ike omdat het een systeem word waar allen games op de zelfde manier werken dus met een grote budie list en dan nog het praten met eenander stem of met je eigen
omdat het al cool is om online te spelen en dan nog met Halo zodat je andere mensen kan afknallen en Dat wordt dan helemaal geweldig en er komt ook zon spel dat je kan vissen en met elkaar kan kletsen(stond in de PU die ik vanmiddag heb gehad). Een beetje tegen elkaar racen. Enorme buddy-lijsten en je krijgt zoiezoal 2 spellen die je online kan spelen en je kan allerlei extraatjes downloaden voor bijvorrbeeld PGR en je kna ook nog extraatjes downloaden voor andere spellen en als je tegenelkaar kletst heb je dat microfoontje gewoon in je joystick zitten en iedereen behalve jij neemt xboxlive op xboxworld dus dat wordt dan nog supergezellig en ik kan tegen mn vrienden spelen zonder dat ik de deur uithoef en zo kan ik nog wel 100 jaar doorgaan. Wil je nog meer weten
Omdat je: -op hoge snelheid kan spelen via internet; -kan chatten met de voice communicator (met je eigen stem of bijv. een robot stem; -je vrienden in een buddylist; -spelen op een console via internet; -aanzetten en spelen; -geen lagg -betere grafische kwaliteit; -en nog veel meer. DUS IEDEREEN DIE HET NOG NIET WEET: KOOOP EEEEN XBOX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
misschien nog wel handiger! geen pop-ups, snellere servers voor games te spelen en een handige interface met buddy-list en nog veel meer andere leuke dingen!
ik ben allen bang dat m$ er reclame in gaat doen. Ik heb hier geen anwijzingen voor maar ik denk dat ze naareen half jaar aan komen met het is niet meer haalbaare zondere reclam en dat zetten ze er dus reclame op