Star wars: episode 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vegeta, 2 mei 2005.

  1. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    De andere characters hebben zeker andere vechtstijlen sommige daarvan zijn echt hartstikke cool andere wat minder ligt eraan waar jezelf van houd.
    En nee het vechten tegen jedi is anders dan in de versusmode tenzij je tegen een baas zit te vechten hoewel die bazen dan wel hulp krijgen van droids of zo.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    coolo allemaal een andere vechtstijl is gewoon cool --> maakt me niet uit welke

    btw vinden jullie ook niet dat het boekje zegt dat Anakin sterker is en obi want sneller maar vind juist dat Anakin sneller is met zijn X aanval (sterker kan ik niet vergelijken) (heb het hier over de versus mode)
     
  3. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja zoiets had ik ook ik vond Anakin ook wat sneller ik dacht eerst dat dat aan mij lag.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    kwam er zelf achter doordat ik met een vriend het zat te spelen en hij zij zo van damn die Anakin is wel veel sneller --> toen zijn we het even gaan uitproberen --> toch vind ik tot nu toe tussen ANakin en Obi wan Obi wan relaxter
     
  5. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    gametrailers.com gaf het een 8 uit 10 en geeft als grootste minpunt het camerastandpunt als ik zo wat trailers bekijk ziet het er soms wat houterig uit is dat in de echte game ook zo ? zo niet dan is het misschien wel een koopje waard als hij wat goedkoper is :cool:
     
  6. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat houterig had ik niks van gemerkt en de camerastandpunt vond ik geen probleem. :)
     
  7. Petor

    Petor Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk

    Ik vind het altijd zo moelijk met die Star Wars games. Heel veel games zijn wel goed, maar niet briljant. En op IGN zijn ze niet echt te spreken over deze game. Maar ja, als Star Wars fan wil je graag de film zelf spelen. Dat zijn altijd van die moelijke beslissingen. Ik zal hem wel weer in een bevlieging kopen en er verschrikkelijk spijt van krijgen, maar ja, dat is met de meeste hobby's.

    Met een vriendelijke lach,

    Peter
     
  8. Crackhead

    Crackhead Guest

    is dit niet een grote spoiler voor die film?
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    44 euro bij de mediamarkt
     
  10. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee hoor maar ja als je echt elk dingetje in de film zelf te weten wilt komen zou ik hem pas na de film spelen ja.
    Wat ik eigenlijk ook van plan was maar de darkside verleidde me tot het kopen van deze game voor de film gekeken te hebben.
    Tot nu toe heb ik er geen spijt van.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zie iedereen laat zich verleiden tot de dark side en niet iedereen is sterk genoeg om het te verweren
    weinigen kunnen haar roep geheel verstaan --> de keuze leek zo makkelijk om hem te kopen. ook ik heb de dark side gezien maar heb na er aan geproeft te hebben terug gegaan naar het licht en gewacht
    master ninja is echter verloren, maar ooit hopen we dat ie nog terugkomt van de dark side |:-
     
  12. miep_starwars

    miep_starwars Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    echt een ruig spel.
    alleen de camera punten zijn soms wel vervelend.
    ook zijn er veel combo's
     
  13. Lord Voldemort

    Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had allemaal slechte dingen gehoort over deze game, maar nu ik jullie zo hoor praten over Episode 3 word ik ook door de dark side verleidt. (ik heb de film nog niet eens gezien :'-( (niemand die ik ken houd van SW en wou met me mee) :mad:

    Maarjah, ik koop de game en dan zie ik ook hoe jeweetwel naar de dark side gaat en jeweetwel word, en hij dan gaat vechten met jeweetwel. ;)
    Maar hou gaat het vechten met de lightsabre precies? Is het bijvoorbeeld dat je A gebruikt om te springen, X voor snelle aanvallen en Y voor krachtige aanvallen, en B voor the Force??? :{
     
  14. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij gaat het zo:
    men neemt je duim, en laat hem zo snel mogelijk op en neer gaan op een willekeurige knop tot de vijanden allemaal dood voor je neervallen, wanneer men aangevallen wordt, houdt men de trekker ingedrukt en kan men zo Lang als hij wil aanvallen afweren.

    niet al te gecompliceerd dus, geen Ninja Gaiden dit
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Als ik me niet vergis (eventjes niet gespeelt) hebt je x voor snelle aanvallen, y voor krachtigere aanvallen en rondje voor echt dodelijke aanvallen. En dan de linker of rechtertrigger indrukken plus een van de knoppen voor je force aanvallen. Zit wel lekker in elkaar
     
  16. Lord Voldemort

    Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nieuws mensen? Of zijn jullie uitgekeken op het almachtige Star Wars?

    Ps: Eindlijk heb ik alle 6 de delen. (Nu w88 op eppie VII, VIII en IX :+ )
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer is episode 3 uit op DVD?? Komt toch pas in november??
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Helemaal waar, maar je kan het natuurlijk ook downloaden...
     
  19. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga gewoon wachten totdat episode 1 2 3 in 1 box komen op dvd weet iemand wanneer die uitkomt
     
  20. miep_starwars

    miep_starwars Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem al gedownload, hij is echt ruig
     

Deel Deze Pagina