PU review van Deathrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 18 okt 2002.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik moest het ff zeggen, die review zuigt dus stront

je kunt niet zomaar een 74 geven zonder dat je een goede reden geeft vind ik. zomaar ff wat nuttleoos schrijven over scheldwoorden en dan een 74 geven zonder echt te zeggen waarom :confused: .Je bent toch een proffesioneel maandblad neem ik aan :{

wat vinden jullie daar nou van?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil hier eigenlijk niet over oordelen, ik heb Deathrow nog niet gespeeld namelijk maar ikvind de cijfers die XBW heeft gegeven wel errug hoog en dat geeft gewoon totaal geen ruiimte meer voor enige verbetering (bv bij games als Splinter Cell).

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    haha, ik heb net de PU review toevallig ook gelezen

ze brengen het alsof het DOA3 is ofzo , een Fighter Game ,
    Ze vertellen helemaal niet dat het spel om geweld en Discjes gooien is met teams ..

echt vage review !

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    waarom zou spinter cell een game als Deathrow kunnen verbeteren? zijn allebei totaal andere genres. Het cijfer voor dDeathrow is gewoon omdat het spel het BESTE uit zijn soort is, er is geen betere exteme sports game dan Deathrow op de markt.

Splinter Cell is en spionage game en zal weer met MGS vergeleken worden, blijkt het de beste spionage game ten zijn, dan krijgt het vast en zeker ook een goed cijfer.

De PU review is uiterst vaag en er worden niet eens redenen gegeven waarom Deathrow de 74 krijgt. Als het nou een leuke review was zoals in XBM dan is er geen probleem :)

5. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    De PU is een heel slecht blad...

6. df0:

df0: Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Laat ik vooropstellen dat Deathrow mij zwaar, erg zwaar tegenvalt. De nadruk ligt teveel over het 'stoere' gescheld en de 'brute' gameplay. De kreet 'I rip your head off and piss in your neck' past in een gewelddadig spel als Deathrow en ik stoor me er op zich niet aan, maar er ligt veel te veel nadruk op. 'Kijk eens wat wij durven, stoer he' lijkt het credo van het ontwikkelteam. Een 7,4 is toch een mooie score volgens de normen die Power Unlimited hanteert. Ik heb de review van de Power Unlimited niet gelezen dus ik ga niet in op details, maar wat had je verwacht Ugamer. Power Unlimited is een lifestyle blad met tienduizenden lezers (ik denk zelfs dat ze boven de honderdduizend lezers per maand zit) per maand, je bent hip als je het leest. Ik denk dat weinig mensen zich ook maar iets aantrekken van wat de Power Unlimited zegt. Er is mij eens verteld dat niet meer dan 2% van de mensen zich laat beinvloeden door de pers (=een knullige site tot een supergroot lifestyle blad).

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het gaat er mij om dat je als groot blad toch niet zomaar een ongegronde review kan geven. Misschien zijn ze al zo populair dat ze dat wel kunnen maar mijn visie van een goede review bevat toch zeker wel goede argumenten voor eht cijfer dat je geeft. Als het cijfer er niet stond, kon je dan nog zien wat voor cijfer de review zou geven?.

Het credo van de makers wat jij zegt vind ik nergens op slaan, de game is bewust gemaakt met de Blitz games in het achterhoofd en echt alles past in die sfeer. Dit spel wilden ze maken, dus ze hebben het tot in de puntjes in die stijl gedaan.

8. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voor mij, en velen met mij ligt de nadruk van het spel ook bij de tactiek, het is niet alleen schelden en schoppen.
    De techniek hebben om one-timers te maken, zorgen dat je tegenstander geen punten maakt en het proberen uit te spelen zonder KO te gaan of KO te gebruiken.
    Ik koop ook geen FIFA spel omdat ik slidings maken leuk vind, een spel koop je voor het totale pakket!

9. rinus79

rinus79 DuZZZ!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nog niet gespeeld maar dat jullie zeggen dat P.U. het niet onderbouwd is grote onzin. P.U. vertelt dat ze het jammer vinden dat het spel vooral om het geweld draait en niet om tactiek. Wanneer je hebt afgemaakt wordt het een stuk makkelijker om te winnen en heeft tactiek er niets mee te maken. Ik vind dat op zich wel een goede uitleg van het cijfer.

Mzzls Rinus

P.S. Wanneer een maandblad een laag cijfer geeft beinvloedt dit jullie koopgedrag??????? Vond het wel een interessant onderwerp van die gozer boven me.:{ :{

10. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    ik word echt wel beinvloed door cijfers en meningen. hier heb ik bij deathrow ook last van. de een geeft een 9+ de ander een 5. en vooral omdat er geen echt andere game is die ik(ivm ruilen). zit ik dus erg te twijfelen. Bij Halo was het makkelijk die kreeg gewoon overal goede cijfers.

11. df0:

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

heb je de review gelezen van Metal Gear Solid 2, Final Fantasy X, Crazy Taxi op GameCube enzovoort gelezen? Ik weet niet wat jij van de Power Unlimited (ineens) verwacht qua leesvoer, maar het is mij (ineens) te hoog. En alleen omdat een Xbox spel dat jij met een dikke 9 beoordeelt door de Power Unlimted met een 7,4 wordt beoordeeld. Ik weet niet wat de Power Unlimited precies heeft geschreven, maar ik maak uit jouw woorden op teveel over het gescheld. Tja, als de review dit belangrijk vindt op een posi- of negatieve manier is het zijn plicht annex taak om hierover te berichten.

Alles past in die sfeer? Herinner je het PlayStation spel Thrill Kill, dat erg psychotishce en bloederige vechtspel. Perfecte sfeer maar als spel zo verschrikkelijk slecht. Het gaat niet alleen om sfeer, een gewelddadige sport van de toekomst moet meer te bieden hebben dan alleen maar gescheld, high kicks en backbreakers (om maar wat te noemen). Vader van dit genre is Speedball, een gewelddadig spel dat erg goed te spelen is. Ja, je ramt spelers met hun hoofd tegen de muur, maar het spel geeft je geen tijd om hiervan te genieten omdat de speelbal los door het veld dartelt. En dat doet Deathrow fout vind ik, het gaat om het geweld.

12. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

De cijfers kunnen niet bepaalt worden door 1 persoon. Alle smaken verschillen n.l.

Er moet een grote enqeute komen waarin alle leden hun cijfer geeft. Daarna zal er een gemiddelde komen.

13. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    thrill kill was een vet spel hoor vooral met zijn 4en

en er zit echt wel tactiek in Deathrow hoor ga jij maar eens met de convicts tegen de first blitzers dan zal je zien dat het meer zin heb om tacties te spelen dan een beetje dom te gaan vechten ik speel meestal de conquest mode met zijn 2en en dan bespreken we van te voren eerst of we op punten gaan of voor de ko's

}:] =(

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    moet je maar f nieuw topic over maken dan ;).

wat ik kan vinden in de Deathrow review is niks over het spel. ze zeggen dat ze nieuwe scheldwoorden kennen, maar verder lees ik nergens wat de bedoeling is

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Bij die reviews las ik nog wel wat zinnigs. Bijvoorbeeld dat crazy taxi gewoon de oude versie was enzo, daar hoef je dan toch niet zo heel specifiek over gaan te vertellen. Deathrow daarintegen verdient toch wel wat uitleg. Ze zijn zoals jij zegt verplicht om erover te berichtgeven, maar op de manier die ik daar zie, wordt ik er echt niet wijzer van wat ze nou bedoelen met dat ze op de redactie nu de hele tijd tegen elkaar schelden enzo.

Ik weet niet waar jij uit opmaakt dat ik dit topic alleen maak omdat ik het met een 9 beoordeel en hun met een 74. Ik heb er helemaal geen moeite mee dat hun het met een 74 beoordelen, dat is immers ok een dikke 7. De XBM gaf het een 72 en daar heb ik ook geen probleem mee, want die review legde goed hun punten van kritiek uit. Ik ben gewoon benieuwd wat de PU nou als kritiek heeft tegen Deathrow en waar ze die 74 dan op baseren.

Thrill Kill vond ik trouwens een leuk spel hoor :), eerste spel wat gewoon sadistisch was, het zoog aan kanten van graphics en gameplay maarja het moest het ook alleen hebben van dat het over the top was. Speedbal heb ik heel kort gespeeld en is zeker niet zo goed uitgewerkt als Daathrow. De Disc kwijtraken is je eigen schuld in het spel, gewoon aan de rechter triger hangen, en dan heb je de disc zo weer in beeld. ALs je blijft vechten, tja dan ben je de disc dus wel kwijt, maar das je eigen keuze.

16. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    dat kan ook weer niet want als er 30 games gereviewd worden moet iedere redactie lid toch 60 games spelen in 1 maand. dat is toch een beetje veel.

17. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Uhhh de pu oplage is 340.000 dus wel wat meer dan jullie dachten, maar mij valt dat cijfer ook erg tegen.

18. df0:

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

"Speedbal heb ik heel kort gespeeld en is zeker niet zo goed uitgewerkt als Daathrow."

Speedball stamt uit, even diep graven, begin jaren 90. Het legde de fundering voor Deathrow. Speedball laat jou twee actie ondernemen - scoren en verdedigen. Scoren spreekt voor zich, verdedigen vergt iets meer uitleg. Door spelers, al dan niet in het bezit van de ball, omver te duwen/ te tackelen leg het je veld tijdelijk open, waardoor jij en je teamgenoten de bal kunnen oppakken en richting doel van de tegenstander spurten. Een tackel is gewelddadig, logisch. Een spel hoeft deze daad niet te accentueren door bijvoorbeeld bloedspetters en grove praat. Speedball doet dit niet (misschien omdat het begin jaren 90 niet lukte), Deathrow wel. Veel te veel naar mijn smaak. Sega Soccer Slam is ook een gewelddadig spel met grove overtredingen, maar maakt er geen trekpleister van.

Deathrow wordt (stom genoeg) tentoongesteld als een bruut gewelddadig spel met 'hele coole' teksten. Het lijkt alsof niemand van de PR afdeling ook maar een beetje geinteresseerd is in hoe Deathrow speelt.

19. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet op te hoge cijfers, daarom lijkt me dit cijfer nog best wel goed gegrond van die pu, maar ik heb het ook niet op de pu zelf. Het is vooral mening met zulke spellen, de een vind fighters geweldig, anderen komen klaar bij het zien van een racespel... Als je je koopgedrag hierdoor laat beinvloeden moet je in ieder geval meerdere recencies lezen, anders heb je er niets aan. Ik geef wel toe dat ik iets hoger had verwacht, maar xbm geeft ook een 7.5... Ik geloof dat XBW dit keer gewoon te hoog heeft gegeven, en misschien heeft de pu iets te laag, maar volgens mij klopt een 7.4 wel aardig. Het is ook niet zo dat het dan een slecht spel is of zo...:{

20. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ik persoonlijk vind een 7,4 helemaal geen slecht cijfer! Dat is gewoon een goed cijfer, sommigen, en ja dan bedoel ik ook XBW, geven vaak gewoon te hoge cijfers...

en dat zit vaak ook met gamers, als een review een 8 is hoefen ze het al niet meer.. alleen games boven een 9 willen ze nog kopen! Waar slaat dit op! Ik denk dat de grens gewoon lager gesteld moet worden..

ik denk meer aan dit:
    6 - leuk spel, maar kan stukken beter
    7 - erg leuke game, zeker een aanrader
    8 - wauw! pracht game
    9 - Deze game moet gewoon iedereen hebben!
    10 - perfectie AKA onmogelijk

Zo zie ik het iig.. die 9,8 ligt dus eigenlijk bij de perfectie, en tja.. zoals ik al zei.. onmogelijk!

Velen zullen het niet met mij eens zijn denk ik.. reacties?

Deel Deze Pagina