Beste gamers, Weet iemand van jullie of er een XBOX game is van het MEGA verslaafde bordspel : Colonisten van Catan (Settlers of Catan). Of dat die game misschien over een tijdje komt ? Voor PC en PS2 is ie er geloof ik al maar kan niets vinden of er ook een XBOX versie is. Ik lees het wel ... Mzl
Waarom zou je dat op je xbox willen spelen? Ik kan er ook niks over vinden, dus ik denk niet dat 'ie er is.
de xbox is niet ondworpen voor bord spelen en puzel spelen meet voor actie en mutieplayer of ben klopt dit voor geen meter.
live lijkt me die toch wel leuk Maar je hebt gelijk dat deze console meer voor de actie-spellen gaat. En mijn vrouw lijkt het wel erg leuk
jammer.. heb bordspel is erg verslavend.. en ook de pc versie is erg verslavend! had het eigenlijk wel leuk gevonden om zoiets op de xbox te hebben
Het is inderdaad een mega leuk bordspel. Maar ik moet zeggen dat de PC versie me vies tegenviel, je kunt het echt beter gewoon op de tafel blijven spelen. Probeer alle aanvulsetten te bemachtigen, sommige zijn nog niet vertaald, dus dan moet je het niet erg vinden duitse tekst op de kaartjes te hebben staan. Overgens het is Kolonisten van Catan met een K en het is een van oorsprong Duits spel (die Siedler von Catan). Ik heb m al sinds '96 (in t duits).
ja, maar op de xbox lijkt het me wel vet, kan je lkkr in bed blijven suffen terwijl je rustig effe lkkr kan bord spelen
beter voor je, ga maar ergens anders tof doen met je wiet plaatje. iig ik hoorde dat het spel wel op de xbox uitkomt?? bron ; geruchten via via
nouh Crackhead ik zou het zoiezo geen poep noemen want ik zie niks in het spel zitten dat op het woordje poep duidt.. en seymore butts heeft gelijk.. als je niks nuttigs hebt te zeggen.. ehm.. nou.. ga dan maar erges wiet roken ofzow met je vrienden
Ik hou niet van dit duffe spel toen ik de naam hoorde vond ik het al niks. maar toen ik het met een oom van me ging spelen sliep ik bijna. maar ey no offence. doe je ding
In mijn ogen is het veel leuker om het spel gewoon samen met de familie op tafel te spelen. Veel gezelliger. Wat is er nou voor leuks aan om een bordspel op een computer te spelen? Speel je tegen iemand, die met je communiceerd door middel van tekstberichtjes. Je ziet niet tegen wie je speelt. Maar dat is mijn mening over het spelen van bordspellen over internet.
Niet helemaal met je eens. Ik speel af en toe monoploy op mijn telefoon, en werkt af en toe best verslavend. Het lijkt me ook verder niet leuk om met 2 man of meer achter een TV een bordspel doen, dat lijkt me echt niks. Veel leuker om met een echt bord te spelen.