Nou, wat een bout logo. Dat ronde logo is veel mooier, alleen jammer dat dat erg veel op ubisoft lijkt (dat kan nog voor problemen zorgen).
k vindt die ronde juist nix, egt zo'n saai logo die met die rondjes. Vooral dat nieuwe lettertype wat voor xbox wordt gebruikt vindt ik er strak uitzien
Hier nog een link naar de uitleg van MTV wat er in de show gaat gebeuren. http://www.mtv.com/onair/schedule/airdates.jhtml?channelID=1&seriesID=15215 Aangezien er staat dat de games in November komen weten we ook wanneer de 360 dr is
Het woord xbox en het logo zelf past niet bijelkaar. Lelijk dus, het logo zonder xbox eronder is nog wel mooi.
Het valt me toch wel tegen van XBW dat ze geen eens nieuws berichten hebben van de neiwue xbox die uitgelekt is:
Ziet er goed uit iig. Zie enkel maar 2 poorten zitten voor de controllers, lijkt me dat er toch 4 ingangen moeten zijn?
Wat een mooie vrouwtjes komen er bij MTV: Zeker kijken dus! Logo vind ik wel mooi. is niet heel erg veel veranderd ten opzichte van het huidige logo. Maar toch is het wat moderner geworden imo. die Alleen de controller vind ik persoonlijk niets. hopen dat ie ook in het zwart komt. of iets anders wat er bij past.
Het is weer een lelijk gevalletje wat Microsoft inelkaar heeft gefabriceert, gelukkig zit ware schoonheid van binnen
Nieuwe logo en design bevallen me wel. Alleen dat matte wit maakt het nou niet echt flitsend, de kleur die de 360 was in de eerste gelekte foto zag er beter uit.
Tja..die fotos zijn ook maar met een mobieltje genomen, misschien dat het wit daardoor iets matter lijkt dan het in werkelijkheid is. Het design vind ik verder wel mooi, het is zeker een vooruitgang op de huidige xbox
ziet er een stuk beter uit dan de eerste xbox, ik vraag me af of dat xbox logo op de controller een trackball is.
ziet er wel naar uit jah, er staan ook cijfertjes rondom heen als ik het goed zie... binn. zullen we wel meer info krijgen