Pariah

Discussie in 'Algemeen' gestart door Beyond The Grave, 16 dec 2004.

1. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    5.9 is wel erg laag :'-( En 1UP heeft Pariah een 7.5 gegeven.

2. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dus lekker laten liggen en forza kopen:)
    Als je tenminste van racespellen houdt

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb net de dmo even gespeeld en moet zeggen dat het er wel mooi uitziet, maar verder is het niet mijn spel. Deze haal ik dus iig niet.

4. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, het spel leek me eerst wel leuk. Nu niet meer.

5. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik heb de review van Gamespot ook gelezen, maar het is opvallend dat de review eigenlijk weinig voorstelt... De Gamespot reviewer mekkert eigenlijk alleen over het feit dat de wapens "weak" (zwak) zouden zijn... Nou, IN GEEN GEVAL! De wapens zijn volkomen okee, je kunt ze zelfs upgraden naar een sterkere variant (3x)... Op een gegeven moment heb je verderop in het spel wel vaker de sterkere wapens nodig, maar wat is daar mis mee? Wat mij betreft niets...

De graphics zijn op zich prima in orde, niet superbijzonder en ook geen Halo... Hiermee sluit ik meteen de gelijkenissen met Halo af, omdat Pariah een ander spel is dan Halo of Halo 2... Pariah richt zich op een aantal zware wapens en een aantal superzware wapens, het zijn er niet overdreven veel, maar het is meer dan genoeg om je mee te vermaken... Granaten zijn er niet, maar ook dat is niet nodig, omdat je al een grenade launcher bij de hand hebt... Er zit hier en daar wat lichte slowdown in de graphics, maar niets om je echt zorgen om te maken... De game draait prima...

Wat ook opvallend is aan de wat mij betreft zeer matige review van Gamespot is dat er bijna niet gesproken wordt over de multiplayer en de online spelmodus... Ik kan je verzekeren dat de multiplayer games prima in orde zijn, met een gemakkelijk te bedienen map editor... Tot nu toe is dit het enige FPS spel samen met Timesplitters - Future Perfect waarmee je zelf je maps kunt maken!

Ik zou eerder uit gaan van de IGN review of die van Team Xbox dan die van Gamespot, echt de Gamespot review is puin... 5,9 is véél te laag voor dit spel, ik denk zelf eerder dat het spel een score verdient die ligt tussen de 7/10 en 8/10... Er zijn zelfs gamers die het spel nog hoger inschalen, maar ik blijf aan de veilige kant... Als je echt twijfelt aan het feit of dit spel wat voor je is, probeer hem dan eerst even uit bij de lokale gameshop, maar PLEASE laat je niet zo gemakkelijk leiden door Gamespot, want men heeft weinig goeds te melden over Pariah terwijl Pariah toch zeker een zeer redelijk tot goed spel is... Geloof me... Ik heb de game ongeveer voor 3/4 gedeelte uitgespeeld, dus ik weet waar ik over praat... Uiteraard zullen er gamers zijn die Pariah maar niks zullen vinden, maar die heb je altijd en zul je ook altijd blijven houden... Geef dit spel in ieder geval een kans, en neem de review van Gamespot met een korrel ZOUT! ;)

Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  6. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game al gepre-ordered, dus ik die je nog wel online Spawn. Dit is trouwens de eerste keer dat ik via Gcshop een game bestel, weet iemand wanneer je de game ongeveer thuis krijgt?

7. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je een spel via de Gcshop snel binnen, mits het spel verkrijgbaar is... Ik dacht dat ik 3/4 van het spel had gespeeld gisteravond, maar dat blijkt de 1/2 te zijn... Een joekel van een game, en ik blijf benadrukken dat hij meer waard is dan 5,9... Het is geen absolute topper, maar ik vermaak me er prima mee... Je knalt je een ongeluk en sommige voertuigen zijn goed te berijden, vooral de Wasp... Er is één zware tank in de stad die ik niet zo geweldig vind en dat is de Dozer... Die is te langzaam naar mijn mening... Maar gelukkig heb ik pas 1 keer met dat ding gereden... Wasps zijn snel en wendbaar en er zit een minigun op, dus je kunt al rijdend je vijanden neermaaien... Die vijanden zijn soms slim, soms minder slim, maar ze bewegen regelmatig erg snel en zoeken dekking als je ze beschiet... Ik heb al heel wat profijt van de Sniper gun gehad, een uitstekend speeltje... De Plasma Gun is een gaaf ding, maar tegen zich snel bewegende tegenstanders moet je wel goed richten, uiteraard geldt dat voor elke gun in het spel... Als het me te heet onder de voeten wordt, gooi ik granaten via de grenade launcher... De Rocket Launcher bewaar ik voor wat grotere gevaren op afstand... Al met al ben ik al uren aan het knallen en soms kan ik niet eens stoppen... Een FPS-addict, lol...

8. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het spel ook al via live gespeeld?

9. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie net staan dat de release datum van GCshop pas de 10e is! :confused:

10. andreas_911

andreas_911 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel ongeveer een 2-3 uur gespeeld bij kennis, ik moet zeggen dat ik wel diep onder de indruk was, zeker een aanrader. Grafisch DIK in orde ziet er echt geweldig uit, geluid is prima, speelt heel erg lekker.. rijden was voldoende. Daar zagen we wel de meeste frame drops maar zeker nog normaal te spelen. Qua vermaak een dikke 8+.
    En idd de review van GS,... zou bijna denken dat ze per ongelijk wolfenstein 3d hebben zitten spelen.

11. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de singleplayer net uitgespeeld... Ben al vanaf dinsdag bezig, maar gisteren en vooral vandaag bijna onafgebroken Pariah gespeeld... Wat een waanzinnige ervaring! Ik ben diep onder de indruk van dit spel, vooral de laatste uren zijn onovertroffen... Inmiddels Pariah ook online via deathmatch gespeeld, draait als een tierelier!

12. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb hem net binnen en ga zo beginnen / multiplay demo gespeeld en beviel mij wel. O-)

13. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er veel mensen online?

14. TheBaron

TheBaron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Co-op

Je kan deze game dus alleen CO-OP spelen met twee mensen achet een TV. Dus niet via Xbox-live :confused:

Thanks

15. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, geen cooperatieve spelmodus online, wel offline... Wel online multiplayers, waarbij je bots in kunt stellen... Ook hun AI kun je regelen... In het ernstigste geval kun je zelfs in je eentje LIVE spelen tegen allemaal bots... Ook kun je kiezen welke militair je wilt zijn met welke wapens...

Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    WTF! Echt waar! Dat had ik nooit verwacht. Of het nou een Halo beater of niet werd interreseert me niet, maar een 5.9?
    Was het geen 9.5 :+

17. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Pariah nu ook al een paar dagen. Single Player alleen al is al zeer leuk om te doen maar ik heb 'm gekocht voor Live.
    Eerste uren heb ik het met een stel Amerikanen zitten spelen en had er al zin in om het spel in tweeen te breken, rede hiervan was vooral de lag en omdat het maar meer van het zelfde leek te zijn.

Later toch nog een kans gegeven en met een stel nederlanders wat rond geschoten. Op het mee rijden met zo'n Jeep na was alle lag weg. Ik maakte wat kills en kwam er achter dat je je wapens kunt upgraden. Hier door is het toch nog een leuk spel geworden en kreeg er moeite mee om het 's nachts om 4 uur uit te zetten. Dat upgraden voegt echt wat toe wat ik nog niet in een Multi Player Shooter ken.

Niet echt een geweldig spel maar na maanden lang Rainbow Six 3: Black Arrow wel een leuke afwisseling.

18. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hem al binnen van GCshop?

19. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kan je je eigen maps via je xbox maken of moet het via de pc.

20. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon via je xbox natuurlijk.

Deel Deze Pagina