Game screenshots

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WarriorSan, 6 mei 2005.

1. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil graag weten of er een site bestaat of een database met alleen screenshots van games. Ik ken wel gamescreenshots.com maar dat is meer een verzameling van screenshots die ze vinden van meerdere sites dus vaak ook met site logo erbij..plus het feit dat de site het niet altijd goed doet. Bijvoorbeeld waar haalt Xboxworld.nl zijn screenshots vandaan? Graag dus screenshots zonder watermerk / logo site.

Alvast bedankt.

(P.S. ja ik heb de zoekfunctie gebruikt en ook google maar misschien zoek ik verkeerd)

Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  2. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Al eens gedacht aan de officiƫle game site's? Of de site van de desbetreffende developer.

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    tja die screens die xbw gebruikt krijgen ze recht van de publishers/ontwikkelaars...

en zijn meestal ook press only... ik denk dus ook niet dat je zult vinden wat je zoekt.

4. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel een slotje

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    als eens gehoort van printscreen+photoshop? ;) en fwalla je hebt een screenshot...

Maar das niet je vraag volgens mij, screenshots zonder "watermerk" staan vaak alleen op de offical game site...mag ik vragen wat je met die screenshots gaat doen dan?

6. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    verkopen^^

7. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt ik kijk vaak ook op de officiele website maar vaak is het in flash of zeer kleine screenshots..ik heb liever 640x480 jpg alleen op deze manier lijkt het me zoveel werk en dacht misschien bestaat er een site die alle nieuwe screenshots beschikbaar heeft..Want vaak zie ik op verschillende gamesite dezelfde screenshots alleen dan met hun eigen logo's.

Ik wil de screenshots voor mijn eigen website gaan gebruiken.

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

ff reageren op deze loze opmerking: waarom voel jij een slotje? |:-

@warriorsan: kan je niet shots waar ign zeg maar opstaan iets verkleinen zodat ign niet meer te zien is? O-)

9. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    @Killaz

Over dat slotje...Ik reageer daar niet eens op.

Maar ik gebruik vaak PS of de screenshots te bewerken maar vaak zijn de logo's zo groot dat een belangrijk stuk van de screenshot weg valt...Dus dat schiet niet echt op.

10. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt toch gewoon erbij zeggen dat de screenshots van verschillende gamingsites af zijn gehaald, denk niet dat veel mensen dat nou echt zo erg vinden hoor

11. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    het makkelijkst is om gewoon naar de site van het spel of de developer te gaan daar staan ze vaak wel op, maar lang niet altijd alle screens die andere gamesites hebben...

12. WarriorSan

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik al eerder zei vaak staan op de officiele websites er mooie screenshots maar lang niet bij alle officiele sites

Deel Deze Pagina