Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    tja je hebt redelijk wat te doen in de eerste drie hoofdstukken aan questen en gebieden om naar toe te gaan (vooral in 2 en 3 ) daarna is het in vogelvaart afgemaakt lijkt wel en kan je eigenlijk nergens meer heen om questen te doen behalve dan in het verhaal zelf en dat zijn er dan nog weinig.
    verder ontbreken er heel veel dingen waar ik gelezen over had en gezien had in filmpjes zoals het controleren van je stad en mensen dan op questen sturen enzo, liefdesrelatie (alleen dawn star en die andere) dan heel veel stijlen die je wel in de making off ziet ontbreken (tranform naar Chakra, vechtstijlen enz en heel veel vijanden in de making of in gebieden die ik in de game nernges heb gezien)

    algemeen nog over de vrijheid, elk gebied waar je loopt heeft met het spel te maken eigenlijk en er zijn maar zeer weinig plekjes waar je niet voor een quest naar toe hoef (lord nogwat furnace bijvoorbeeld) dat vond ik zelf een beetje jammer, exploren is leuk)
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  2. Victor

    Victor Guest

    Bedankt. Dan nu mijn derde en laatste vraag: is het het waard om er mijn zuurverdiende 60 euro's aan uit te geven?
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ik heb er in ieder geval geen spijt van en zou het zo nogmaals doen want als je alle gesprekken gewoon luistert, alle questen doet dan heb je wel een super leuk verhaal, leuke gevechten veel zoekplezier maar als ik hem nu nog zou kopen zou ik wel de gewone versie kopen want de limited edition heb je niks aan --> monk zeng is wel extra char maar de ieder geval twee andere zijn al cooler (en je speelt hem toch maar twee maal) en hij heeft een onwijze wijven stem als hij zijn vechtstijl roept
    --> dus ik zou hem kopen maar niet limited edition
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De limited edition kost "maar" 65 euro, dat heb ik er bij de Dixons voor betaald. Je hebt een veel mooier hoesje en je hebt meer extra's waardoor die extra 5 euro het wel waard zijn.

    Ik ben nu bij Imperial City, ik ga rustig mijn gangetje en ben al vele uren bezig. Ik ben nog niet zo heel ver hoop ik.
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Dat doet het em: ik koop het en wel de Limited Edition wel te verstaan.:cool: Ik kijk hier zeker naar uit.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051

    Onthou dan wel dat voor je begint met spelen, ej de difficulty op zijn hoogst zet.... Op die manier heb je er veel langer plezier van.

    Een van de weinige minpunten die in sommige reviews naar boven kwam, was dat het misschien te makkelijk was qua gevechten enzo... maar dat los je dus simpel op door de moeilijkheidsgraad wat op te krikken...

    Je woont in Utrecht zie ik, dus zou hem dan gewoon bij de mediamarkt halen, aangezien ie dar wel wat geodkoper zal zijn dan bij de dixons...
     
  7. Victor

    Victor Guest

    Nou eigenlijk was ik van plan hem te bestellen bij gcshop. Dat over die moeilijkheidsgraad heb ik al gehoord. Maar word het dan in het begin niet té moeilijk?
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Het is af en toe ff doorbijten, maar het is nog steeds te doen.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zekerk btw ze hebben hier ook al de review af dus lees die ook nog effe...
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het enigste moeilijke op Grand master vind ik tot nu toe die Ghosts, met die zwarte kleed en een masker op wel te verstaan. Die zijn echt stront irritant, ik heb de moelijkheidsgraad toen dan ook even op master gedaan.
     
  11. darkninja

    darkninja registered user

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel in 21 uur uitgespeeld, de limited edition is bij de mediamarkt voor 60€ te koop. De laatste chapters (na chapter 4) zijn echter een stuk korter dan de rest. Een van de beste wapens is volgens mij mirabelle.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    die lost souls ja, zijn niet moeilijk maar gewoon vervelend, ze blijven schieten en dan heb je soms echt zin om effe je controller de kamer rond te smijten --> ook vervelend die ghost die je de hele tijd bevriezen achter elkaar,
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ook wel, maar die stralen zijn nog wel te onwijken. Die stralen van die lost soul (groen, blauw) blijven je achtervolgen. stront irritant.
     
  14. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    die moet je met vuurballen of ijsballen verslaan.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    je kan die dingen blokken he???? of net over hem heenspringen als ie ze afvuurt
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat snap ik, maar je ziet ze niet als je met een ander spirit bezig bent, terwijl die andere zon straal afvuurt. Soms zijn ze idd wel te blokken, maar vaak is het een verrassing.

    Als ik over ze heen spring dan raken ze me soms nog. Maar ja boeiend.

    Die spirits zijn nu makkelijk te verslaan, in het Necropolis kom je weer wat van die dingen tegen. Ze zijn nu snel dood. Wat Boxxanna zei: Magie werkt ook goed.
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ik sloeg ze meestal de crap snel uit en zorgde dan als ze zichzel de hele tijd gingen blokken dat ik dan de blokkende ghost tussen mij en die andere had (dan word zijn blok geraakt en jij niet) magie heb ik eigenlijk niet in het spel gebruikt
     
  18. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook maar aangeschaft. Ik vind het echt een super vet spel! En gelukkig kan je de main characters ook helemaal aanpassen, daar bedoel ik mee dat je bijvoorbeeld Scholar Ling (die als magie type standaard is) ook gewoon een fysieke vechter kan worden.
    Ik vind het spel wel zwaar opzich, echt iedereen in een stad heeft wel een klusje voor je en al snel zag ik door de bomen het bos niet meer. Hebben jullie daar ook last van gehad? Duhz ik was maar ff overnieuw begonnen, anders mis ik dadelijk de helft. Ook Imperial City vind ik vrij lastig om je weg in te vinden...
    En de laadtijden man, pfff die zijn wel errug lang, ik zit nu bij de arena en ik wordt dr gek van. En soms slaat hij vast tijdens het laden bij mij... vaag maar irritant... verder echt super game!
     
  19. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie van jullie gebruikt de aim. Het is namelijk veeeel realistischer om geen aim te hebben (L + R). Wel moeilijker maar veel veter.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    laattijden zijn kut zeker omdat je dan een 20 seconden laat voor een gevecht van drie seconden (behalve dan tegen de raveager en die imperial rampage ofzo)
     

Deel Deze Pagina