Ik heb een probleem met mijn grafische kaart denk ik. Steeds als ik Call of Duty speel en ik ben ongeveer 5MIN aan het spelen dan. Loopt hij vast even en daarna gaat hij weer verder alleen staat het beeld dan een tint donkerder en zie je bijna niks meer met een nacht missie. ensoms springt de monitor ook gewoon uit en kan ik de PC uitdrukken en weer opnieuw opstarten. Ow ja ik heb een ATI 9600 128MB Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen en alvast bedankt.
Ehh dat zal ik even na moeten kijken ik dowl de laatse wel even of moet ik een speciale dowl voor Call of Duty
dat van je monitor heb ik ook soms, dat ligt aan je drivers op de 1 of andere manier. kijk even of je artifacts krijgt dat zijn deze (in het cirkeltje)
Ja dat klopt ik zie ze ook of je ziet je een ander vaag balkje door je beeld maar dat het donkder word is wel zeer vervelend.
dan is je grafische kaart aan het overlijden, check of de koeler het nog doet, zo niet doe je pc uit en breng hem zo snel mogelijk weg, misschien kan er wat aan gedaan worden
Ja ik woensdag naar de winkel heb 2 jaar garantie dus dat zit wel goed. en hoort dat dat alles zo snel kapot gaat naar 1.5 jaar een half jaar geleden was me moerderbord ook al overleden. Ik word er een beetje gek van!!!
Klinkt best kut maar ik zou echt niet weten waar t aan ligt, idd alles gaat redelijk snel kapot tegenwoordig. Mn ram geheugen was brand new maar tog zo kapot XD.
Heb je een nieuwe hdd of dvd drive ofzo? dan kan het aan de voeding liggen... Een maat van me had dit ook, hij had zen comp geformatteerd, alles opnieuw geinstalleerd en daarna deed hij het weer gewoon .