Grafischekaart probleem!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door the_x-gamer, 9 mei 2005.

1. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn grafische kaart denk ik. Steeds als ik Call of Duty speel en ik ben ongeveer 5MIN aan het spelen dan. Loopt hij vast even en daarna gaat hij weer verder alleen staat het beeld dan een tint donkerder en zie je bijna niks meer met een nacht missie. ensoms springt de monitor ook gewoon uit en kan ik de PC uitdrukken en weer opnieuw opstarten. Ow ja ik heb een ATI 9600 128MB
    Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen en alvast bedankt.

2. patrickm

patrickm you only live once

Leuk Bevonden:
    0
    dat is een videokaart probleem, waarschijnlijk is de koeler kapot van die kaart

3. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel de juiste drivers neem ik aan?

4. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Ehh dat zal ik even na moeten kijken ik dowl de laatse wel even of moet ik een speciale dowl voor Call of Duty

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dat van je monitor heb ik ook soms, dat ligt aan je drivers op de 1 of andere manier. kijk even of je artifacts krijgt
    dat zijn deze (in het cirkeltje)

6. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt ik zie ze ook of je ziet je een ander vaag balkje door je beeld maar dat het donkder word is wel zeer vervelend.

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dan is je grafische kaart aan het overlijden, check of de koeler het nog doet, zo niet doe je pc uit en breng hem zo snel mogelijk weg, misschien kan er wat aan gedaan worden

8. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik woensdag naar de winkel heb 2 jaar garantie dus dat zit wel goed. en hoort dat dat alles zo snel kapot gaat naar 1.5 jaar een half jaar geleden was me moerderbord ook al overleden. Ik word er een beetje gek van!!!

9. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt best kut maar ik zou echt niet weten waar t aan ligt, idd alles gaat redelijk snel kapot tegenwoordig. Mn ram geheugen was brand new maar tog zo kapot XD.

10. boyunegmez

boyunegmez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    what the fuck

11. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, z'n eerste post en hij zegt dit :D , whhahaha 8)

12. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een nieuwe hdd of dvd drive ofzo? dan kan het aan de voeding liggen... Een maat van me had dit ook, hij had zen comp geformatteerd, alles opnieuw geinstalleerd en daarna deed hij het weer gewoon :confused: .

13. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen nieuwe hardware verder en je het gaat heel snel kapot. Doe mij weer een mooie oude dos pc 8)

Deel Deze Pagina