mag, mag jij er bij mij in.
Als je een vliegtuig koopt kan je daarmee dan overal gratis heen reizen? En wat is het verschil in bijv. de fokker en de andere?
uhm.. whoopie ik ben shoplifter!! **kijkt in zn postvak** Zakkenroller! Zakkenroller! Zakkenroller! Zakkenroller! Zakkenroller! Zakkenroller! Gepromoveerd! Lekker zeg! , kben 10 minuten shoplifter, kben gelijk 10 keer beroofd ofzo........
Gebeurt vaak, zorg dat je niet veel geld op zak heb en bank eigenlijk alles. En probeer zo snel mogelijk in een familie te komen, dan heb je dat niet meer.
Hoe kom je het makkelijkst in een familie? en kan je zelf ook een familie oprichten? en wat heb je aan een kogelvrije lincoln?
hey, ik speel dit spel ook sinds kort en ik ben net een pickpocket geworden! Ik vind het best verslavend maar na een tijd wordt het saai. Mijn nickname bij omerta is Levathian
barafranca.nl ik speel barafranca.nl.. de nderlandse is veel fijner.. ben nu een halfe dag bezig want was dood en ben nu alweer 3 rangen verder.. _0/ _0/ speel je ook meld het me even
Nee het ligt niet aan jou hij is eraf vandaag om 14:00 komt ie weer online mijn nick is trouwens chralex.