Tekken 5 op Xbox??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Teringlijer, 9 mei 2005.

1. Teringlijer

Teringlijer Je Maintiendrai

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik had ff een vraagje. Er gaan op internet allerlei geruchten dat Tekken 5 behalve naar de PS2 ook naar de Xbox en de Cube komt. Cube interesseert me eigenlijk weinig maar kan iemand mij vertellen of ie nou wel of niet naar de Xbox komt? Zou ik wel een strakke actie van Namco vinden, want ik blijf het een van de beste vechtspellen ooit vinden.

Greetingz

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  3. Teringlijer

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi klote dan. Bedankt voor je reactie in ieder geval. Hoop wel dat ze snel met een andere game komen want DOA3 en Ultimate heb ik nou wel gezien.

Greetz

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hmm.. ik snap niet dat je tekken wil als je DOA hebt :9

5. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay is belangrijker dan mooie 'vrouwelijke rondingen'. ;)

6. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens trouwens over Tekken 5 zeiden ze (gamespot) wel dat het een van de grafisch mooier spellen momenteel op PS2 is.

7. JeePee

JeePee Guest

Moet ik nog ff over denken hoor :+

8. Crackhead

Crackhead Guest

jammer man ik wou dees graag

9. Sharpshooter

Sharpshooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me maar, je wilt het Tekken 5 niet hebben als je ook DOA kan spelen.
    Het spel staat in GEEN vergelijking qua graffics met DOA. Bovendien is de gameplay niet je van het. Het blokken gaat slecht en er zit 1 chick in (kan even niet op de naam komen) die rechtsstreeks de moves van Eddy Gordo uit tekken 3 heeft overgenomen. Das echt te nep gewoon...

Maarre ieder wat wils natuurlijk :+

10. Teringlijer

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja ik speel heel vaak Tekken Tag bij een maatje van me, en ik vind t veel lekkerder er gecontroleerder spelen als DOA. Bij DOA kun je net zogoed op de knoppen rammen en dan haal je de meest gekke dingen uit. Bovendien kun je bij DOA haast niks vrijspelen, ja misschien Lee en wat kostuumpjes. Bij Tekken kun je wél interessante dingen vrijspelen, waardoor het spel ook in je eentje leuk is om te doen. Graphics is ook zeker niet het belangrijkste bij een spel. Ze moeten wel acceptabel blijven natuurlijk, maar het gaat mij vooral om de gameplay en de manier waarop je in dit geval een gevecht kunt winnen.

Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  11. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind tekken te veel gericht op de combo's en te weinig counters.
    en bruut op knoppen rammen werkt ook alleen maar tegen iemand anders die ook op de knoppen gaat rammen.
    verder vind ik zelf dat het tempo van tekken wel iets meer omhoog mag worden geschroefd. Tekken is geen slecht spel maar vind zelf doa toch iets leuker.

12. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat Tekken 5 niet komt en al helmaal dat Soul Calibur 3 niet komt.
    Misschien maar King of Fighters Maximum Impact proberen. Zal wel niet zo goed zijn als DOA, maar is toch wel leuk voor de variatie.

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb wel zin in een Tekken op de XBox! Tekken III voor de Playstation was al geweldig. Dead Or Alive Ultimate heeft inderdaad veel gejat van de Tekken serie. Bijvoorbeeld Hwrang(?) van Tekken lijkt wel erg veel op een character van DOAU. Die gast met rode langere haren. Verder zijn er nog trucjes gejat ken je de handstand van Eddy van Tekken? Zoiets doet Hyabusa ook ongeveer.

Ik heb DOAU nu twee dagen van een vriend geleent. Maar ik speelde het echt heel weinig want de counterattack doet het gewoon nooit! Ik word trouwens ook zo afgemaakt want als je er een paar verslagen hebt..dus dat je bij moeilijkere aan komt blokken zij alles van mij en trappen ze mij in een stuk kapot. Gewoon zo'n kut stukje waar je niks tegen kan doen waar ze maar door blijven trappen. Dan trap je terug en dan word je weer gecountert en dan ben je weer dood. Dat soort slechte en saaie dingen zie je veel in DOAU.

Wat goed is aan de Tekken is dat je veel trucjes kan waarbij je niet gecountert word. Counteren gebeurt in het echt ook maar ik vind het behoorlijk lastig als je iemand nooit kan raken dat hij afgaat. De Tekken serie bevat ook veel vettere trucjes. En een speciale move dat je iemand in een keer helemaal kapot slaat. Ook kan je om iemand heen lopen bij Tekken dat ook fijn is als je iemand ergens door heen wilt rammen (al kan dat nog niet).

Van mij mag er dus wel een Tekken 5 komen. Maar ik heb een groot gevoel dat het toch niet op de XBox uitkomt.

14. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het juist goed dat het counteren moeilijker is gemaakt in doau.
    had na doau te hebben gespeeld weer ff doa3 gespeeld counteren ging toch iets te makkelijk.

kwestie van meer oefenen met doau speel het op very hard en het gaat niet vlekkeloos maar kan het nog wel elke keer uitspelen zonder al te veel frustraties.

juist doordat het counteren niet meer zo simpel is gemaakt wordt het belangrijker dat je oplet wat je niet en niet gaat button smashen. Het counteren gaat in combinatie met timing en de soort counter
    high attack - high counter
    mid attacj - mid counter
    low attack - low counter (:p)

de meeste characters hebben een bepaald patroon van attacks wanneer men gewoon op de knoppen gaat rammen (patroon in de zin van heel vaak op punch of heel vaak op kick drukken zonder aan te geven hoog of laag)
    dan weet je bv dat als iemand gaat rammen op punch er na 3 mid attacks een high komt.
    of wanneer de persoon hard op de knoppen ramt er eigenlijk altijd een high attack komt.

throws counteren is ook zo'n mooie optie :)
    maar het spel is echt niet zo onmogelijk als jij het zegt hoor.

Deel Deze Pagina