Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

  1. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem denk ook aanschaffen binnenkort. maar ff een vraagje hoeveel
    Quests(mainquests + sidequests + kleine klusjes voor mensen in de dorpen)zijn er ongeveer ?
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Moet het spel voor elk gevecht dat je aangaat ongeveer 20 sec. laden? Dat zou wel een afbrander zijn...
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    nee dat niet, maar op een gegeven moment kan je als side quest arena gevechten doen tegen tegenstanders. elke keer als je zo'n gevecht begint en klaar bent moet ie 20 seconden lade.

    De normale gevechten loopt ie gewoon door, je loopt een stuk --> komt vijand tegen --> je slaat hem in elkaar --> je loopt verder --> komt bij nieuw gebied --> je laad 20 sec

    gebieden zijn meestal wel groot


    en westlander voor de mainquest moet je ongeveer 20 questen doen waarvan de ene een uur doet of 2 en de andere 5 minuten (iets ophalen) en daarnaast zijn er in de eerste drie hoofdstukken (zeker in de derde) veel side-questen en is er nog een side quest die over hete hele verhaal loopt (laatste hoofdstukken hebben wat verzamel questren) je hebt veel verschillende dingen te doen
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Ik heb het spel aangeschaft en ik moet zeggen dat het hoewel het een leuk spel is het lijdt aan een ding: ongeloofelijk veel geblaat. De helft van de gesprekken sla ik over omdat het puur gelul is. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat de tekst zoveel is niet erg maar dat het soms zo ongeloofelijk langdradig is irriteert me. Maar verder een zeer goede game. Vooral cool dat je ook in demonen kan veranderen.
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is juist leuk een beetje praten en antwoorden, bereidt je maar voor voor nog meer geblaat.

    Ik heb Jade Empire uitgespeeld op Grand Master/Master, een zeer leuk en boeiend verhaal. de eindbaas was best pittig en irritant. Ik heb bijna alle guests gedaan en heb er 30 uur over gedaan, best lang maar ik heb ook gewoon een beetje rondgelopen enzo. Ik ben iig niet zo vaak dood gegaan

    Nog maar een keer spelen denk ik. Om het verhaal nog wat beter te begrijpen.
     
  6. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    @DarkNinja
    Ja daar ben ik het inderdaad mee eens. Wat een gelul af en toe. Over strijders die hun balans vinden tussen xxx en xxx en allemaal van dat soort crap. Ik moet zeggen dat ik wel goed gefocust moet zijn op wat er allemaal gezegd moet worden, anders kom ik netzo in de war :confused: , ff een voorbeeld:
    Wanneer je in stad ??? bent en je de quest moet doen met de dam krijg je als eerst de instructie om hem te sluiten. Maar wanneer je het gebied wilt verlaten wordt je aangesproken door een kereltje die je een aanbod doet. Ik had best wel moeite om nou te bedenken wat goed was, daar bedoel ik mee waarbij je de goeierik :cool: :) uithangt. Het gepraat is vaag en je antwoorden maken het niet altijd even makkelijk, bijvoorbeeld:
    -Ik laat al die mensen niet verdrinken!
    -Okee ik doe mee, het zal even moeilijk zijn voor de stad maar uiteindelijk zullen ze er veel sterker uitkomen.
    Jah hallo...
    Dus je moet wel al die verhaaltjes leze eigenlijk, wil je het helemaal goed spelen...
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    zo, uitgespeeld in 28 uur en 15 minuten :D

    ik had alleen op een langer eind filmpje verwacht. Viel me beetje tegen. je wil toch een film van nou das een beloning, die miste ik een beetje

    al met al een erg mooi verhaal :) eindelijk een spel die je niet in 2 dagen utispeeld :D
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Hoezo is dat 'realistischer'!?!? In een echt gevecht focus je toch ook op je tegenstander!? je kunt zowiezo vechten op de console niet vergelijken met een 'echt' gevecht. Het is maar een spelletje. Net zo'n onzin als die gasten die zeggen dat je bij een schietspel die crosshair uit moet zetten, want 'in het echt heb je ook geen crosshair'. Nee, maar in het echt heb je wel een veel beter overzicht en richtingsgevoel en gevoel voor diepte etc, dan in een videogame! |:-
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet je idd soms wel erg concentreren om nou te begrijpen wat er nou gezegd wordt. Dat kereltje wat zegt dat je de dam open moet laten denkt wel alleen aan zichzelf, dat was nou wel duidelijk. Als je met meerdere mensen had gepraat in dat stadje dan kwam je wel te weten dat bijna iedereen het slecht vind dat die dam open is.

    Het is juist ook de bedoeling dat de keuzes moeilijk worden.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    de mensen verdrinken ook niet juist als je de dam sluit, ze hebben dan juist geen water meer
     
  11. Ruud

    Ruud Guest

    Geen zin om het hele topic te lezen, maar het spel viel me zwaar tegen. Het leek wel of ze de helft van Fable en de helft van KotOR2 bij elkaar hadden gemikt maar al het gelul erin hadden gelaten.
    Ik vond het weinig orgineel met een nogal slap en voorspelbaar verhaal.
     
  12. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld

    Ik heb het spel uitgespeeld, wat een ge-wel-dige game man! Ik heb lang niet alles gedaan dus ik ga nu grondig overnieuw beginnen, en goed alle quests oplossen. Ik was zo verbaasd:
    Toen je tegen de 1e Emperor moest knokken, dat was voor mij echt een kut gevecht. Telkens wegduiken, magie, zwaard. Had ik hem eindelijk verslagen, ik was er gwoon bijna zker van dat dit het einde was. Mept me meester me neer, de hond! Maar daarna komt er nog een dik stuk achteraan, geweldig! En master Li was heel makkelijk te verslaan vond ik, met de Sword skill helemaal volledig en met focus aan, had ik hem binnen no-time verslagen

    Bytheway ---> Red Minister Form is zo ontzettend vet ! *)
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De mensen die Jade Empire nog niet hebben uitgespeeld moeten dit NIET lezen.
    Ik vond de 1e emperor juist heel makkelijk, steeds van style wisselen was niet zo moeilijk. Master Li was wel heel moeilijk, ik had hem steeds bijna maar toen kwam hij weer met een irritante actie. Ik heb Master Li uiteindelijk op Master verslagen.
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmmz geef mij maar jade golem maar je hebt wel gelijk master li was echt gewoon doorhakken doorhakken doorhakken --> the emperor moest je switchen steeds en steeds paralysing palm enzo gebruiken maar irritantste vond ik nog de ravager
     
  15. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    De gollem form die is pas vet.
     
  16. Crackhead

    Crackhead Guest

    Dit spel is zeer bruut:)

    1ste post imo :)
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    gefeliciteerd met je 1ste post.
    De ravager was irritant omdat hij steeds "a+x" gebruikte als je over hem heen springt. Helemaal aangezien ik dat veel gebruik. Verder was hij niet moeilijk.
    Ik vond Master Li juist flink k*t, de enigste "eindbaas" waar ik echt moeite moest doen, terwijl ik Thousand Cuts, Fortunes favourite helemaal ge-upgrade had en Stone immortal ook bijna.
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Oke over dat slappe gelul (er wordt erg veel geblaat) moet ik je zeker gelijk geven en er zaten inderdaad aspecten van Fable in maar wat het voor mij zo boeiend maakte is dat tactiek een grote rol speelt. Bijv: je begint een gevecht met Legendary Strike maar de vijand begint met magie te vechten. Dit doe jij ook. Zou het zo zijn dat ie overleeft, dan doe je evn Spirit Thief en begin je gewoon weer met magie. Toch wel leuk gedaan vindt je niet? Ik heb trouwens net het wapen van die Spanjool gekregen. Best leuk maar ik gebruik nooit wapens. Ik ben trouwens net overnieuw begonnen omdat ik veel te veel side quests had die ik niet meer kon doen. Deze keer beter opletten met wie ik praat.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb hem met upgrade van de axes verlsagen die waren echt relaxt
    Ik heb hem met upgrade van de axes verlsagen die waren echt relaxt
     
  20. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Die axes wou ik nog wel gebruiken, maar ik had geen tijd meer om ze up te graden.
    Ik heb die gast verslagen met stone immortal. Dan zit hij vast in steen en dan gebruik je focus toen ongeveer de helft van het balkje en dan hakken maar met thousand cuts. Hij is dan gelijk de helft van zijn leven kwijt. Dan probeer ik hetzelfde, maar dat wil dan niet echt meer dus begin ik gewoon te hakken

    Ik ben weer overnieuw begonnen met Radiant Jen Zi, nu met White Demon als Martial Arts style en voor Tien's Justice gekozen bij die gast waar je tussen 2 wapens kan kiezen. Ik wou ook wel de limited edition character kiezen, maar die sprak me niet echt aan.
     

Deel Deze Pagina